Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego |
69.00zł 51.75zł |
|
|
Autor: Peter Cheverton
ISBN: 83-246-0083-3
Ilość stron: 496
Data wydania: 04/2006
Twarda oprawa
Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.
Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.
Wykorzystaj książkę "Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego" do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:
- przeprowadzić audyt rynku,
- przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
- stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
- przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
- spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
- zarządzać marką,
- zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
- zarządzać relacjami z klientami (CRM).
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł
Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego”, kupili także: |
Windows 7 i Internet Samouczek dla dinozaurów, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP |
Express.js. Tworzenie aplikacji sieciowych w Node.js, Azat Mardan, Wydawnictwo Helion |
Twórcze wyzwania. Projektuj, eksperymentuj, testuj, buduj, wymyślaj, twórz, inspiruj i uwolnij swój geniusz, Tanner Christensen, Wydawnictwo Sensus |
Zarządzanie projektami IT Wydanie III, Joseph Phillips, Wydawnictwo Helion |
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II, Sharif Shaalan, Timothy Royer, Wydawnictwo Helion |
Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pomysłów, Jake Knapp, John Zeratsky, Braden Kowitz, Wydawnictwo Helion |
Samochody marzeń, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Bellona |
Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II, Maciej Sasin, Wydawnictwo Onepress |
Potyczki z Freudem Mity, pułapki i pokusy psychoterapii, Tomasz Stawiszyński, Wydawnictwo Naukowe PWN |
|
|
|