Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Finanse » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie 67.00zł
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

Tytuł: Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
Tytuł oryginalny Key Performance Indicators: Developing, Implementing, and Using Winning KPIs, Third Edition
Autor: David Parmenter
ISBN: 978-83-283-1766-6,
Ilość stron: 368
Data wydania: 04/2016
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 67.00zł


Kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators, KPI) to jedne z najważniejszych narzędzi zarządzania w organizacjach. Mają ułatwiać ocenę działania organizacji poprzez pomiar stopnia realizacji jej celów, a przez to przyczyniać się do podejmowania właściwych decyzji.

Niestety, w wielu przypadkach przyjmuje się niewłaściwe KPI, co prowadzi do nieodpowiednich działań i spowalnia projekty. Konsekwencją jest niższa jakość współpracy z innymi jednostkami i ogólne pogorszenie pozycji organizacji.

Tymczasem jednym z warunków sukcesu zarządzania jest właściwe rozumienie i stosowanie wskaźników efektywności, a początkiem tego rozumienia - ich podział na wskaźniki rezultatu i wskaźniki efektywności.

Celem niniejszej książki jest wsparcie organizacji w opracowywaniu, wdrażaniu i stosowaniu najskuteczniejszych, zwycięskich KPI - takich miar efektywności, które mogą bardzo wiele zmienić poprzez sukcesywne dostosowywanie codziennych działań do strategicznych celów organizacji. Autor pokazał, w jaki sposób kierownicy mogą uniknąć najgroźniejszych pułapek i stworzyć KPI, które staną się cennym narzędziem zarządczym. Zaprezentowana metodologia jest prosta, zrozumiała, a przede wszystkim praktyczna. Dla każdego, kto ma wdrożyć KPI w swojej organizacji, ta książka okaże się bezcenna.

• Siedem cech KPI
• Istotne różnice pomiędzy wskaźnikami rezultatu i efektywności
• Nowy uproszczony sześcioetapowy proces ustalania i stosowania KPI
• Mity związane ze sferą mierzenia efektywności, które utrudniają osiąganie postępów
• Dlaczego KPI nie należy wykorzystywać w ramach systemów wynagrodzeń uzależnionych od wyników
• Doniosłość poglądów reformatorów paradygmatu (np. kwestia rezygnacji w ujęciu Petera Druckera)
• Znaczenie zrozumienia ciemnej strony miar efektywności
• Ustalanie skutecznych miar efektywności
• Zestaw narzędzi umożliwiających organizacji znalezienie krytycznych czynników sukcesu, źródła wszystkich istotnych miar
• Potrzeba posiadania wewnętrznego eksperta ds. pomiarów
• Sposób przewodzenia procesowi zmian i prowadzenia ich sprzedaży w sferze mierzenia efektywności
• Ponad 200 miar efektywności

Klucz do stworzenia prawdziwie zwycięskich KPI leży w Twoich rękach!

David Parmenter - jest czołowym ekspertem w zakresie tworzenia KPI, znanym ze skłaniających do myślenia, żywiołowych sesji, dzięki którym wiele organizacji zmieniło swoje podejście do zarządzania efektywnością i radykalnie poprawiło skuteczność. Prowadził warsztaty z udziałem tysięcy uczestników z 30 krajów, pracował dla firm Ernst & Young, BP Oil Ltd, Arthur Andersen i PricewaterhouseCoopers. Jest członkiem Związku Koncesjonowanych Księgowych Anglii i Walii. Regularnie publikuje w czasopismach profesjonalnych i biznesowych. Jest także autorem wielu książek o tej tematyce.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. OBRAZ SYTUACJI

Rozdział 1. Wielkie nieporozumienie związane z KPI (29)

  • Kluczowe wskaźniki rezultatu (30)
  • Wskaźniki rezultatu (31)
  • Wskaźniki efektywności (32)
  • Kluczowe wskaźniki efektywności (33)
  • Siedem cech KPI (37)
  • Różnice pomiędzy KRI, KPI, RI oraz PI (40)
  • Problem z wyprzedzeniem i opóźnieniem (40)
  • Liczba wymaganych miar - zasada 10/80/10 (44)
  • Znaczenie aktualnych pomiarów (46)
  • Na jakim etapie jest Twoja podróż do krainy miar efektywności? (47)
  • Przypisy (48)

Rozdział 2. Mity dotyczące pomiaru efektywności (49)

  • Mit 1: większość miar prowadzi do lepszej efektywności (50)
  • Mit 2: wszystkie miary działają skutecznie w każdej organizacji i w każdym czasie (50)
  • Mit 3: wszystkie miary efektywności to KPI (51)
  • Mit 4: dzięki powiązaniu KPI z wynagrodzeniem zwiększymy efektywność (51)
  • Mit 5: możemy wyznaczyć odpowiednie cele na koniec roku (52)
  • Mit 6: mierzenie efektywności jest stosunkowo proste, a właściwe miary są oczywiste (53)
  • Mit 7: KPI są wskaźnikami finansowymi i niefinansowymi (54)
  • Mit 8: projekt pomiaru efektywności można przekazać firmie konsultingowej (55)
  • Mity otaczające zrównoważoną kartę wyników (55)
  • Przypisy (63)

Rozdział 3. Niezamierzone skutki: ciemna strona miar (65)

  • Przykład: kolej miejska (65)
  • Przykład: szpitalny oddział ratunkowy (66)
  • Przykłady z książki Deana Spitzera (67)
  • Wynagrodzenie uzależnione od wyników (67)
  • Lista kontrolna dysfunkcyjnych miar efektywności (69)
  • Przypisy (69)

Rozdział 4. Rewitalizacja efektywności (71)

  • Pięć kamieni węgielnych (73)
  • Wiele aspektów zarządzania efektywnością (87)
  • Przypisy (97)

Rozdział 5. Strategia i jej znaczenie dla miar efektywności (99)

  • Określenie misji, wizji, wartości i zasad szczupłego zarządzania organizacji (100)
  • Tworzenie strategii zrozumiałej dla pracowników (102)
  • Upewnij się, że Twoja strategia jest zrównoważona (103)
  • Monitorowanie wdrażania strategii (104)
  • Budowanie przyszłości (107)
  • Przypisy (107)

CZĘŚĆ II. METODOLOGIA ZWYCIĘSKICH KPI

Rozdział 6. Tło metodologii zwycięskich KPI i jej migracja (111)

  • Pierwotny proces 12 kroków (111)
  • Nowy proces sześcioetapowy (113)
  • Metodologia zwycięskich KPI i jej migracja (113)
  • Przegląd sześciu etapów (115)

Rozdział 7. Kamienie węgielne procesu wdrażania kluczowych wskaźników efektywności (117)

  • Kamień węgielny "partnerstwo z pracownikami, związkami zawodowymi i podmiotami zewnętrznymi" (118)
  • Kamień węgielny "transfer uprawnień na pierwszą linię" (119)
  • Kamień węgielny "pomiar i raportowanie tylko tego, co jest istotne" (121)
  • Kamień węgielny "wyodrębnianie KPI z krytycznych czynników sukcesu" (122)
  • Kamień węgielny "rezygnacja z procesów, które nie przynoszą efektów" (123)
  • Kamień węgielny "powołanie wywodzącego się z organizacji dyrektora ds. pomiarów" (124)
  • Kamień węgielny "zrozumienie definicji zwycięskich KPI w całej organizacji" (126)
  • Przypisy (126)

Rozdział 8 . Skłonienie prezesa i wyższej kadry kierowniczej do zaangażowania się w zmiany (etap 1) (127)

  • Pozyskanie wyższej kadry kierowniczej (127)
  • Uzgodnienie harmonogramu, zasobów oraz metody (132)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (135)
  • Przypisy (136)

Rozdział 9 . Podniesienie kwalifikacji zasobów wewnętrznych, aby umożliwić zarządzanie projektem KPI (etap 2) (137)

  • Stworzenie zespołu zwycięskich KPI pracującego nad projektem w pełnym wymiarze czasu (138)
  • Ustanowienie kultury i procesu "po prostu to zróbmy" (143)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (147)
  • Przypisy (147)

Rozdział 10. Przewodzenie procesowi zmian i ich sprzedaż (etap 3) (149)

  • Jak przeprowadzić transformację firmy Johna Kottera (149)
  • Nauka sprzedaży z wykorzystaniem emocjonalnych bodźców wpływających na kupującego (151)
  • Triki sprzedażowe, którymi należy się posłużyć, aby otrzymać zielone światło (152)
  • Sprzedaż zwycięskich KPI pracownikom organizacji (158)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (162)
  • Przypisy (162)

Rozdział 11. Znajdowanie operacyjnych krytycznych czynników sukcesu organizacji (etap 4) (163)

  • Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu a skutki zewnętrzne (164)
  • Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu - brakujące ogniwo (166)
  • Zasady ustalania operacyjnych krytycznych czynników sukcesu (166)
  • Cechy krytycznych czynników sukcesu (170)
  • Cztery zadania dla celów identyfikacji operacyjnych krytycznych czynników sukcesu (171)
  • Metodologie alternatywne (183)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (185)
  • Przypisy (185)

Rozdział 12. Ustalenie miar, które będą skuteczne w naszej organizacji (etap 5) (187)

  • Jak należy ustalać miary - przegląd (187)
  • Ustalanie miar efektywności zespołów (188)
  • Zapisywanie miar efektywności w bazie danych (196)
  • Oddzielanie ziarna od plew (198)
  • Znalezienie KRI, które należy raportować zarządowi (200)
  • Znajdowanie zwycięskich KPI (201)
  • Galeria miar (203)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (204)
  • Przypisy (204)

Rozdział 13. Pozyskiwanie miar napędzających efektywność (etap 6) (205)

  • Opracowanie platformy sprawozdawczej dla wszystkich szczebli organizacji (205)
  • Umożliwienie stosowania zwycięskich KPI (209)
  • Dopracowywanie KPI, aby utrzymać ich znaczenie (212)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (214)
  • Przypisy (214)

Rozdział 14. Raportowanie miar efektywności (215)

  • Prace Stephena Fewa w dziedzinie wizualizacji danych (215)
  • Raportowanie KPI kierownictwu i pracownikom (216)
  • Raportowanie miar efektywności kierownictwu (219)
  • Raportowanie miar efektywności pracownikom (223)
  • Raportowanie miar efektywności zarządowi (228)
  • Raportowanie zespołowych miar efektywności (233)
  • Wzajemne dopasowanie raportów miar efektywności (235)
  • Projektowanie raportów dostosowanych do obecnych technologii (236)
  • Przypisy (237)

CZĘŚĆ III. NIEZBĘDNIK DYREKTORA DS. POMIARÓW

Rozdział 15. Zasoby dla dyrektora ds. pomiarów (241)

  • CMO potrzebuje klastra mentorów (241)
  • Wytyczne dla zewnętrznego facylitatora KPI (242)
  • Pamiętaj o podstawach (245)
  • Zasoby (245)
  • Prowadzenie warsztatów (248)
  • Wnioski z wdrożeń (250)
  • Przypisy (260)

Rozdział 16. Studia przypadków z warsztatów krytycznych czynników sukcesu (261)

  • Pierwsze studium przypadku z sektora prywatnego: azjatycki koncern (261)
  • Drugie studium przypadku z sektora prywatnego: firma medyczna (262)
  • Trzecie studium przypadku z sektora prywatnego: zakład produkcji leśnej (264)
  • Czwarte studium przypadku z sektora prywatnego: firma produkująca samochody (266)
  • Piąte studium przypadku z sektora prywatnego: firma handlująca drewnem (266)
  • Szóste studium przypadku z sektora prywatnego: bank inwestycyjny (266)
  • Pierwsze studium przypadku organizacji non-profit: klub golfowy (268)
  • Drugie studium przypadku organizacji non-profit: Surf Life Saving (270)
  • Pierwsze studium przypadku organizacji sektora publicznego (274)
  • Drugie studium przypadku organizacji sektora publicznego (275)
  • Studium przypadku stowarzyszenia księgowych (276)
  • Studium przypadku organizacji dobroczynnej (276)

Rozdział 17. Popularne krytyczne czynniki sukcesu i odpowiadające im miary (279)

Rozdział 18. Porównanie z innymi metodologiami (287)

  • Główne różnice między metodologiami zrównoważonej karty wyników i zwycięskich KPI (287)
  • PuMP Stacey Barr (289)
  • Zrównoważona karta wyników Paula Nivena (293)
  • Przypisy (294)

Rozdział 19. Niezbędnik prezesa (297)

  • List do Ciebie, prezesie (297)
  • Przywództwo w zakresie mierzenia efektywności musi pochodzić od prezesa (300)
  • Przypisy (302)

Dodatek A. Fundamenty systemów wynagradzania opartych na wynikach (303)

  • Miliardowe prezenty (303)
  • Fundamenty (304)
  • Przypisy (317)

Dodatek B. Projekt zakresu obowiązków dyrektora ds. pomiarów (319)

  • Zarys (319)
  • Obowiązki dyrektora ds. pomiarów (320)
  • Umiejętności i doświadczenie (321)

Dodatek C. Prowadzenie skutecznych prezentacji (323)

Dodatek D. Baza danych miar efektywności (329)

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie”, kupili także:

Potęga perswazji Jak się nas kupuje i sprzedaje, Robert V. Levine, Wydawnictwo Onepress

Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu, Jan B. Gajda, Wydawnictwo C.H. BECK

Mowa słowa Sztuka przekonywania przez telefon, Andrzej Stempa, Wydawnictwo Onepress

Kryptografia i bezpieczeństwo sieci komputerowych Matematyka szyfrów i techniki kryptologii, William Stallings, Wydawnictwo Helion

Windows 7 Resource Kit PL, Mitch Tulloch, Tony Northrup, Jerry Honeycutt, Ed Wilson, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Zwinni. Zbrodnia i Scrum</b>, <font color="navy">Marcin Żmigrodzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zwinni. Zbrodnia i Scrum, Marcin Żmigrodzki, Wydawnictwo Onepress
<b>Potencjalność, fizyka i odkrycie surrealności natury</b>, <font color="navy">Marek Woszczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Potencjalność, fizyka i odkrycie surrealności natury, Marek Woszczek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Księga matematycznych tajemnic, Ian Stewart, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW, Susan M. Weinschenk, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami