Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Workflow Foundation krok po kroku

Microsoft Windows Workflow Foundation krok po kroku

60.90zł
48.72zł
Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz 37.00zł 26.27zł
Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

Autor: Robert Gordman, Armin Brott

ISBN: 978-83-246-0751-8

Ilość stron: 240

Data wydania: 03/2007

Twarda oprawa

7 kroków - jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój

  • Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
  • Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
  • Zostań liderem w swojej branży

Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.

Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków - każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:

  • kim jest klient, którego musisz mieć;
  • jak pozycjonować swoją firmę;
  • w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
  • jak wybrać sobie niszę na rynku;
  • co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
  • jak dobierać sobie pracowników.

Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.

Rozdziały:

Krok 1. Kim jest klient, który musi być Twój? (19)

Krok 2. Ustalenie pozycji firmy na rynku (59)

Krok 3. Pole optymalnego trafienia i powody, dla których go potrzebujesz (85)

Krok 4. Dlaczego klienci, którzy są zadowoleni z naszej oferty, mimo to kupują u konkurencji? (105)

Krok 5. Krytyczne czynniki sukcesu - czy wiesz, czego nie wiesz? (135)

Krok 6. Pracownicy, którzy muszą być Twoi (167)

Krok 7. Czy potrafisz efektywnie komunikować się z klientem, który musi być Twój? (199)

Niezbędny audyt (223)

Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz
Tytuł książki: "Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz"
Autor: Robert Gordman, Armin Brott
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Klient którego musisz mieć 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz”, kupili także:
<b>E-learning dla dorosłych</b>, <font color="navy">Jakub Czarkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
E-learning dla dorosłych, Jakub Czarkowski, Wydawnictwo Difin
<b>Polszczyzna na co dzień</b>, <font color="navy">Mirosław Bańko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Polszczyzna na co dzień, Mirosław Bańko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rajska dieta Jak żyć, gotować i szczupleć we dwoje</b>, <font color="navy">Jörg Zittlau</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Rajska dieta Jak żyć, gotować i szczupleć we dwoje, Jörg Zittlau, Wydawnictwo Onepress
<b>Mathcad leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Maria Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mathcad leksykon kieszonkowy, Maria Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie Microsoft SQL Server 2008 tom 1/2 (komplet)</b>, <font color="navy">Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 tom 1/2 (komplet), Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Siła woli. Wykorzystaj samokontrolę i osiągaj więcej!</b>, <font color="navy">Kelly McGonigal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Siła woli. Wykorzystaj samokontrolę i osiągaj więcej!, Kelly McGonigal, Wydawnictwo Onepress
<b>Jedz i trenuj Poradnik odżywiania dla aktywnych</b>, <font color="navy">Nancy Clark</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Buk Rower</font>
Jedz i trenuj Poradnik odżywiania dla aktywnych, Nancy Clark, Wydawnictwo Buk Rower
<b>Laravel. Tworzenie aplikacji. Receptury</b>, <font color="navy">Terry Matula</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Laravel. Tworzenie aplikacji. Receptury, Terry Matula, Wydawnictwo HELION
<b>Oracle Database Tworzenie aplikacji internetowych w AJAX i PHP</b>, <font color="navy">Lee Barney, Michael McLaughlin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oracle Database Tworzenie aplikacji internetowych w AJAX i PHP, Lee Barney, Michael McLaughlin, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia bionieorganiczna

Chemia bionieorganiczna

59.90zł
44.33zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

środa, 26 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami