Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Beton towarowy

Beton towarowy

39.00zł
Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego 69.00zł 51.75zł
Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Autor: Peter Cheverton

ISBN: 83-246-0083-3

Ilość stron: 496

Data wydania: 04/2006

Twarda oprawa

Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.

Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.

Wykorzystaj książkę "Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego" do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:

  • przeprowadzić audyt rynku,
  • przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
  • stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
  • przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
  • spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
  • zarządzać marką,
  • zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
  • zarządzać relacjami z klientami (CRM).

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Tytuł książki: "Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego"
Autor: Peter Cheverton
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Kluczowe umiejętności marketingowe Strategie techniki i narzędzia sukcesu rynkowego”, kupili także:
<b>Ekstremalny kod w języku C. Współbieżność i programowanie zorientowane obiektowo</b>, <font color="navy">Kamran Amini</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Ekstremalny kod w języku C. Współbieżność i programowanie zorientowane obiektowo, Kamran Amini, Wydawnictwo Helion

Analiza matematyczna w zadaniach Część II, W. Krysicki, L. Włodarski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Systemy uczące się oparte na podobieństwie obrazów do prognozowania szeregów czasowych obciążeń elektroenergetycznych, Grzegorz Dudek, Wydawnictwo EXIT

Uszkodzenia i naprawy przegród budowlanych w aspekcie izolacyjności termicznej, Paweł Krause, Tomasz Steidl, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projektowanie interfejsów., Sprawdzone wzorce projektowe. Wydanie III</b>, <font color="navy">Jenifer Tidwell, Charles Brewer, Aynne Valencia-Brooks</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projektowanie interfejsów., Sprawdzone wzorce projektowe. Wydanie III, Jenifer Tidwell, Charles Brewer, Aynne Valencia-Brooks, Wydawnictwo Helion

Uwolnij swój język Jak zacząć konwersację i zdobyć przyjaciół, Don Gabor, Wydawnictwo Sensus

Sterowanie nadążne zasobami przedsiębiorstwa ERC, Mirosław Zaborowski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Perełki programowania gier Zestaw do programowania gier (Tom 1, Tom 2, Tom 3, Tom 6), Mark DeLoura, Dante Treglia, Mike Dickheiser, Wydawnictwo Helion

Dogadać się z innymi, czyli Porozumienie bez Przemocy nie tylko w życiu organizacji, Joanna Berendt, Agnieszka Kozak, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami