Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Bydło domowe Hodowla i użytkowanie

Bydło domowe Hodowla i użytkowanie

99.00zł
Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego 69.00zł 51.75zł
Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Autor: Peter Cheverton

ISBN: 83-246-0083-3

Ilość stron: 496

Data wydania: 04/2006

Twarda oprawa

Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.

Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.

Wykorzystaj książkę "Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego" do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:

  • przeprowadzić audyt rynku,
  • przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
  • stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
  • przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
  • spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
  • zarządzać marką,
  • zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
  • zarządzać relacjami z klientami (CRM).

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Tytuł książki: "Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego"
Autor: Peter Cheverton
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego”, kupili także:

Windows 7 i Internet Samouczek dla dinozaurów, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP

Express.js. Tworzenie aplikacji sieciowych w Node.js, Azat Mardan, Wydawnictwo Helion

Twórcze wyzwania. Projektuj, eksperymentuj, testuj, buduj, wymyślaj, twórz, inspiruj i uwolnij swój geniusz, Tanner Christensen, Wydawnictwo Sensus

Zarządzanie projektami IT Wydanie III, Joseph Phillips, Wydawnictwo Helion
<b>Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II</b>, <font color="navy">Sharif Shaalan, Timothy Royer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II, Sharif Shaalan, Timothy Royer, Wydawnictwo Helion

Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pomysłów, Jake Knapp, John Zeratsky, Braden Kowitz, Wydawnictwo Helion

Samochody marzeń, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Bellona

Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II, Maciej Sasin, Wydawnictwo Onepress

Potyczki z Freudem Mity, pułapki i pokusy psychoterapii, Tomasz Stawiszyński, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami