Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Język angielski w branży samochodowej English in the Automotive Industry

Język angielski w branży samochodowej English in the Automotive Industry

42.00zł
35.70zł
Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego 69.00zł 51.75zł
Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Autor: Peter Cheverton

ISBN: 83-246-0083-3

Ilość stron: 496

Data wydania: 04/2006

Twarda oprawa

Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.

Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.

Wykorzystaj książkę "Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego" do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:

  • przeprowadzić audyt rynku,
  • przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
  • stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
  • przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
  • spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
  • zarządzać marką,
  • zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
  • zarządzać relacjami z klientami (CRM).

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Tytuł książki: "Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego"
Autor: Peter Cheverton
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego”, kupili także:

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo Onepress

Opanować czas + CD, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II, Christopher Hadnagy, Wydawnictwo Onepress

Certyfikacja energetyczna budynków mieszkalnych z przykładami, Karolina Kurtz, Dariusz Gawin, Wydawnictwo Atla 2

Mikrobiologia, Jadwiga Baj, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rozwój dziecka 46 największych mitów, Stephen Hupp , Jeremy Jewell, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows Azure Platforma Cloud Computing dla programistów, Daniel Biesiada, Piotr Cichocki, Tomasz Kopacz, Bartłomiej Zass, Artur, Wydawnictwo Microsoft Press

Właściwości asfaltów modyfikowanych gumą i mieszanek mineralno-gumowo-asfaltaowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Perełki programowania gier Zestaw do programowania gier (Tom 1, Tom 2, Tom 3, Tom 6), Mark DeLoura, Dante Treglia, Mike Dickheiser, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami