Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
17 równań, które zmieniły świat

17 równań, które zmieniły świat

45.00zł
33.75zł
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu 37.00zł 27.75zł
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Tytuł: Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Autor: Scott Stratten, Alison Kramer
ISBN: 978-83-246-9103-6
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2014
Format: 115x170
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł


Czy można zautomatyzować autentyczność?

Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyłane coraz częściej do coraz większej grupy odbiorców. Mobilne narzędzia marketingowe kuszą wszystkich właścicieli firm. Są stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalają na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast działać – wkurzają. A czasem nawet zabijają małe kotki!

Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.

Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki.

Unikaj takich wpadek, jak:
• wykorzystywanie kodów i QR innych kuszących, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyści;
• zachowywanie się jak własny autoresponder;
• obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznośnych” klientów;
• próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeń wstrząsających opinią publiczną oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów społecznościowych;
• koncentrowanie się na przyszłości i zaniedbywanie teraźniejszości…
• oraz inne przerażające błędy oceny.

Pozwól kotkom żyć.

Spis treści:
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Nie działają
ROZDZIAŁ 2. Nikt ich nie lubi
ROZDZIAŁ 3. Są egoistyczne
ROZDZIAŁ 4. Lepiej spędzić czas inaczej
Wnioski


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Tytuł książki: "Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu"
Autor: Scott Stratten, Alison Kramer
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu”, kupili także:

Statystyka na receptę Wprowadzenie do statystyki medycznej + CD, Irena Roterman-Konieczna, Wydawnictwo UJ

Biblia Windows Server 2012 Podręcznik Administratora, Wołk Krzysztof, Wydawnictwo Psychoskok

Stylizacja Elementy projektowania fryzur Podręcznik, Gerhard Luhr, Wydawnictwo REA
<b>Od zera do miliardera. 18 reguł bogacenia się i korzystania z możliwości bez ograniczeń</b>, <font color="navy">Andres Pira, Joe Vitale, foreword: Jack Canfield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Od zera do miliardera. 18 reguł bogacenia się i korzystania z możliwości bez ograniczeń, Andres Pira, Joe Vitale, foreword: Jack Canfield, Wydawnictwo Onepress
<b>Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Justin Seitz, Tim Arnold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów. Wydanie II, Justin Seitz, Tim Arnold, Wydawnictwo Helion

Controlling w działalności przedsiębiorstwa Wydanie 2, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE

Biznesplan w praktyce Praktyczny poradnik z przykładami, Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik, Wydawnictwo CEDEWU

Windows XP komendy i polecenia Leksykon kieszonkowy, Piotr Czarny, Wydawnictwo Helion

Słownik geologiczny, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 17 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami