Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Ustawa o transporcie drogowym Komentarz Wydanie 2

Ustawa o transporcie drogowym Komentarz Wydanie 2

129.00zł
103.20zł
Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent 69.00zł
Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Tytuł: Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
Autor: Janelle Barlow , Claus Moller
ISBN: 978-83-264-1533-3
Ilość stron: 244
Data wydania: 12/2011
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 69.00zł


Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom.

• Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?
• Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?
• Jak zareagować, gdy niezadowolony klient straci cierpliwość i zacznie krzyczeć?
• Jak spowodować, aby zgłaszający reklamację poczuł się klientem, a nie petentem?

Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Najpotężniejszym narzędziem w zdobywaniu rynku jest bowiem dobra opinia klientów. Przyciągamy klienta do firmy, jeśli profesjonalnie podchodzimy do jego zgłoszeń reklamacyjnych.

Koszt pozyskania nowego klienta jest ponad pięć razy większy niż zatrzymania obecnego

Klient ma zawsze rację to lektura dla każdego przedsiębiorcy i menadżera, któremu zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z klientem oraz na kreowaniu wizerunku przyjaznej firmy.

Zadowolony klient zachęci innych do skorzystania z naszych usług.

Rozdziały:

Część I. Reklamacje - pomost między organizacją a klientem
Rozdział 1. Strategia traktowania reklamacji jako prezentu
Rozdział 2. Reklamacje - zło konieczne czy duża szansa?
Rozdział 3. Zbijanie kapitału na reklamacjach
Rozdział 4. Dlaczego większość klientów nie składa reklamacji?
Rozdział 5. Co tkwi w głowach klientów składających reklamacje?

Część II. Przekuwanie w czyn strategii traktowania reklamacji jako prezentu
Rozdział 6. Formuła Prezentu
Rozdział 7. Kreowanie lepszych klientów dzięki dobrej woli
Rozdział 8. Jak postępować ze wściekającymi się klientami?
Rozdział 9. Słowa są najważniejsze. Odpowiadanie na pisemne reklamacje
Rozdział 10. Od szeptu do krzyku na cały świat

Część III. Wyrażanie i przyjmowanie krytycznych uwag. Osobista strona reklamacji
Rozdział 11. Kiedy odzew klientów nabiera charakteru zarzutów osobistych
Rozdział 12. Kiedy składasz reklamację, zadbaj, żeby był to prezent
Konkluzja. Patrząc w przyszłość

Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent”, kupili także:
<b>Tajniki wystąpień publicznych 101 porad dla prezenterów</b>, <font color="navy">Łukasz Dąbrowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tajniki wystąpień publicznych 101 porad dla prezenterów, Łukasz Dąbrowski, Wydawnictwo Onepress
<b>Analiza zdarzeń na rynkach akcji Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych Wydanie 2</b>, <font color="navy">Henryk Gurgul</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Analiza zdarzeń na rynkach akcji Wpływ informacji na ceny papierów wartościowych Wydanie 2, Henryk Gurgul, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Technologia warstw asfaltowych</b>, <font color="navy">Krzysztof Błażejowski, Stanisław Styk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Technologia warstw asfaltowych, Krzysztof Błażejowski, Stanisław Styk, Wydawnictwo WKiŁ
<b>PostgreSQL</b>, <font color="navy">Zdzisław Dybikowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PostgreSQL, Zdzisław Dybikowski, Wydawnictwo HELION
<b>Jak tego dowieść - krótka opowieść Dowody matematyczne dla każdego</b>, <font color="navy">Dariusz Laskowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak tego dowieść - krótka opowieść Dowody matematyczne dla każdego, Dariusz Laskowski, Wydawnictwo HELION
<b>PMO Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji</b>, <font color="navy">Seweryn Spałek, Maciej Bodych</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
PMO Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji, Seweryn Spałek, Maciej Bodych, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Fizyka
Wstęp do fizyki materii skondensowanej

Wstęp do fizyki materii skondensowanej

59.90zł
48.52zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson Promise
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION

wtorek, 18 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami