Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » GIS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Kartografia Zasady i zastosowania geowizualizacji 49.90zł
Kartografia Zasady i zastosowania geowizualizacji

Tytuł: Kartografia Zasady i zastosowania geowizualizacji
Autor: Beata Medyńska-Gulij
ISBN: 978-83-01-18328-8
Ilość stron: 260
Data wydania: 10/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł


Kompendium wiedzy o współczesnej kartografii w nurcie geowizualizacji i geomatyki

Autorka prezentuje w książce oryginalne spojrzenie na współczesną kartografię kładąc szczególny nacisk na naukowo-pragmatyczny rozwój nurtu geowizualizacji oraz na rewolucyjne zmiany w polskiej kartografii urzędowej od roku 2013.

Wśród atutów publikacji można wymienić:
• prezentację aktualnego stanu polskiej geomatyki w ramach Infrastruktury Informacji Przestrzennej,
• zestawienie reguł niezbędnych do opracowania atrakcyjnych graficznie oraz efektywnych map i innych prezentacji kartograficznych,
• gotowe przepisy na opracowanie trójwymiarowych wizualizacji kartograficznych oraz multimedialnych geokompozycji w technikach graficznych, geoinformacyjnych oraz w otwartych serwisach mapowych,
• wskazanie najnowszych rozwiązań w kartografii mobilnej i internetowej,
• przygotowanie poglądowych schematów, barwnych rycin i specjalnych przykładów kreowania map i wizualizacji kartograficznych.

Społeczność użytkowników informacji przestrzennej jest dziś już nie do policzenia, a sposoby użytkowania map i multimedialnych wizualizacji wydają się nieograniczone, zwłaszcza wobec dostępności technik graficznych i geoinformacyjnych także w otwartych serwisach mapowych. Z pewnością przedstawiciele wielu dziedzin nauki, urzędnicy administracji państwowej i prywatni kreatorzy map znajdą w tej książce podstawową wiedzę oraz inspiracje do wizualizowania danych przestrzennych.

Kartografia Zasady i zastosowania geowizualizacji
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kartografia Zasady i zastosowania geowizualizacji”, kupili także:
<b>Krzywe przejściowe w trasowaniu dróg Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Andrzej Kobryń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Krzywe przejściowe w trasowaniu dróg Teoria i praktyka, Andrzej Kobryń, Wydawnictwo Naukowe PWN

Fizykochemia materiałów współczesnej elektroniki i spintroniki, Vołodymyr Starodub , Tetiana Starodub , Jarosłąw Chojnacki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II</b>, <font color="navy">Massimo Banzi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II, Massimo Banzi, Wydawnictwo Promise
<b>Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu</b>, <font color="navy">Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Internet. Jak działa naprawdę? Ilustrowany przewodnik po protokołach, prywatności, cenzurze i zarządzaniu, Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in., Wydawnictwo Helion

Manifest Wikingów Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu, Steve Strid, Claes Andréasson, Wydawnictwo Onepress

Wzorzec MVC w PHP dla profesjonalistów, Chris Pitt, Wydawnictwo Helion

Ćwicz w domu Najlepsze ćwiczenia na siłę, wytrzymałość, równowagę i gibkość, Wolfgang Miessner, Wydawnictwo Alma-Press

Gabinet matematycznych zagadek, Ian Stewart, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Chris Brogan, Julien Smith, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami