Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » JavaScript » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit Zestaw Szkoleniowy MCITP Administrowanie Windows Server 2008 R2 (Egzaminy 70-640 70-642 70-646) Wydanie II

Training kit Zestaw Szkoleniowy MCITP Administrowanie Windows Server 2008 R2 (Egzaminy 70-640 70-642 70-646) Wydanie II

483.00zł
362.25zł
jQuery Niezbędnik programisty gier 39.90zł 9.98zł
jQuery Niezbędnik programisty gier

Tytuł: jQuery Niezbędnik programisty gier
Autor: Selim Arsever
ISBN: 978-83-246-8608-7
Ilość stron: 224
Data wydania: 04/2014
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 9.98zł


Tworzenie gier nie musi być trudne!

JavaScript jeszcze nigdy w historii nie był tak popularny. Jego możliwości w połączeniu ze współczesnymi przeglądarkami są oszałamiające. Nikogo nie dziwią już aplikacje, które swoją użytecznością przewyższają tradycyjne desktopowe odpowiedniki. Teraz przyszła kolej na gry. Czy wkrótce i one podbiją rynek?

Dzięki bibliotece jQuery korzystanie z potencjału JavaScriptu stało się zdecydowanie łatwiejsze. Fakt ten sprawił, że zyskała ona ogromną popularność i jest ceniona w środowisku programistów. W trakcie lektury tej książki odkryjesz, jak dzięki jQuery sprawnie stworzyć wciągającą grę.

Naucz się tworzyć gry oparte na sprite’ach, wspierające tryb multiplayer oraz zintegrowane z sieciami społecznościowymi. Dowiedz się, jak wykrywać kolizje, tworzyć rzuty izometryczne oraz projektować gry mobilne. Już za chwilę będziesz w stanie stworzyć swoją własną platformówkę, a może nawet prostą grę RPG. Sięgnij po tę książkę i przekonaj się, że to nie takie trudne!

Dzięki tej książce:

  • poznasz zaawansowane możliwości języka JavaScript i biblioteki jQuery
  • nauczysz się opierać animację na sprite’ach
  • poradzisz sobie z ograniczeniami urządzeń mobilnych
  • stworzysz wciągającą grę

Masz pomysł na grę? Zrealizuj go z jQuery.

Spis treści:

Wstęp (11)

  • Co znajdziesz w książce (11)
  • Co będzie Ci potrzebne (12)
  • Dla kogo jest ta książka (12)
  • Przyjęte konwencje (13)
  • Kod przykładów (14)

Rozdział 1. jQuery w grach (15)

  • Jak używać biblioteki jQuery (15)
  • Przesuwanie elementów (17)
  • Obsługa zdarzeń (19)
  • Wiązanie danych z elementami DOM (21)
  • Manipulowanie strukturą DOM (21)
  • Ciekawość to pierwszy stopień do... (23)
  • Podsumowanie (23)

Rozdział 2. Tworzymy pierwszą grę (25)

  • Jak pracować z książką (26)
  • Przejdźmy do konkretów - gra (26)
  • Zaczynamy od podstaw (27)
  • Inicjalizowanie gry (37)
  • Główna pętla gry (39)
  • Wykrywanie kolizji (42)
  • Podsumowanie (45)

Rozdział 3. Lepiej i szybciej, ale niekoniecznie trudniej (47)

  • Interwały i odmierzanie czasu (48)
  • Odpytywanie klawiatury (53)
  • Fragmenty HTML (55)
  • Unikanie przebudowywania struktury DOM (56)
  • Przemieszczanie sprite'ów za pomocą przekształceń CSS (57)
  • Zastosowanie requestAnimationFrame zamiast interwałów (58)
  • Podsumowanie (59)

Rozdział 4. Wskakujemy na głębszą wodę (61)

  • Odłączane elementy div (61)
  • Grupy (63)
  • Przekształcenia sprite'ów (64)
  • Mapy kafelków (68)
  • Wykrywanie kolizji (71)
  • Piszemy kod gry (75)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 5. Zmieniamy perspektywę (87)

  • Optymalizowanie mapy kafelków dla gier z perspektywą mapy (88)
  • Sortowanie przesłaniania (94)
  • Wykrywanie kolizji (96)
  • Kompletna gra (103)
  • Izometryczne kafelki (104)
  • Podsumowanie (105)

Rozdział 6. Dodajemy kolejne poziomy (107)

  • Implementowanie gry złożonej z wielu plików (108)
  • Modyfikujemy grę platformową (117)
  • Podsumowanie (121)

Rozdział 7. Tworzymy grę typu multiplayer (123)

  • World of Ar'PiGi (124)
  • Zarządzanie kontem gracza (124)
  • Synchronizacja graczy (132)
  • Sterowanie przeciwnikami (137)
  • Podsumowanie (141)

Rozdział 8. Wkraczamy w sieci społecznościowe (143)

  • Tworzenie prostej tablicy wyników (144)
  • Mechanizmy utrudniające oszukiwanie (149)
  • Integracja z Twitterem (156)
  • Integracja z Facebookiem (164)
  • Podsumowanie (171)

Rozdział 9. Tworzymy grę mobilną (173)

  • Jak sprawić, by gra dobrze działała na urządzeniach mobilnych? (174)
  • Sterowanie dotykiem (180)
  • Integracja gry z ekranem domowym (188)
  • Korzystanie z informacji o orientacji urządzenia (191)
  • Korzystanie z trybu offline (192)
  • Lokalne składowanie danych (193)
  • Podsumowanie (193)

Rozdział 10. Ujarzmiamy dźwięk (195)

  • Abstrakcyjna biblioteka obsługi dźwięku (196)
  • Osadzanie dźwięku (198)
  • Element audio (200)
  • Web Audio API (204)
  • Zastosowanie Flasha (211)
  • Generowanie efektów dźwiękowych (214)
  • Podsumowanie (214)
jQuery Niezbędnik programisty gier
Tytuł książki: "jQuery Niezbędnik programisty gier"
Autor: Selim Arsever
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 9.98zł
Klienci, którzy kupili „jQuery Niezbędnik programisty gier”, kupili także:
<b>PHP7. Algorytmy i struktury danych PHP 7</b>, <font color="navy">Mizanur Rahman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP7. Algorytmy i struktury danych PHP 7, Mizanur Rahman, Wydawnictwo HELION
<b>Python Uczenie maszynowe</b>, <font color="navy">Sebastian Raschka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Python Uczenie maszynowe, Sebastian Raschka, Wydawnictwo HELION
<b>Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych. Podręcznik hakera</b>, <font color="navy">Dominic Chell, Tyrone Erasmus, Shaun Colley, Ollie Whitehouse</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych. Podręcznik hakera, Dominic Chell, Tyrone Erasmus, Shaun Colley, Ollie Whitehouse, Wydawnictwo HELION
<b>Prawo dla startupu</b>, <font color="navy">Monika Wieczorek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo dla startupu, Monika Wieczorek, Wydawnictwo Onepress
<b>Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń</b>, <font color="navy">Brandon Perry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Gray Hat C#. Język C# w kontroli i łamaniu zabezpieczeń, Brandon Perry, Wydawnictwo HELION
<b>Praktyczna analiza pakietów Wykorzystanie narzędzia Wireshark do rozwiązywania problemów związanych z siecią Wydanie III</b>, <font color="navy">Chris Sanders</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Praktyczna analiza pakietów Wykorzystanie narzędzia Wireshark do rozwiązywania problemów związanych z siecią Wydanie III, Chris Sanders, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Karty SD/MMC w systemach mikroprocesorowych

Karty SD/MMC w systemach mikroprocesorowych

58.00zł
46.40zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION

wtorek, 16 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami