Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego |
69.00zł 51.75zł |
|
|
Autor: Peter Cheverton
ISBN: 83-246-0083-3
Ilość stron: 496
Data wydania: 04/2006
Twarda oprawa
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.
Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.
Wykorzystaj książkę "Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego" do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:
- przeprowadzić audyt rynku,
- przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
- stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
- przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
- spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
- zarządzać marką,
- zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
- zarządzać relacjami z klientami (CRM).
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł
Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego”, kupili także: |
Rachunek przepływów pieniężnych w praktyce, Marek Lachmirowicz, Wydawnictwo CEDEWU |
Geologia historyczna, Włodzimierz Mizerski , Stanisłąw Orłowski, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Matura Matematyka Oryginalne arkusze egzaminacyjne z lat ubiegłych, Centralna Komisja Egzaminacyjna, Wydawnictwo Greg |
Marketing, Philip Kotler, Wydawnictwo Rebis |
Rób swoje! 10 sposobów na kreatywność w każdym czasie, Austin Kleon, Wydawnictwo Sensus |
Trwałość obiektów mostowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo DWE |
Python. Rusz głową! Wydanie II, Paul Barry, Wydawnictwo Helion |
Mikroekonomia Pojęcia, przedmiot, ewolucja, Grażyna Wolska, Wydawnictwo PWE |
Strategia konkurencji, Michael E. Porter, Wydawnictwo MT Biznes |
|
|
|