Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Project 2021 Krok po kroku

Microsoft Project 2021 Krok po kroku

89.99zł
71.99zł
Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz 37.00zł 27.75zł
Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

Autor: Robert Gordman, Armin Brott

ISBN: 978-83-246-0751-8

Ilość stron: 240

Data wydania: 03/2007

Twarda oprawa

7 kroków - jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój

  • Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
  • Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
  • Zostań liderem w swojej branży

Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.

Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków - każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:

  • kim jest klient, którego musisz mieć;
  • jak pozycjonować swoją firmę;
  • w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
  • jak wybrać sobie niszę na rynku;
  • co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
  • jak dobierać sobie pracowników.

Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.

Rozdziały:

Krok 1. Kim jest klient, który musi być Twój? (19)

Krok 2. Ustalenie pozycji firmy na rynku (59)

Krok 3. Pole optymalnego trafienia i powody, dla których go potrzebujesz (85)

Krok 4. Dlaczego klienci, którzy są zadowoleni z naszej oferty, mimo to kupują u konkurencji? (105)

Krok 5. Krytyczne czynniki sukcesu - czy wiesz, czego nie wiesz? (135)

Krok 6. Pracownicy, którzy muszą być Twoi (167)

Krok 7. Czy potrafisz efektywnie komunikować się z klientem, który musi być Twój? (199)

Niezbędny audyt (223)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
Tytuł książki: "Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz"
Autor: Robert Gordman, Armin Brott
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz”, kupili także:

Niezwykłe liczby Fibonacciego. Piękno natury i potęga matematyki, Ingmar Lehmann, Alfred S. Posamentier, Wydawnictwo Prószyński

Praktyczne aspekty sprawozdawczości przepływów pieniężnych + CD, Ewa Śnieżek, Michał Wiatr, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Krótka historia Stephena Hawkinga, Kitty Ferguson, Wydawnictwo Prószyński

Sun Tzu pod Gettysburgiem Ponadczasowe mądrości sztuki wojennej, Bevin Alexander, Wydawnictwo Onepress
<b>Informatyk samouk. Przewodnik po strukturach danych i algorytmach dla początkujących</b>, <font color="navy">Cory Althoff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Informatyk samouk. Przewodnik po strukturach danych i algorytmach dla początkujących, Cory Althoff, Wydawnictwo Helion

Windows 7 PL Seria praktyk, Harshad Kotecha, Wydawnictwo Helion

Implementacja zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego w przedsiębiorstwie, Zbigniew Pastuszak, Wydawnictwo PLACET

Field Marketing Skuteczne zastosowania marketingu terenowego, Alison Williams,Roddy Mullin, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Zagadki logiczne, Piotr Kosowicz, Wydawnictwo Septem

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami