Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego |
69.00zł 51.75zł |
|
|
Autor: Peter Cheverton
ISBN: 83-246-0083-3
Ilość stron: 496
Data wydania: 04/2006
Twarda oprawa
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.
Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.
Wykorzystaj książkę "Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego" do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:
- przeprowadzić audyt rynku,
- przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
- stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
- przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
- spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
- zarządzać marką,
- zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
- zarządzać relacjami z klientami (CRM).
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł
Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego”, kupili także: |
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo Onepress |
Opanować czas + CD, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress |
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II, Christopher Hadnagy, Wydawnictwo Onepress |
Certyfikacja energetyczna budynków mieszkalnych z przykładami, Karolina Kurtz, Dariusz Gawin, Wydawnictwo Atla 2 |
Mikrobiologia, Jadwiga Baj, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rozwój dziecka 46 największych mitów, Stephen Hupp , Jeremy Jewell, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Windows Azure Platforma Cloud Computing dla programistów, Daniel Biesiada, Piotr Cichocki, Tomasz Kopacz, Bartłomiej Zass, Artur, Wydawnictwo Microsoft Press |
Właściwości asfaltów modyfikowanych gumą i mieszanek mineralno-gumowo-asfaltaowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ |
Perełki programowania gier Zestaw do programowania gier (Tom 1, Tom 2, Tom 3, Tom 6), Mark DeLoura, Dante Treglia, Mike Dickheiser, Wydawnictwo Helion |
|
|
|