Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Finanse » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości

Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości

59.00zł
47.20zł
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie 67.00zł
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie

Tytuł: Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
Tytuł oryginalny Key Performance Indicators: Developing, Implementing, and Using Winning KPIs, Third Edition
Autor: David Parmenter
ISBN: 978-83-283-1766-6,
Ilość stron: 368
Data wydania: 04/2016
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 67.00zł


Kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators, KPI) to jedne z najważniejszych narzędzi zarządzania w organizacjach. Mają ułatwiać ocenę działania organizacji poprzez pomiar stopnia realizacji jej celów, a przez to przyczyniać się do podejmowania właściwych decyzji.

Niestety, w wielu przypadkach przyjmuje się niewłaściwe KPI, co prowadzi do nieodpowiednich działań i spowalnia projekty. Konsekwencją jest niższa jakość współpracy z innymi jednostkami i ogólne pogorszenie pozycji organizacji.

Tymczasem jednym z warunków sukcesu zarządzania jest właściwe rozumienie i stosowanie wskaźników efektywności, a początkiem tego rozumienia - ich podział na wskaźniki rezultatu i wskaźniki efektywności.

Celem niniejszej książki jest wsparcie organizacji w opracowywaniu, wdrażaniu i stosowaniu najskuteczniejszych, zwycięskich KPI - takich miar efektywności, które mogą bardzo wiele zmienić poprzez sukcesywne dostosowywanie codziennych działań do strategicznych celów organizacji. Autor pokazał, w jaki sposób kierownicy mogą uniknąć najgroźniejszych pułapek i stworzyć KPI, które staną się cennym narzędziem zarządczym. Zaprezentowana metodologia jest prosta, zrozumiała, a przede wszystkim praktyczna. Dla każdego, kto ma wdrożyć KPI w swojej organizacji, ta książka okaże się bezcenna.

• Siedem cech KPI
• Istotne różnice pomiędzy wskaźnikami rezultatu i efektywności
• Nowy uproszczony sześcioetapowy proces ustalania i stosowania KPI
• Mity związane ze sferą mierzenia efektywności, które utrudniają osiąganie postępów
• Dlaczego KPI nie należy wykorzystywać w ramach systemów wynagrodzeń uzależnionych od wyników
• Doniosłość poglądów reformatorów paradygmatu (np. kwestia rezygnacji w ujęciu Petera Druckera)
• Znaczenie zrozumienia ciemnej strony miar efektywności
• Ustalanie skutecznych miar efektywności
• Zestaw narzędzi umożliwiających organizacji znalezienie krytycznych czynników sukcesu, źródła wszystkich istotnych miar
• Potrzeba posiadania wewnętrznego eksperta ds. pomiarów
• Sposób przewodzenia procesowi zmian i prowadzenia ich sprzedaży w sferze mierzenia efektywności
• Ponad 200 miar efektywności

Klucz do stworzenia prawdziwie zwycięskich KPI leży w Twoich rękach!

David Parmenter - jest czołowym ekspertem w zakresie tworzenia KPI, znanym ze skłaniających do myślenia, żywiołowych sesji, dzięki którym wiele organizacji zmieniło swoje podejście do zarządzania efektywnością i radykalnie poprawiło skuteczność. Prowadził warsztaty z udziałem tysięcy uczestników z 30 krajów, pracował dla firm Ernst & Young, BP Oil Ltd, Arthur Andersen i PricewaterhouseCoopers. Jest członkiem Związku Koncesjonowanych Księgowych Anglii i Walii. Regularnie publikuje w czasopismach profesjonalnych i biznesowych. Jest także autorem wielu książek o tej tematyce.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. OBRAZ SYTUACJI

Rozdział 1. Wielkie nieporozumienie związane z KPI (29)

  • Kluczowe wskaźniki rezultatu (30)
  • Wskaźniki rezultatu (31)
  • Wskaźniki efektywności (32)
  • Kluczowe wskaźniki efektywności (33)
  • Siedem cech KPI (37)
  • Różnice pomiędzy KRI, KPI, RI oraz PI (40)
  • Problem z wyprzedzeniem i opóźnieniem (40)
  • Liczba wymaganych miar - zasada 10/80/10 (44)
  • Znaczenie aktualnych pomiarów (46)
  • Na jakim etapie jest Twoja podróż do krainy miar efektywności? (47)
  • Przypisy (48)

Rozdział 2. Mity dotyczące pomiaru efektywności (49)

  • Mit 1: większość miar prowadzi do lepszej efektywności (50)
  • Mit 2: wszystkie miary działają skutecznie w każdej organizacji i w każdym czasie (50)
  • Mit 3: wszystkie miary efektywności to KPI (51)
  • Mit 4: dzięki powiązaniu KPI z wynagrodzeniem zwiększymy efektywność (51)
  • Mit 5: możemy wyznaczyć odpowiednie cele na koniec roku (52)
  • Mit 6: mierzenie efektywności jest stosunkowo proste, a właściwe miary są oczywiste (53)
  • Mit 7: KPI są wskaźnikami finansowymi i niefinansowymi (54)
  • Mit 8: projekt pomiaru efektywności można przekazać firmie konsultingowej (55)
  • Mity otaczające zrównoważoną kartę wyników (55)
  • Przypisy (63)

Rozdział 3. Niezamierzone skutki: ciemna strona miar (65)

  • Przykład: kolej miejska (65)
  • Przykład: szpitalny oddział ratunkowy (66)
  • Przykłady z książki Deana Spitzera (67)
  • Wynagrodzenie uzależnione od wyników (67)
  • Lista kontrolna dysfunkcyjnych miar efektywności (69)
  • Przypisy (69)

Rozdział 4. Rewitalizacja efektywności (71)

  • Pięć kamieni węgielnych (73)
  • Wiele aspektów zarządzania efektywnością (87)
  • Przypisy (97)

Rozdział 5. Strategia i jej znaczenie dla miar efektywności (99)

  • Określenie misji, wizji, wartości i zasad szczupłego zarządzania organizacji (100)
  • Tworzenie strategii zrozumiałej dla pracowników (102)
  • Upewnij się, że Twoja strategia jest zrównoważona (103)
  • Monitorowanie wdrażania strategii (104)
  • Budowanie przyszłości (107)
  • Przypisy (107)

CZĘŚĆ II. METODOLOGIA ZWYCIĘSKICH KPI

Rozdział 6. Tło metodologii zwycięskich KPI i jej migracja (111)

  • Pierwotny proces 12 kroków (111)
  • Nowy proces sześcioetapowy (113)
  • Metodologia zwycięskich KPI i jej migracja (113)
  • Przegląd sześciu etapów (115)

Rozdział 7. Kamienie węgielne procesu wdrażania kluczowych wskaźników efektywności (117)

  • Kamień węgielny "partnerstwo z pracownikami, związkami zawodowymi i podmiotami zewnętrznymi" (118)
  • Kamień węgielny "transfer uprawnień na pierwszą linię" (119)
  • Kamień węgielny "pomiar i raportowanie tylko tego, co jest istotne" (121)
  • Kamień węgielny "wyodrębnianie KPI z krytycznych czynników sukcesu" (122)
  • Kamień węgielny "rezygnacja z procesów, które nie przynoszą efektów" (123)
  • Kamień węgielny "powołanie wywodzącego się z organizacji dyrektora ds. pomiarów" (124)
  • Kamień węgielny "zrozumienie definicji zwycięskich KPI w całej organizacji" (126)
  • Przypisy (126)

Rozdział 8 . Skłonienie prezesa i wyższej kadry kierowniczej do zaangażowania się w zmiany (etap 1) (127)

  • Pozyskanie wyższej kadry kierowniczej (127)
  • Uzgodnienie harmonogramu, zasobów oraz metody (132)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (135)
  • Przypisy (136)

Rozdział 9 . Podniesienie kwalifikacji zasobów wewnętrznych, aby umożliwić zarządzanie projektem KPI (etap 2) (137)

  • Stworzenie zespołu zwycięskich KPI pracującego nad projektem w pełnym wymiarze czasu (138)
  • Ustanowienie kultury i procesu "po prostu to zróbmy" (143)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (147)
  • Przypisy (147)

Rozdział 10. Przewodzenie procesowi zmian i ich sprzedaż (etap 3) (149)

  • Jak przeprowadzić transformację firmy Johna Kottera (149)
  • Nauka sprzedaży z wykorzystaniem emocjonalnych bodźców wpływających na kupującego (151)
  • Triki sprzedażowe, którymi należy się posłużyć, aby otrzymać zielone światło (152)
  • Sprzedaż zwycięskich KPI pracownikom organizacji (158)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (162)
  • Przypisy (162)

Rozdział 11. Znajdowanie operacyjnych krytycznych czynników sukcesu organizacji (etap 4) (163)

  • Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu a skutki zewnętrzne (164)
  • Operacyjne krytyczne czynniki sukcesu - brakujące ogniwo (166)
  • Zasady ustalania operacyjnych krytycznych czynników sukcesu (166)
  • Cechy krytycznych czynników sukcesu (170)
  • Cztery zadania dla celów identyfikacji operacyjnych krytycznych czynników sukcesu (171)
  • Metodologie alternatywne (183)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (185)
  • Przypisy (185)

Rozdział 12. Ustalenie miar, które będą skuteczne w naszej organizacji (etap 5) (187)

  • Jak należy ustalać miary - przegląd (187)
  • Ustalanie miar efektywności zespołów (188)
  • Zapisywanie miar efektywności w bazie danych (196)
  • Oddzielanie ziarna od plew (198)
  • Znalezienie KRI, które należy raportować zarządowi (200)
  • Znajdowanie zwycięskich KPI (201)
  • Galeria miar (203)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (204)
  • Przypisy (204)

Rozdział 13. Pozyskiwanie miar napędzających efektywność (etap 6) (205)

  • Opracowanie platformy sprawozdawczej dla wszystkich szczebli organizacji (205)
  • Umożliwienie stosowania zwycięskich KPI (209)
  • Dopracowywanie KPI, aby utrzymać ich znaczenie (212)
  • Korzyści wynikające z tego etapu (214)
  • Przypisy (214)

Rozdział 14. Raportowanie miar efektywności (215)

  • Prace Stephena Fewa w dziedzinie wizualizacji danych (215)
  • Raportowanie KPI kierownictwu i pracownikom (216)
  • Raportowanie miar efektywności kierownictwu (219)
  • Raportowanie miar efektywności pracownikom (223)
  • Raportowanie miar efektywności zarządowi (228)
  • Raportowanie zespołowych miar efektywności (233)
  • Wzajemne dopasowanie raportów miar efektywności (235)
  • Projektowanie raportów dostosowanych do obecnych technologii (236)
  • Przypisy (237)

CZĘŚĆ III. NIEZBĘDNIK DYREKTORA DS. POMIARÓW

Rozdział 15. Zasoby dla dyrektora ds. pomiarów (241)

  • CMO potrzebuje klastra mentorów (241)
  • Wytyczne dla zewnętrznego facylitatora KPI (242)
  • Pamiętaj o podstawach (245)
  • Zasoby (245)
  • Prowadzenie warsztatów (248)
  • Wnioski z wdrożeń (250)
  • Przypisy (260)

Rozdział 16. Studia przypadków z warsztatów krytycznych czynników sukcesu (261)

  • Pierwsze studium przypadku z sektora prywatnego: azjatycki koncern (261)
  • Drugie studium przypadku z sektora prywatnego: firma medyczna (262)
  • Trzecie studium przypadku z sektora prywatnego: zakład produkcji leśnej (264)
  • Czwarte studium przypadku z sektora prywatnego: firma produkująca samochody (266)
  • Piąte studium przypadku z sektora prywatnego: firma handlująca drewnem (266)
  • Szóste studium przypadku z sektora prywatnego: bank inwestycyjny (266)
  • Pierwsze studium przypadku organizacji non-profit: klub golfowy (268)
  • Drugie studium przypadku organizacji non-profit: Surf Life Saving (270)
  • Pierwsze studium przypadku organizacji sektora publicznego (274)
  • Drugie studium przypadku organizacji sektora publicznego (275)
  • Studium przypadku stowarzyszenia księgowych (276)
  • Studium przypadku organizacji dobroczynnej (276)

Rozdział 17. Popularne krytyczne czynniki sukcesu i odpowiadające im miary (279)

Rozdział 18. Porównanie z innymi metodologiami (287)

  • Główne różnice między metodologiami zrównoważonej karty wyników i zwycięskich KPI (287)
  • PuMP Stacey Barr (289)
  • Zrównoważona karta wyników Paula Nivena (293)
  • Przypisy (294)

Rozdział 19. Niezbędnik prezesa (297)

  • List do Ciebie, prezesie (297)
  • Przywództwo w zakresie mierzenia efektywności musi pochodzić od prezesa (300)
  • Przypisy (302)

Dodatek A. Fundamenty systemów wynagradzania opartych na wynikach (303)

  • Miliardowe prezenty (303)
  • Fundamenty (304)
  • Przypisy (317)

Dodatek B. Projekt zakresu obowiązków dyrektora ds. pomiarów (319)

  • Zarys (319)
  • Obowiązki dyrektora ds. pomiarów (320)
  • Umiejętności i doświadczenie (321)

Dodatek C. Prowadzenie skutecznych prezentacji (323)

Dodatek D. Baza danych miar efektywności (329)

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI). Tworzenie, wdrażanie i stosowanie”, kupili także:

Księga Przychodów i Rozchodów Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. Wydanie II zaktuali, Katarzyna Heinze, Wydawnictwo Onepress

Windows 10 PL. Ćwiczenia praktyczne, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Tworzenie stron WWW Ćwiczenia praktyczne Wydanie III, Maria Sokół, Wydawnictwo Helion

Umysł a modele maszyn uczących się Współczesne badania informatyczne w oczach filozofa, Paweł Stacewicz, Wydawnictwo EXIT
<b>Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji</b>, <font color="navy">Laurence Moroney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji, Laurence Moroney, Wydawnictwo Helion

Windows Vista PL ilustrowany przewodnik, Aleksandra Tomaszewska-Adamarek, Wydawnictwo Helion
<b>Głębokie uczenie przez wzmacnianie. Praca z chatbotami oraz robotyka, optymalizacja dyskretna i automatyzacja sieciowa w</b>, <font color="navy">Maxim Lapan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Głębokie uczenie przez wzmacnianie. Praca z chatbotami oraz robotyka, optymalizacja dyskretna i automatyzacja sieciowa w, Maxim Lapan, Wydawnictwo Helion

Gotowanie dla Geeków Nauka stosowana, niezłe sztuczki i wyżerka, Jeff Potter, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość zarządcza zorientowana na projekty, Marcin Klinowski, Wydawnictwo CEDEWU

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami