Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Finanse » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Junak M10

Junak M10

34.00zł
25.50zł
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie 67.00zł 47.57zł
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

Tytuł: Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
Tytuł oryginalny Key Performance Indicators: Developing, Implementing, and Using Winning KPIs, Third Edition
Autor: David Parmenter
ISBN: 978-83-283-1766-6,
Ilość stron: 368
Data wydania: 04/2016
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 67.00zł 47.57zł


Kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators, KPI) to jedne z najważniejszych narzędzi zarządzania w organizacjach. Mają ułatwiać ocenę działania organizacji poprzez pomiar stopnia realizacji jej celów, a przez to przyczyniać się do podejmowania właściwych decyzji.

Niestety, w wielu przypadkach przyjmuje się niewłaściwe KPI, co prowadzi do nieodpowiednich działań i spowalnia projekty. Konsekwencją jest niższa jakość współpracy z innymi jednostkami i ogólne pogorszenie pozycji organizacji.

Tymczasem jednym z warunków sukcesu zarządzania jest właściwe rozumienie i stosowanie wskaźników efektywności, a początkiem tego rozumienia - ich podział na wskaźniki rezultatu i wskaźniki efektywności.

Celem niniejszej książki jest wsparcie organizacji w opracowywaniu, wdrażaniu i stosowaniu najskuteczniejszych, zwycięskich KPI - takich miar efektywności, które mogą bardzo wiele zmienić poprzez sukcesywne dostosowywanie codziennych działań do strategicznych celów organizacji. Autor pokazał, w jaki sposób kierownicy mogą uniknąć najgroźniejszych pułapek i stworzyć KPI, które staną się cennym narzędziem zarządczym. Zaprezentowana metodologia jest prosta, zrozumiała, a przede wszystkim praktyczna. Dla każdego, kto ma wdrożyć KPI w swojej organizacji, ta książka okaże się bezcenna.

• Siedem cech KPI
• Istotne różnice pomiędzy wskaźnikami rezultatu i efektywności
• Nowy uproszczony sześcioetapowy proces ustalania i stosowania KPI
• Mity związane ze sferą mierzenia efektywności, które utrudniają osiąganie postępów
• Dlaczego KPI nie należy wykorzystywać w ramach systemów wynagrodzeń uzależnionych od wyników
• Doniosłość poglądów reformatorów paradygmatu (np. kwestia rezygnacji w ujęciu Petera Druckera)
• Znaczenie zrozumienia ciemnej strony miar efektywności
• Ustalanie skutecznych miar efektywności
• Zestaw narzędzi umożliwiających organizacji znalezienie krytycznych czynników sukcesu, źródła wszystkich istotnych miar
• Potrzeba posiadania wewnętrznego eksperta ds. pomiarów
• Sposób przewodzenia procesowi zmian i prowadzenia ich sprzedaży w sferze mierzenia efektywności
• Ponad 200 miar efektywności

Klucz do stworzenia prawdziwie zwycięskich KPI leży w Twoich rękach!

David Parmenter - jest czołowym ekspertem w zakresie tworzenia KPI, znanym ze skłaniających do myślenia, żywiołowych sesji, dzięki którym wiele organizacji zmieniło swoje podejście do zarządzania efektywnością i radykalnie poprawiło skuteczność. Prowadził warsztaty z udziałem tysięcy uczestników z 30 krajów, pracował dla firm Ernst & Young, BP Oil Ltd, Arthur Andersen i PricewaterhouseCoopers. Jest członkiem Związku Koncesjonowanych Księgowych Anglii i Walii. Regularnie publikuje w czasopismach profesjonalnych i biznesowych. Jest także autorem wielu książek o tej tematyce.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. OBRAZ SYTUACJI

Rozdział 1. Wielkie nieporozumienie związane z KPI (29)

  • Kluczowe wskaźniki rezultatu (30)
  • Wskaźniki rezultatu (31)
  • Wskaźniki efektywności (32)
  • Kluczowe wskaźniki efektywności (33)
  • Siedem cech KPI (37)
  • Różnice pomiędzy KRI, KPI, RI oraz PI (40)
  • Problem z wyprzedzeniem i opóźnieniem (40)
  • Liczba wymaganych miar - zasada 10/80/10 (44)
  • Znaczenie aktualnych pomiarów (46)
  • Na jakim etapie jest Twoja podróż do krainy miar efektywności? (47)
  • Przypisy (48)

Rozdział 2. Mity dotyczące pomiaru efektywności (49)

  • Mit 1: większość miar prowadzi do lepszej efektywności (50)
  • Mit 2: wszystkie miary działają skutecznie w każdej organizacji i w każdym czasie (50)
  • Mit 3: wszystkie miary efektywności to KPI (51)
  • Mit 4: dzięki powiązaniu KPI z wynagrodzeniem zwiększymy efektywność (51)
  • Mit 5: możemy wyznaczyć odpowiednie cele na koniec roku (52)
  • Mit 6: mierzenie efektywności jest stosunkowo proste, a właściwe miary są oczywiste (53)
  • Mit 7: KPI są wskaźnikami finansowymi i niefinansowymi (54)
  • Mit 8: projekt pomiaru efektywności można przekazać firmie konsultingowej (55)
  • Mity otaczające zrównoważoną kartę wyników (55)
  • Przypisy (63)

Rozdział 3. Niezamierzone skutki: ciemna strona miar (65)

  • Przykład: kolej miejska (65)
  • Przykład: szpitalny oddział ratunkowy (66)
  • Przykłady z książki Deana Spitzera (67)
  • Wynagrodzenie uzależnione od wyników (67)
  • Lista kontrolna dysfunkcyjnych miar efektywności (69)
  • Przypisy (69)

Rozdział 4. Rewitalizacja efektywności (71)

  • Pięć kamieni węgielnych (73)
  • Wiele aspektów zarządzania efektywnością (87)
  • Przypisy (97)

Rozdział 5. Strategia i jej znaczenie dla miar efektywności (99)

  • Określenie misji, wizji, wartości i zasad szczupłego zarządzania organizacji (100)
  • Tworzenie strategii zrozumiałej dla pracowników (102)
  • Upewnij się, że Twoja strategia jest zrównoważona (103)
  • Monitorowanie wdrażania strategii (104)
  • Budowanie przyszłości (107)
  • Przypisy (107)

CZĘŚĆ II. METODOLOGIA ZWYCIĘSKICH KPI

Rozdział 6. Tło metodologii zwycięskich KPI i jej migracja (111)

  • Pierwotny proces 12 kroków (111)
  • Nowy proces sześcioetapowy (113)
  • Metodologia zwycięskich KPI i jej migracja (113)
  • Przegląd sześciu etapów (115)

Rozdział 7. Kamienie węgielne procesu wdrażania kluczowych wskaźników efektywności (117)

  • Kamień węgielny "partnerstwo z pracownikami, związkami zawodowymi i podmiotami zewnętrznymi" (118)
  • Kamień węgielny "transfer uprawnień na pierwszą linię" (119)
  • Kamień węgielny "pomiar i raportowanie tylko tego, co jest istotne" (121)
  • Kamień węgielny "wyodrębnianie KPI z krytycznych czynników sukcesu" (122)
  • Kamień węgielny "rezygnacja z procesów, które nie przynoszą efektów" (123)
  • Kamień węgielny "powołanie wywodzącego się z organizacji dyrektora ds. pomiarów" (124)
  • Kamień węgielny "zrozumienie definicji zwycięskich KPI w całej organizacji" (126)
  • Przypisy (126)

Rozdział 8 . Skłonienie prezesa i wyższej kadry kierowniczej do zaangażowania się w zmiany (etap 1) (127)

  • Pozyskanie wyższej kadry kierowniczej (127)
  • Uzgodnienie harmonogramu, zasobów oraz metody (132)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (135)
  • Przypisy (136)

Rozdział 9 . Podniesienie kwalifikacji zasobów wewnętrznych, aby umożliwić zarządzanie projektem KPI (etap 2) (137)

  • Stworzenie zespołu zwycięskich KPI pracującego nad projektem w pełnym wymiarze czasu (138)
  • Ustanowienie kultury i procesu "po prostu to zróbmy" (143)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (147)
  • Przypisy (147)

Rozdział 10. Przewodzenie procesowi zmian i ich sprzedaż (etap 3) (149)

  • Jak przeprowadzić transformację firmy Johna Kottera (149)
  • Nauka sprzedaży z wykorzystaniem emocjonalnych bodźców wpływających na kupującego (151)
  • Triki sprzedażowe, którymi należy się posłużyć, aby otrzymać zielone światło (152)
  • Sprzedaż zwycięskich KPI pracownikom organizacji (158)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (162)
  • Przypisy (162)

Rozdział 11. Znajdowanie operacyjnych krytycznych czynników sukcesu organizacji (etap 4) (163)

  • Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu a skutki zewnętrzne (164)
  • Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu - brakujące ogniwo (166)
  • Zasady ustalania operacyjnych krytycznych czynników sukcesu (166)
  • Cechy krytycznych czynników sukcesu (170)
  • Cztery zadania dla celów identyfikacji operacyjnych krytycznych czynników sukcesu (171)
  • Metodologie alternatywne (183)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (185)
  • Przypisy (185)

Rozdział 12. Ustalenie miar, które będą skuteczne w naszej organizacji (etap 5) (187)

  • Jak należy ustalać miary - przegląd (187)
  • Ustalanie miar efektywności zespołów (188)
  • Zapisywanie miar efektywności w bazie danych (196)
  • Oddzielanie ziarna od plew (198)
  • Znalezienie KRI, które należy raportować zarządowi (200)
  • Znajdowanie zwycięskich KPI (201)
  • Galeria miar (203)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (204)
  • Przypisy (204)

Rozdział 13. Pozyskiwanie miar napędzających efektywność (etap 6) (205)

  • Opracowanie platformy sprawozdawczej dla wszystkich szczebli organizacji (205)
  • Umożliwienie stosowania zwycięskich KPI (209)
  • Dopracowywanie KPI, aby utrzymać ich znaczenie (212)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (214)
  • Przypisy (214)

Rozdział 14. Raportowanie miar efektywności (215)

  • Prace Stephena Fewa w dziedzinie wizualizacji danych (215)
  • Raportowanie KPI kierownictwu i pracownikom (216)
  • Raportowanie miar efektywności kierownictwu (219)
  • Raportowanie miar efektywności pracownikom (223)
  • Raportowanie miar efektywności zarządowi (228)
  • Raportowanie zespołowych miar efektywności (233)
  • Wzajemne dopasowanie raportów miar efektywności (235)
  • Projektowanie raportów dostosowanych do obecnych technologii (236)
  • Przypisy (237)

CZĘŚĆ III. NIEZBĘDNIK DYREKTORA DS. POMIARÓW

Rozdział 15. Zasoby dla dyrektora ds. pomiarów (241)

  • CMO potrzebuje klastra mentorów (241)
  • Wytyczne dla zewnętrznego facylitatora KPI (242)
  • Pamiętaj o podstawach (245)
  • Zasoby (245)
  • Prowadzenie warsztatów (248)
  • Wnioski z wdrożeń (250)
  • Przypisy (260)

Rozdział 16. Studia przypadków z warsztatów krytycznych czynników sukcesu (261)

  • Pierwsze studium przypadku z sektora prywatnego: azjatycki koncern (261)
  • Drugie studium przypadku z sektora prywatnego: firma medyczna (262)
  • Trzecie studium przypadku z sektora prywatnego: zakład produkcji leśnej (264)
  • Czwarte studium przypadku z sektora prywatnego: firma produkująca samochody (266)
  • Piąte studium przypadku z sektora prywatnego: firma handlująca drewnem (266)
  • Szóste studium przypadku z sektora prywatnego: bank inwestycyjny (266)
  • Pierwsze studium przypadku organizacji non-profit: klub golfowy (268)
  • Drugie studium przypadku organizacji non-profit: Surf Life Saving (270)
  • Pierwsze studium przypadku organizacji sektora publicznego (274)
  • Drugie studium przypadku organizacji sektora publicznego (275)
  • Studium przypadku stowarzyszenia księgowych (276)
  • Studium przypadku organizacji dobroczynnej (276)

Rozdział 17. Popularne krytyczne czynniki sukcesu i odpowiadające im miary (279)

Rozdział 18. Porównanie z innymi metodologiami (287)

  • Główne różnice między metodologiami zrównoważonej karty wyników i zwycięskich KPI (287)
  • PuMP Stacey Barr (289)
  • Zrównoważona karta wyników Paula Nivena (293)
  • Przypisy (294)

Rozdział 19. Niezbędnik prezesa (297)

  • List do Ciebie, prezesie (297)
  • Przywództwo w zakresie mierzenia efektywności musi pochodzić od prezesa (300)
  • Przypisy (302)

Dodatek A. Fundamenty systemów wynagradzania opartych na wynikach (303)

  • Miliardowe prezenty (303)
  • Fundamenty (304)
  • Przypisy (317)

Dodatek B. Projekt zakresu obowiązków dyrektora ds. pomiarów (319)

  • Zarys (319)
  • Obowiązki dyrektora ds. pomiarów (320)
  • Umiejętności i doświadczenie (321)

Dodatek C. Prowadzenie skutecznych prezentacji (323)

Dodatek D. Baza danych miar efektywności (329)

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
Tytuł książki: "Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie"
Autor: David Parmenter
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 67.00zł 47.57zł
Klienci, którzy kupili „Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie”, kupili także:
<b>Projektowanie fundamentów bezpośrednich według Eurokodu 7 Wydanie II</b>, <font color="navy">Olgierd Puła</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Projektowanie fundamentów bezpośrednich według Eurokodu 7 Wydanie II, Olgierd Puła, Wydawnictwo DWE
<b>Hardware Hacker Przygody z konstruowaniem i rozpracowywaniem sprzętu</b>, <font color="navy">Andrew „bunnie” Huang</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Hardware Hacker Przygody z konstruowaniem i rozpracowywaniem sprzętu, Andrew „bunnie” Huang, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Life coaching Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe lepsze życie</b>, <font color="navy">Anna Sasin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Life coaching Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe lepsze życie, Anna Sasin, Wydawnictwo Onepress
<b>E-biznes po godzinach Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie</b>, <font color="navy">Maciej Dutko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
E-biznes po godzinach Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie, Maciej Dutko, Wydawnictwo HELION
<b>Zadania i testy z matematyki dla uczniów szkół średnich Klasa III IV</b>, <font color="navy">Gdowski Bogusław, Pluciński Edmund</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Zadania i testy z matematyki dla uczniów szkół średnich Klasa III IV, Gdowski Bogusław, Pluciński Edmund, Wydawnictwo WNT
<b>Backup i zarządzanie danymi w Windows 7 Praktyczny podręcznik</b>, <font color="navy">Adam Józefiok</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Backup i zarządzanie danymi w Windows 7 Praktyczny podręcznik, Adam Józefiok, Wydawnictwo HELION
<b>Android Poradnik programisty 93 przepisy tworzenia dobrych aplikacji</b>, <font color="navy">Lee Wei-Meng</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Android Poradnik programisty 93 przepisy tworzenia dobrych aplikacji, Lee Wei-Meng, Wydawnictwo APN Promise
<b>Programowanie obiektowe i zdarzeniowe w Javie</b>, <font color="navy">Krzysztof Barteczko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PJWSTK</font>
Programowanie obiektowe i zdarzeniowe w Javie, Krzysztof Barteczko, Wydawnictwo PJWSTK
<b>JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Zadania i testy z matematyki dla uczniów szkół średnich Klasa III IV

Zadania i testy z matematyki dla uczniów szkół średnich Klasa III IV

16.80zł
12.77zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

wtorek, 18 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami