Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy

Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR podstawy

70.00zł
56.00zł
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Wydanie II rozszerzone 39.90zł 9.98zł
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Wydanie II rozszerzone
Autor: Aleksander Binsztok
ISBN: 978-83-246-6518-1
Ilość stron: 376
Data wydania: 03/2013 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł


Słowa, które mają MOC.

Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych?

Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej — po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi?

Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego (Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków.

Spis treści:

Część I. Efektywna komunikacja interpersonalna (25)
ŻEBY NIE "GADAŁ DZIAD DO OBRAZU...", CZYLI JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ EFEKTYWNIEJ? (27)

  • Prościej, jaśniej, lepiej! (27)
  • Zrozum różnice w komunikowaniu się pomiędzy mężczyznami a kobietami (29)
  • "Miej dwie pary uszu i tylko jedne usta", czyli na czym polega aktywne słuchanie? (31)
  • "Zanim zacznie się ściemniać", czyli nieoceniona siła parafrazy (34)
  • "Ochy" i "achy", czyli sztuka wyrażania zainteresowania (40)
  • W lustrze emocji, czyli sztuka odzwierciedlania (43)
  • "Do brzegu, panie, do brzegu!", czyli po co komu klaryfikacja? (47)
  • "Co, kto, gdzie, kiedy, jak i dlaczego", czyli jak właściwie spożytkować pracę sześciu służących człowieka (48)
  • "Dlaczego tak drogo?", czyli jak odpowiadać na kłopotliwe pytania? (53)

Część II. Podstawy perswazji (57)
ZANIM POZNASZ TO, CO UCZYNI CIĘ SKUTECZNIEJSZYM... (59)

  • Co jest ważne? Zanim zaczniesz poznawać tajemnice oddziaływania na innych... (60)
  • Nie od razu Kraków zbudowano! (62)
  • Czerp z przykładu wielkich tego świata - zostań Napoleonem swoich czasów! (64)
  • Tylko spokój nas uratuje! (66)
  • Bądź elastyczny! (67)
  • Przed jazdą sprawdź czystość filtra! (70)
  • Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (73)
  • Poznaj cztery poziomy wtajemniczenia! (73)

PONADCZASOWE REGUŁY PERSWAZJI (75)

  • Poznaj i głęboko zakoduj pozytywną moc wpływania na innych! (75)
  • Gdzie władza, a gdzie oddziaływanie? (76)
  • Co to jest to pierwsze wrażenie? (77)
  • "Działanie na skróty", czyli reguły wpływu społecznego w pigułce (80)
  • "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie", czyli czym jest wzajemność? (82)
  • Czy prawdą jest, że "kto się czubi, ten się lubi"? (88)
  • Od słowa do słowa i "klei" się rozmowa..., czyli "do zakochania jeden krok" (89)
  • Nie dla psa kiełbasa! (91)
  • "Jak wszyscy, to wszyscy! Babcia też!" (93)
  • A tata Marcina powiedział, że... (96)
  • Poznaj zadziwiające prawdy o ludzkim zachowaniu! (97)

Część III. Etyczne wpływanie na ludzi (101)
KOTWICZENIE POŻĄDANYCH POSTAW W PODŚWIADOMOŚCI ROZMÓWCÓW (103)

  • O co "zahaczyć" w rozmowie, czyli sztuka kotwiczenia (103)
  • Kotwiczenie a tzw. "small talk" (110)
  • Puchary, ordery i nagród od cholery, czyli czym otacza się Twój klient? (111)
  • Najcenniejsze ciacho życia (115)
  • Nie udało się zakotwiczyć? No i co z tego? Rzucaj kotwicę dalej! (117)

BUDOWANIE PRZYJAZNEGO KONTAKTU Z KLIENTEM (120)

  • Odmień szarą rzeczywistość! (120)
  • Gdzie ma swoje źródło samospełniająca się przepowiednia? (121)
  • Bądź niepoprawnym optymistą! (123)
  • Uświadom sobie, kiedy zdobywamy sympatię innych ludzi (124)
  • Zadbaj o dobre relacje ze swoimi klientami na poziomie niewerbalnym (125)
  • Wyeliminuj swój typowy błąd w mówieniu (127)
  • Czym zastąpić wiadro kleju? Znajdź wspólny temat do rozmowy (130)
  • Pamiętaj, by dawać więcej, aniżeli wcześniej obiecałeś (132)
  • Szacunek za szacunek - tym zdobywaj przyjaźń i zaufanie innych ludzi (134)
  • Wyrób w sobie podejście empatyczne (136)
  • I choć podobno "nie szata zdobi człowieka"... Dopasuj swój strój do stroju swojego rozmówcy (140)
  • W rozmowie wychwytuj i podkreślaj to, co wspólne dla Ciebie i rozmówcy (142)
  • Postaw na wyjątkowość komplementów! (143)
  • Włóż skórę swojego rozmówcy! (145)
  • "Co nas nie zabije, to nas wzmocni", czyli przyznaj sobie prawo do popełniania błędów (146)

Część IV. Kształtowanie przyjaznych relacji międzyludzkich (147)
ZACIEŚNIANIE WIĘZI Z ROZMÓWCĄ (149)

  • Zidentyfikuj wspólnego wroga (149)
  • Opowiedz klientowi historię, w której odnajdzie on siebie (150)
  • Zaskocz pozytywnie swojego rozmówcę (152)
  • Zrozum znaczenie muzyki w procesie wpływu społecznego (152)
  • Wpływu wywieranie przez zaskakiwanie (154)
  • "Jak Cię widzą...", czyli o kształtowaniu własnego wizerunku i różnych imponderabiliach władzy (157)
  • Zostań mistrzem lansu! (160)
  • Co daje ludziom atrakcyjność fizyczna? (162)
  • Uśmiechaj się podczas rozmowy telefonicznej! (164)

NATURA LUDZKA A ROZPOZNAWANIE PRAWDZIWYCH INTENCJI ROZMÓWCY (166)

  • Informacje chłoniemy przez skórę! (167)
  • Wzrokowiec, słuchowiec czy kinestetyk? Jaki cechuje Cię system reprezentacyjny? (173)
  • Mów językiem ciała swojego rozmówcy! (176)
  • Naucz się rozpoznawać podstawowe emocje człowieka (179)
  • "Czy te oczy mogą kłamać?". Z pewnością nie! (182)

MISTRZOSTWO W PRZEKONYWANIU (186)

  • Statystyki morderstw a zmiana pierwotnych przekonań (186)
  • Miej świadomość tego, jak działa na ludzi konkretyzacja (187)
  • Opanuj emocje w kontakcie z trudnym klientem (189)
  • Utrwalaj oczekiwane postawy! (190)
  • Wyobraźnia to iskra zapalna! Wzniecaj płomienie! (191)

Część V. Uwaga! Manipulacja (193)
NIEUCZCIWE MANIPULACJE (195)

  • Uważaj na oszustów, czyli słów kilka o tym, jak "zarządzać" emocjami (195)
  • Zaakceptuj możliwość popełnienia błędu, lecz wystrzegaj się głupoty (200)
  • Negatywna gra na emocjach (200)
  • "Bla, bla, bla...", czyli zgrabna ucieczka od meritum (202)
  • Jak umiejętniej przebijać "emocjonalne balony"? (203)
  • Jaki wpływ ma technika ju-jitsu nie tylko na tatami? (205)

RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM (209)

  • "Bić albo nie bić?". Oto jest pytanie! (209)
  • Jak podejść do problemu agresji klienta? (212)
  • Znajdź i w miarę możliwości precyzyjnie określ swoje granice wytrzymałości (213)
  • Jak radzić sobie z emocjami trudnego klienta? (213)
  • Bądź asertywny, kiedy jest to potrzebne, czyli jak odmawiać z gracją i szacunkiem dla innych i samego siebie (214)
  • Pamiętaj: sytuacje bywają wymagające! (217)

Część VI. Lingwistyka w praktyce nie tylko biznesowej (219)
LINGWISTYCZNE TECHNIKI HIPNOTYZUJĄCE LUDZKI UMYSŁ (221)

  • "Tylko niech pan nie myśli, że chciałbym pana oszukać!" (221)
  • Jaki produkt potrafisz stworzyć z niespełna 1,5 kg szarej masy? (222)
  • "Kocham cię, ALE...!", czyli jak wpływa na nas zabójcza siła szyku zdań? (230)
  • Spróbuj nie czytać tego, co jest napisane poniżej! (233)
  • Coś, o czym wiedzą tylko wybrańcy! [Lepiej nie zaglądaj na tę stronę!] (235)
  • Argumentuj, to zwyciężysz! Spytasz: dlaczego? BO tak! :) (237)
  • Obnażona tajemnica konia trojańskiego, czyli presupozycje zaprzęgnięte do działania (239)
  • Kawa czy herbata? (240)
  • Zanim zaczniesz odnosić spektakularne sukcesy, zrób jeszcze tylko jedno... (242)
  • Zauważ, jak skuteczne jest malowanie obrazów w wyobraźni Twoich rozmówców (244)
  • To Twój pierwszy i ostatni raz! (246)
  • Zbieranie "TAK-ów", czyli czego naprawdę dotyka kotwica rzucona przez polityka? (247)
  • "I co ty na to, kochanie?", czyli "domowe" kotwice werbalne (250)
  • "Pan Pytanko" atakuje tylko raz! (252)

INNE REGUŁY LINGWISTYCZNE WPŁYWU SPOŁECZNEGO (254)

  • Poznaj magiczną moc pytań kierunkowych (254)
  • Co to znaczy: "odpowiednie dać rzeczy słowo"? (256)
  • Zrozum rolę narracji w strukturalizowaniu faktów i dowodów (257)
  • Personalizuj polecenia (257)
  • Dostosuj słownictwo do odbiorcy (259)
  • Przestrzegaj zakaziku używanka zdrobnionek! (260)
  • Pomyśl, czy to, co mówisz, jest tak samo rozumiane przez osobę, która Cię słucha (262)
  • Miej świadomość możliwości rozszerzania lub zawężania skali odpowiedzi! (262)
  • "Ale plama", czyli kiedy "zwróć uwagę = odwróć uwagę"? (263)
  • Niedoceniana siła akcentowania (264)
  • "Szybkostrzelny" sprzedawca - czy to się opłaca? (266)
  • Kiedy słuchają nas jak zgaszonego radia? (266)

WYBRANE TECHNIKI LINGWISTYCZNE W SPRZEDAŻY (268)

  • "Nie chciałbym, żeby podejmował pan decyzję o kupnie już teraz!", czyli działanie słowa "NIE" w handlu (268)
  • Na klienta "hak"? 3 × TAK! czyli kotwiczenie w negocjacjach handlowych (269)
  • Wsiądź do ekspresu relacji "pożądanie - posiadanie" (270)
  • Otrzyjmy się o up-selling, czyli jaką siłę ma zadawanie dodatkowych pytań w sprzedaży (272)
  • Jak działa na nas reklama? Przetestuj swoją wiedzę! (273)

Część VII. Sztuka skutecznej sprzedaży (289)
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU W SPRZEDAŻY (291)

  • Czas na zmiany! Zakasaj rękawy i do dzieła! (291)
  • Natural Born Killers? (292)
  • Buduj bazę wiedzy nt. swojego produktu (usługi), konkurencji i branży (293)
  • Emocje w sprzedaży (296)
  • Sprzedaż to entuzjazm i zaangażowanie w to, co robisz (297)
  • Zastanów się: co właściwie sprzedajesz? (299)
  • Poznaj najkrótszą receptę na sukces w sprzedaży (299)
  • Rozkład sił, czyli co wpływa na wyniki sprzedażowe (301)
  • Co silniejsze? "Dlaczego?" czy "Jak?"? (301)
  • Wykorzystuj magiczną zasadę handlowania - słuchaj! (302)
  • Unikaj zadawania głupich pytań (303)
  • Pamiętaj o tym, że ludzie nie kupują produktów, ale korzyści, jakie one ze sobą niosą (305)
  • Model AIDA w sprzedaży (308)
  • Staraj się postawić w sytuacji, w jakiej znajduje się Twój klient (310)
  • Odkrywaj prawdziwe intencje klientów! (311)
  • Zostań konsultantem swojego klienta! (313)
  • Na każdym poziomie obsługi służ pomocą swojemu klientowi! (315)
  • Pamiętaj, że niedopuszczalne jest sprzedawanie klientowi "na siłę" (316)
  • Cena nie jest celem sprzedaży! (325)
  • Dlaczego nie wygrywa się tylko ceną? (327)
  • "Szczęśliwa siódemka", czyli kilka słów o tym, jak kształtować ceny (327)
  • Wpływanie poprzez doświadczanie (328)
  • Jak zwiększyć sprzedaż i przywiązać do siebie klienta? (329)
  • Zapomnieć? To niemożliwe!!! (330)
  • Zapisane = zaklepane! (331)
  • Bądź precyzyjny i... jeszcze bardziej precyzyjny! (331)
  • O jeden most za daleko, czyli co robić, by nie przegadać prezentacji handlowej (333)
  • "Wash and go", czyli z jednej strony słuchaj, a z drugiej wyrażaj zniecierpliwienie (334)
  • Zachowaj umiar w zażyłościach z klientami (335)
  • Uważaj! Mogą chcieć Cię wypróbować! (335)
  • Po raz kolejny powtarzam: wskaż na ludzi podobnych do klienta! (336)
  • Przekaz na temat swojego produktu opieraj na zasadzie kontrastów (337)
  • Odwieczny dylemat: promocja czy prewencja? (338)
  • "Słodki niezdara", czyli dlaczego ludzie uwielbiają, gdy innym coś nie wychodzi (340)
  • "Nie-skrywane" słabości, czyli co zrobić, aby Twoje słabości pracowały dla Ciebie (340)
  • Buduj stosunki lojalnościowe z klientami (341)
  • Znów ten sam problem: tańszy czy droższy? (343)
  • Przywiąż do siebie klienta jeszcze mocniej! (344)
  • Ostatni wygrywa, czyli co liczy się w sprzedaży nie tylko nieruchomości? (345)
  • Ograniczaj paletę barw! (345)
  • "Pod boki wzięci pseudodecydenci", czyli kto decyduje o zakupie? (347)
  • Koncentruj się na pomocy klientowi, a nie na zarabianiu pieniędzy! (348)
  • Zarządzaj czasem (lepiej!)! (349)
  • Podnoś efektywność swojej pracy! (351)
  • Poznaj 7 zasad pracy z celem! (352)
  • Wnikliwie obserwuj zachowanie klienta! (355)
  • 3, 2, 1, 0... start! (356)

Część VIII. Źródła inspiracji (359)

  • "Na pożegnanie wszyscy razem...", czyli ZAMIAST PODSUMOWANIA (361)
  • POSŁOWIE (365)
  • Źródła, z których zaczerpnąłem także krople energii, czyli BIBLIOGRAFIA (367)
  • Spojrzenie w kierunku moich osobistych źródeł energii, czyli PODZIĘKOWANIA (369)
  • Jak dalej podlewać i pielęgnować Ogród Efektywnej Perswazji, czyli KONTAKT Z AUTOREM (371)
Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Wydanie II rozszerzone
Tytuł książki: "Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Wydanie II rozszerzone"
Autor: Aleksander Binsztok
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł
Klienci, którzy kupili „Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej Wydanie II rozszerzone”, kupili także:
<b>Coaching na Wyspach Szczęśliwych</b>, <font color="navy">Maciej Bennewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Coaching na Wyspach Szczęśliwych, Maciej Bennewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów</b>, <font color="navy">Guy Kawasaki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Oczarowanie Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów, Guy Kawasaki, Wydawnictwo Onepress
<b>Współbrzmienie Znajdź wspólny jezyk z odbiorcami Twojej prezentacji</b>, <font color="navy">Nancy Duarte</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Współbrzmienie Znajdź wspólny jezyk z odbiorcami Twojej prezentacji, Nancy Duarte, Wydawnictwo Onepress
<b>Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili Wydanie II rozszerzone</b>, <font color="navy">Agnieszka Ornatowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Etyczna manipulacja, czyli jak sprawić, żeby ludzie naprawdę Cię lubili Wydanie II rozszerzone, Agnieszka Ornatowska, Wydawnictwo Sensus
<b>PreZENter bez tajemnic Naga prawda o sile słowa i mocy slajdów</b>, <font color="navy">Garr Reynolds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
PreZENter bez tajemnic Naga prawda o sile słowa i mocy slajdów, Garr Reynolds, Wydawnictwo Onepress
<b>Subtelna rewolucja Wykorzystaj potencjał swojego malucha od pierwszego dnia życia</b>, <font color="navy">Glenn Doman, Janet Doman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Subtelna rewolucja Wykorzystaj potencjał swojego malucha od pierwszego dnia życia, Glenn Doman, Janet Doman, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań

Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań

39.90zł
29.13zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
Po prostu Unix Deborah S. Ray, Eric J. Ray HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane Krzysztof Masłowski HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT

czwartek, 23 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami