Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Niezwykła istota Zmagania nauki z tajemnicami człowieka

Niezwykła istota Zmagania nauki z tajemnicami człowieka

39.90zł
31.92zł
Key Account Manager 45.00zł
Key Account Manager

Tytuł: Key Account Manager
Autor: Krzysztof Kałucki
ISBN: 978-83-7930-764-7
Ilość stron: 190
Data wydania: 06/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 45.00zł


Książka prowadzi krok po kroku po wszystkich zagadnieniach merytorycznych związanych z wykonywaniem zawodu; zawiera treści dotyczące skutecznych narzędzi stosowanych w codziennej pracy. Prosta treść poparta opisem własnych doświadczeń autora w wykonywaniu zawodu KAM-a sprawia, iż czyta się ją bez konieczności sięgania po literaturę specjalistyczną, choćby z zakresu ekonomii.

Dla osób, które podobnie jak autor są wieloletnimi praktykami, książka stanowić może formę przypomnienia podstawowych zagadnień czy spojrzenia na nie z innej perspektywy. Poszczególne rozdziały są zbudowane w taki sposób, iż można je czytać oddzielnie. Myślą przewodnią książki jest sprowadzenie większości zagadnień do czysto merytorycznej i praktycznej formy. Praca managera zarządzającego współpracą z Kluczowymi Klientami jest pokazana z wielu perspektyw. Każdy może sam zdefiniować, kim tak naprawdę jest Key Account Manager: indywidualistą (pracującym w samotności nad procesem), czy moderatorem grupy, która ma ściśle określone zadania, a może zupełnie kimś innym.

Spośród wielu obszarów pracy Key Account Managera wybrano te najistotniejsze i najbardziej pragmatyczne. Jeśli więc omawiany jest wpływ komunikacji pozawerbalnej na proces negocjacyjny, to tylko w odniesieniu do wybranych aspektów. Jeżeli pojawia się odwołanie do zagadnień związanych z odczytywaniem i kontrolą emocji czy inteligencją emocjonalną, to tylko w najistotniejszych obszarach. To nie jest książka o negocjacjach, choć nie da się pisać o pracy KAM-a bez omówienia podstawowego narzędzia pracy, jakim są negocjacje handlowe. Nie jest to również książka o stosowaniu perswazji i manipulacji w znaczeniu, jak osiągnąć maksymalny zysk w najkrótszym czasie. Treść oraz forma zostały przygotowane w taki sposób, aby zawierały prosty przekaz odnoszący się do istoty zagadnienia.

Znaczna część książki poświęcona jest prawidłowej komunikacji z drugą osobą. W przypadku pracy Key Account Managera komunikacja międzyludzka stanowi fundament powodzenia w biznesie. Jeżeli proces komunikacji nie będzie właściwy, żadne rozwiązania biznesowe nie zakończą się sukcesem. Ponieważ aspekt ten jest niezwykle istotny, opisano go za pośrednictwem trzech modeli: tradycyjnego, pozawerbalnego oraz w odniesieniu do zagadnień związanych z Neuro Lingwistycznym Programowaniem (NLP).

Spis treści:

Rozdział I. Kim jest Kluczowy Klient?
Kluczowy Klient, czyli kto?
Wybór Kluczowego Klienta
Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy
Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy?
Specyfika relacji z  Kluczowymi Klientami

Rozdział II. Praca na stanowisku Key Account Managera
Początki zawodu KAM w Polsce
Ścieżka kariery
Zadania
Cykliczność pracy
Trochę o zaangażowaniu w pracy
Dokumentacja w dziale

Rozdział III. Kompetencje na stanowisku Key Account Managera
Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność
Manager czy lider?
Kreowanie nowego lidera
Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie
Finansowa strona pracy
Analiza rentowności promocji
Rachunek wyników (P&L)
Kaskadowanie rabatów
Marża a narzut 
Marża dostawcy a marża klienta
Kontrakty net/net
Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca?
Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca?
Budżetowanie
Współpraca z Działem Kontrolingu

Rozdział IV. Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera
Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji
Grupy robocze, praca zespołowa
Zasady dobrej pracy zespołowej
Feedback 
Praca w środowisku międzynarodowym 
Sprzedaż czy negocjacje?
Zrozumieć sposób myślenia kupującego 

Rozdział V. Proces negocjacyjny
Negocjacje
Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe?
Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie?
Nastawienie do siebie i do działania
Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny
„No logo” – etykietowanie
Stawianie celów, metoda SMART
Spotkanie negocjacyjne: etapy
Wybrane techniki negocjacyjne
Tabela zmiennych 
Negocjacje: uniwersalne i dobre rady
Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca
Perswazja i manipulacja
Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa?
Komunikacja interpersonalna: rola pytań
SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań
Lingwistyka negocjacyjna 
Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć?
Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej 
Wartości etyczne w pracy KAM-a

Rozdział VI. Rola emocji w pracy Key Account Managera
Emocje w biznesie
Kłamstwo w biznesie 

Rozdział VII. Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera
Co to jest NLP?
Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli
Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej. Rola predykatów
Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów

Zakończenie

Aneks. Studium przypadku
Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu
Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar 

Słownik popularnych zwrotów w języku angielskim

Key Account Manager
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Key Account Manager”, kupili także:

Rachunkowość bankowa po zmianach, Ewa Popowska, Włodzimierz Wąsowski, Wydawnictwo Difin

Poradnik frezera Wydanie 8, Eugeniusz Górski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy, Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo Onepress

Pieprz uczucia. Jak rozwiązywać nierozwiązywalne problemy, Michael Bennett, Sarah Bennett, Wydawnictwo Sensus

Neuropsychologia kliniczna Tom 1 Urazy mózgu Procesy poznawcze i emocjonalne, Maria Pąchalska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Matura Matematyka Oryginalne arkusze egzaminacyjne z lat ubiegłych, Centralna Komisja Egzaminacyjna, Wydawnictwo Greg

Siódmy milion Izrael – piętno Zagłady Wydanie II, Tom Segev, Wydawnictwo Naukowe PWN

Grzyby w budynkach Zagrożenia, ochrona, usuwanie, Beata Gutarowska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Założenia działań w cyberprzestrzeni</b>, <font color="navy">Piotr T. Dela</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Założenia działań w cyberprzestrzeni, Piotr T. Dela, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami