Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

98.70zł
88.83zł
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą 49.00zł 36.75zł
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą

Autor: Jan Fazlagić

ISBN: 978-83-246-2222-1

Ilość stron: 320

Data wydania: 11/2009

Wiesz, że nic nie wiesz? To głębokie i bardzo filozoficzne, jednak w żaden sposób nie poprawi konkurencyjności Twojej firmy.

A najgorszą rzeczą, jaka może spotkać polskiego przedsiębiorcę, który w ciągu ostatnich 10 – 20 lat uzyskał stabilizację finansową i rozwinął swoją organizację, jest przekonanie, że nic już nie trzeba zmieniać.

Jeśli dalej będziesz stał w miejscu, szybko usłyszysz świst wydawany przez mijającego Cię z dużą prędkością konkurenta z Irlandii, Chin czy zza rogu ulicy.

Co zrobić, by nadążyć za światowymi trendami i nie wypaść z rynku? Jak wzbogacać swoje produkty o wyróżniającą się wartość dodaną? W jaki sposób zamienić wiedzę na pieniądze?

Aby poznać odpowiedzi na te pytania i — co więcej — móc z powodzeniem wdrażać skuteczne rozwiązania, przede wszystkim powinieneś się dowiedzieć, jak to zrobić. Do you KNOW HOW?

Rozdziały:

Rozdział 1. Gospodarka oparta na wiedzy - gospodarka wyzwań i szans (13)
1.1. Czym jest gospodarka oparta na wiedzy? (13)
1.2. Nowe zasady konkurowania dla małych firm (22)
Bądź gotowy na zmianę standardu na rynku (22)
Znajdź niszę i ją wypełnij! (26)
Konkurowanie w oparciu o czas (28)
1.3. Globalizacja - szansa dla małych firm (32)
1.4. Wiedza zasobem strategicznym (37)

Rozdział 2. Pracownicy wiedzy (45)
2.1. Pokolenie Y na rynku pracy (45)
2.2. Walka o talenty (51)
2.3. Job hopping - rosnąca mobilność pracowników (55)
2.4. Koniec wyścigu szczurów? (65)
Czym jest downshifting? (67)
Jakie są przyczyny downshiftingu? (69)
A co na to pracodawcy? (71)
2.5. Sabbaticals - "urlopy naukowe" w firmach (73)

Rozdział 3. Kapitał intelektualny w firmie (79)
3.1. Czym jest kapitał intelektualny? (79)
3.2. Struktura kapitału intelektualnego (88)
3.3. Dopasowanie aktywów intelektualnych - gotowość do użycia (91)
3.4. Pomiar kapitału intelektualnego w małej firmie (94)
3.5. Projekt MERITUM - przykład pomiaru kapitału intelektualnego w małych firmach (109)
Etap 1.: Identyfikacja aktywów niematerialnych (111)
Etap 2.: Pomiar (112)
Etap 3.: Prezentacja w raporcie i publikacja (113)
3.6. Ochrona wiedzy w firmie (113)
3.7. Jak firmy tracą swój kapitał intelektualny? (119)

Rozdział 4. Narzędzia zarządzania wiedzą w firmie (123)
4.1. Wiedza w Twojej firmie (123)
4.2. Zarządzanie wiedzą (129)
4.3. Narzędzia zarządzania wiedzą w firmie (133)
Tworzenie struktury wiedzy know-x (133)
Metoda "Portfolio wiedzy" (139)
Kodyfikacja wiedzy (140)
4.4. Wiedza organizacyjna i profesjonalna, czyli "opakowanie" i "wnętrze" (150)
4.5. Crowdsourcing (155)
4.6. Strategia zarządzania wiedzą dla Twojej firmy (159)

Rozdział 5. Transfer wiedzy (165)
5.1. Czym jest transfer wiedzy? (165)
5.2. Model SECI (171)
5.3. Strumienie przepływu wiedzy (178)
5.4. Bariery w transferze wiedzy (184)
5.5. Przestrzeń biurowa a transfer wiedzy (193)

Rozdział 6. Firmy przyjazne dla pomyłek (207)
6.1. Popełnianie błędów przestaje być tematem tabu w biznesie (207)
6.2. Jak radzić sobie z emocjami, które towarzyszą porażce w biznesie? (210)
6.3. Wykorzystanie wiedzy wyniesionej z porażek do rozwoju firmy (219)
Porażka porażce nierówna, czyli porażki "szlachetne" i "głupie" (219)
Skale i konsekwencje porażek w firmach (222)

Rozdział 7. Jak kierować firmą opartą na wiedzy? (225)
7.1. Jak przewodzić stadu kotów? (225)
7.2. Motywowanie pracowników wiedzy (239)
7.3. Wypalenie zawodowe (244)
7.4. Jak zbadać poziom satysfakcji pracowników w firmie? (247)

Rozdział 8. Marketing i konkurowanie na rynku wiedzy (255)
8.1. Przedsiębiorstwo oparte na wiedzy (255)
8.2. Wiedza produktem rynkowym (259)
8.3. Rynek usług doradczych w Polsce (267)
8.4. Polityka cenowa (272)
8.5. Zasady kształtowania oferty - wiedza skodyfikowana (273)
8.6. Zasady kształtowania oferty - wiedza spersonalizowana (278)
8.7. Tożsamość firmy (283)
Reputacja (284)
Marka (286)
Wizerunek (291)
8.8. Strategie konkurencji na rynku wiedzy (293)

Podsumowanie, czyli... (301)
Jak postępować, aby lepiej zarządzać wiedzą w mojej firmie? (301)
Jaką strategię stosować w rozwoju mojej firmy? (304)
Sprawdź, czy dobrze zarządzasz wiedzą w swojej firmie (im więcej pozytywnych odpowiedzi, tym lepiej!) (305)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą
Tytuł książki: "KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą"
Autor: Jan Fazlagić
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą”, kupili także:

Psychologia pamięci. Badania, teorie, zastosowania, Maria Jagodzińska, Wydawnictwo Sensus

Z Galileusza też się śmiali, Albert Jack, Wydawnictwo Muza

Zgrana drużyna rodzinna! Jak bez krzyków i zrzędzenia nakłonić dzieci do współpracy, Elizabeth Pantley, Wydawnictwo Onepress

Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania, Kevin Hogan, William Horton, Wydawnictwo Onepress

5 kroków do porozumienia Jak skutecznie negocjować w biznesie, Anna M. Łabuz, Wydawnictwo Onepress

Matematyczne szkiełko i oko Mniej i bardziej poważne zastosowania matmy, Dariusz Laskowski, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami