Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Angielsko-polski słownik budowlany z wymową terminów angielskich Słownik podręczny

Angielsko-polski słownik budowlany z wymową terminów angielskich Słownik podręczny

39.00zł
31.59zł
Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz 37.00zł 27.75zł
Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

Autor: Robert Gordman, Armin Brott

ISBN: 978-83-246-0751-8

Ilość stron: 240

Data wydania: 03/2007

Twarda oprawa

7 kroków - jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój

  • Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
  • Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
  • Zostań liderem w swojej branży

Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.

Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków - każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:

  • kim jest klient, którego musisz mieć;
  • jak pozycjonować swoją firmę;
  • w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
  • jak wybrać sobie niszę na rynku;
  • co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
  • jak dobierać sobie pracowników.

Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.

Rozdziały:

Krok 1. Kim jest klient, który musi być Twój? (19)

Krok 2. Ustalenie pozycji firmy na rynku (59)

Krok 3. Pole optymalnego trafienia i powody, dla których go potrzebujesz (85)

Krok 4. Dlaczego klienci, którzy są zadowoleni z naszej oferty, mimo to kupują u konkurencji? (105)

Krok 5. Krytyczne czynniki sukcesu - czy wiesz, czego nie wiesz? (135)

Krok 6. Pracownicy, którzy muszą być Twoi (167)

Krok 7. Czy potrafisz efektywnie komunikować się z klientem, który musi być Twój? (199)

Niezbędny audyt (223)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
Tytuł książki: "Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz"
Autor: Robert Gordman, Armin Brott
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz”, kupili także:

Język C++ i przetwarzanie współbieżne w akcji. Wydanie II, Anthony Williams, Wydawnictwo Helion
<b>Zarządzanie przedsiębiorstwem Podręcznik akademicki Wydanie II</b>, <font color="navy">Eugeniusz Michalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie przedsiębiorstwem Podręcznik akademicki Wydanie II, Eugeniusz Michalski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Java Servlet i JavaServer Pages Tom 1 Wydanie II, Marty Hall, Larry Brown, Wydawnictwo Helion

Gwintowniki wygniatające Konstrukcja projektowanie wykonanie, Kazimierz Łyczko, Wydawnictwo WNT

Zarządzanie wynikami firmy Podręcznik menedżera, Mike Bourne, Pippa Bourne, Wydawnictwo Onepress

Psychologia kliniczna, Lidia Cierpiałkowska , Helena Sęk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rozwój informatycznych systemów wieloagentowych w środowiskach społeczno - gospodarczych, Stanisław Stanek, Henryk Sroka, Wydawnictwo PLACET

Prawo zagospodarowania przestrzeni, Zbigniew Leoński , Marek Szewczyk , Maciej Kruś, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Obliczenia płynowe w modelowaniu mózgu, Grzegorz M. Wójcik, Wydawnictwo EXIT

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami