Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2

Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Wydanie 2

52.00zł
45.24zł
Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz 37.00zł 26.27zł
Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

Autor: Robert Gordman, Armin Brott

ISBN: 978-83-246-0751-8

Ilość stron: 240

Data wydania: 03/2007

Twarda oprawa

7 kroków - jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój

  • Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
  • Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
  • Zostań liderem w swojej branży

Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.

Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków - każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:

  • kim jest klient, którego musisz mieć;
  • jak pozycjonować swoją firmę;
  • w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
  • jak wybrać sobie niszę na rynku;
  • co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
  • jak dobierać sobie pracowników.

Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.

Rozdziały:

Krok 1. Kim jest klient, który musi być Twój? (19)

Krok 2. Ustalenie pozycji firmy na rynku (59)

Krok 3. Pole optymalnego trafienia i powody, dla których go potrzebujesz (85)

Krok 4. Dlaczego klienci, którzy są zadowoleni z naszej oferty, mimo to kupują u konkurencji? (105)

Krok 5. Krytyczne czynniki sukcesu - czy wiesz, czego nie wiesz? (135)

Krok 6. Pracownicy, którzy muszą być Twoi (167)

Krok 7. Czy potrafisz efektywnie komunikować się z klientem, który musi być Twój? (199)

Niezbędny audyt (223)

Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
Tytuł książki: "Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz"
Autor: Robert Gordman, Armin Brott
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz”, kupili także:
<b>Podstawy konstrukcji maszyn Ćwiczenia</b>, <font color="navy">Ryszard Knosala , Aleksander Gwiazda , Andrzej Baier , Piotr Gendarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy konstrukcji maszyn Ćwiczenia, Ryszard Knosala , Aleksander Gwiazda , Andrzej Baier , Piotr Gendarz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Inżynieria zabezpieczeń</b>, <font color="navy">Ross Anderson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Inżynieria zabezpieczeń, Ross Anderson, Wydawnictwo WNT
<b>Jak wychować gospodarne dzieci? Wszystko o tym, co powinny wiedzieć i jak im to wytłumaczyć</b>, <font color="navy">Janet Bodnar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak wychować gospodarne dzieci? Wszystko o tym, co powinny wiedzieć i jak im to wytłumaczyć, Janet Bodnar, Wydawnictwo Onepress
<b>Katalog cen jednostkowych robót i obiektów remontowych</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Katalog cen jednostkowych robót i obiektów remontowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Podstawy obróbki CNC</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Podstawy obróbki CNC, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA
<b>Współczesne śmigłowce bojowe</b>, <font color="navy">Wiesław B. Pietrzak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Współczesne śmigłowce bojowe, Wiesław B. Pietrzak, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Macierzyństwo bez Photoshopa</b>, <font color="navy">Małgorzata Dawid-Mróz, Dorota Smoleń, Katarzyna Ogórek, Julita Hypki,</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Macierzyństwo bez Photoshopa, Małgorzata Dawid-Mróz, Dorota Smoleń, Katarzyna Ogórek, Julita Hypki,, Wydawnictwo Sensus
<b>Nowoczesne uzbrojenie lotnicze</b>, <font color="navy">Martin J. Dougherty</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MAK</font>
Nowoczesne uzbrojenie lotnicze, Martin J. Dougherty, Wydawnictwo MAK
<b>Technologia i towaroznawstwo</b>, <font color="navy">Urszula Łatka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Technologia i towaroznawstwo, Urszula Łatka, Wydawnictwo WSiP
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka dla inżynierów Część 1 + Część 2 KOMPLET

Fizyka dla inżynierów Część 1 + Część 2 KOMPLET

138.00zł
107.64zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT

środa, 20 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami