Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW 39.00zł
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW

Tytuł: Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
Autor: Susan M. Weinschenk
ISBN: 978-83-246-2746-2
Ilość stron: 160
Data wydania: 11/2010
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.00zł


Siła skutecznego kliknięcia

  • Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
  • Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
  • Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Genialny pomysł na książkę — świetnie zrealizowany.
Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"

Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

  • Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
  • Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
  • Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
  • Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
  • Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
  • Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
  • Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro

Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją.

Rozdziały:

Rozdział 1. Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych (12)
  • Jesteśmy bardzo mądrzy, ponieważ mamy trzy mózgi (14)
  • Co tak naprawdę odróżnia nas od zwierząt? (16)
  • Co się dzieje, kiedy odczuwamy emocje? (18)
  • Dzieje się tam całkiem sporo, choć nawet o tym nie wiemy (19)
  • Zaraz, zaraz, przecież jesteśmy w pełni świadomi tego, co robimy?! (20)
  • Czy ostatnio przyszła Ci do głowy jakaś genialna nieświadoma myśl? (21)
  • Nieświadomość jest mądrzejsza i szybsza niż świadomy umysł (22)
  • Przecież wiemy, co sprawia nam przyjemność, a czego nie lubimy, prawda? (24)
  • Co przekonuje nas do działania - na stronie internetowej? (24)
Rozdział 2. Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności (26)
  • (Niezupełnie prawdziwa) tragedia Kitty Genovese (28)
  • Efekt widza a pomoc online (30)
  • Dlaczego słuchamy opinii obcych ludzi (30)
  • Najnowsze badania nad wpływem rekomendacji produktów i usług (33)
Rozdział 3. Uczucie wdzięczności: jak wykorzystywać reguły wzajemności i wzajemnych ustępstw (40)
  • Poczucie obowiązku (42)
  • Wszystko ma swoje granice? (42)
  • Obdarowywanie obcych ludzi: kartki świąteczne i napój za piątaka (43)
  • Kiedy odmowa staje się darem (44)
  • Wzajemne ustępstwo bywa przyczyną zaangażowania (45)
  • Rozdawnictwo na stronie internetowej (46)
  • Udostępnianie informacji za darmo (48)
  • Nagradzanie a odwzajemnianie (49)
  • W prośbie o odwzajemnienie się nie ma niczego złego (50)
Rozdział 4. Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy (54)
  • Które ciasteczka są najsmaczniejsze? (56)
  • Zostały jeszcze tylko dwie sztuki w tym rozmiarze! (57)
  • Oferta ważna do końca miesiąca (58)
  • Dowiedzą się o tym tylko wybrani (59)
  • Skoro coś jest drogie, musi być dobre (60)
  • Niestety, tego nie można dostać (61)
Rozdział 5. Klęska urodzaju: za duży wybór paraliżuje nas (i w efekcie nie wybieramy niczego) (62)
  • Zdradziecki róg obfitości (64)
  • Te rajstopy są bardziej miękkie (65)
  • Jak zniszczyć swój związek (66)
  • Podglądanie pracy mózgu (68)
  • Do dostania od ręki (69)
  • Jak rozmawiać z najstarszym mózgiem (70)
  • Pierwszy jest najlepszy: efekt kolejności (71)
Rozdział 6. Liczysz się tylko Ty: przemawianie do egocentrycznego umysłu nieświadomego (74)
  • Zagrożenie, seks i pożywienie (76)
  • Nie wolno nudzić (80)
Rozdział 7. Zaangażowanie: chcemy wierzyć, że jesteśmy konsekwentni (84)
  • Jeden mały kroczek... (87)
  • Czy zgadzasz się umieścić na trawniku przed swoim domem duży, obskurny billboard? (87)
  • Waga złożenia podpisu (90)
  • Najpierw iPod, potem Mac... (91)
  • Sytuacje najgłębszego zaangażowania (92)
  • Od litra wody do wsparcia finansowego (93)
  • Kiedy ankieta przestaje być zwyczajną ankietą (95)
  • Kiedy recenzja przestaje być zwyczajną recenzją (95)
Rozdział 8. Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń: chcemy być tacy sami (98)
  • Ucieczka, jedzenie czy seks? (100)
  • Podobne jest lepsze (101)
  • Głosować na tego, który ma najładniejsze zęby? (101)
  • Matematyczny wzór na atrakcyjny wygląd (102)
  • Polowanie na celebrytę (105)
  • Tacy sami (106)
  • Nie tylko zdjęcia (108)
Rozdział 9. Lęk przed stratą przesłania widoki na zysk (110)
  • Czy to wąż? (113)
  • Lęk przed niebieskim kwadratem (114)
  • Nieświadomość jest mądrzejsza, niż nam się zdaje (115)
  • Czego się boimy? (118)
  • Lęk przed stratą tego, co prawie mamy (118)
  • Nie lubimy odejmować (119)
  • W 90 procentach korzystne czy w 10 procentach szkodliwe? (120)
  • Lęk przed utratą prywatności (120)
  • Lęk przed utratą bezpieczeństwa (121)
Rozdział 10. Obrazy i opowieści jako najlepsze środki dotarcia do nieświadomego umysłu (122)
  • Co to jest narracja? (124)
  • Każdy z nas jest narratorem (124)
  • Mózg automatycznie porcjuje informacje (125)
  • Współodczuwanie (126)
  • Jeden obraz jest wart tysiąca słów (127)
  • Wszystko sprowadza się do obrazów (127)
  • Wszystko razem wzięte (128)
Rozdział 11. Jesteśmy zwierzętami społecznymi: przyszłość internetu ma charakter społecznościowy (132)
  • W pułapce krótkowzroczności (134)
  • Od prasy drukarskiej do facebook.com (134)
  • Prawdziwa przyczyna powstania internetu (135)
  • Komunikacja masowa na skalę międzynarodową (140)
  • Masowa perswazja na skalę międzynarodową (143)
  • Działanie perswazją online (144)
  • Kolejny przełom (144)

  • Dodatek (146)
  • Skorowidz (152)
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW”, kupili także:

Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności, C. Todd Lombardo, Bruce McCarthy, Evan Ryan, Michael Connors, Wydawnictwo Onepress

C++ Struktury danych i algorytmy, Wisnu Anggoro, Wydawnictwo Helion
<b>Java. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć</b>, <font color="navy">Kevlin Henney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Java. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć, Kevlin Henney, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dlaczego współpracujemy, Michael Tomasello, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Włochy dla bystrzaków Wydanie IV, Bruce Murphy, Alessandra de Rosa, Wydawnictwo Septem

Kwantowy świat Einstein, Bohr i wielki spór o naturę rzeczywistości, Manjit Kumar, Wydawnictwo Prószyński
<b>Get Sh*t Done. Skuteczne techniki podkręcania wydajności, pokonywania prokrastynacji i zwiększania rentowności</b>, <font color="navy">Jeffrey Gitomer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Get Sh*t Done. Skuteczne techniki podkręcania wydajności, pokonywania prokrastynacji i zwiększania rentowności, Jeffrey Gitomer, Wydawnictwo Onepress

Własności i algorytmy rozwiązywania problemów optymalizacji dyskretnej, Mieczysław Wodecki, Wydawnictwo EXIT

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie, Al Ries, Jack Trout, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami