Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » JavaScript » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Excel 2016. VBA i makra

Excel 2016. VBA i makra

98.70zł
78.96zł
jQuery Niezbędnik programisty gier 39.90zł 9.98zł
jQuery Niezbędnik programisty gier

Tytuł: jQuery Niezbędnik programisty gier
Autor: Selim Arsever
ISBN: 978-83-246-8608-7
Ilość stron: 224
Data wydania: 04/2014
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 9.98zł


Tworzenie gier nie musi być trudne!

JavaScript jeszcze nigdy w historii nie był tak popularny. Jego możliwości w połączeniu ze współczesnymi przeglądarkami są oszałamiające. Nikogo nie dziwią już aplikacje, które swoją użytecznością przewyższają tradycyjne desktopowe odpowiedniki. Teraz przyszła kolej na gry. Czy wkrótce i one podbiją rynek?

Dzięki bibliotece jQuery korzystanie z potencjału JavaScriptu stało się zdecydowanie łatwiejsze. Fakt ten sprawił, że zyskała ona ogromną popularność i jest ceniona w środowisku programistów. W trakcie lektury tej książki odkryjesz, jak dzięki jQuery sprawnie stworzyć wciągającą grę.

Naucz się tworzyć gry oparte na sprite’ach, wspierające tryb multiplayer oraz zintegrowane z sieciami społecznościowymi. Dowiedz się, jak wykrywać kolizje, tworzyć rzuty izometryczne oraz projektować gry mobilne. Już za chwilę będziesz w stanie stworzyć swoją własną platformówkę, a może nawet prostą grę RPG. Sięgnij po tę książkę i przekonaj się, że to nie takie trudne!

Dzięki tej książce:

  • poznasz zaawansowane możliwości języka JavaScript i biblioteki jQuery
  • nauczysz się opierać animację na sprite’ach
  • poradzisz sobie z ograniczeniami urządzeń mobilnych
  • stworzysz wciągającą grę

Masz pomysł na grę? Zrealizuj go z jQuery.

Spis treści:

Wstęp (11)

  • Co znajdziesz w książce (11)
  • Co będzie Ci potrzebne (12)
  • Dla kogo jest ta książka (12)
  • Przyjęte konwencje (13)
  • Kod przykładów (14)

Rozdział 1. jQuery w grach (15)

  • Jak używać biblioteki jQuery (15)
  • Przesuwanie elementów (17)
  • Obsługa zdarzeń (19)
  • Wiązanie danych z elementami DOM (21)
  • Manipulowanie strukturą DOM (21)
  • Ciekawość to pierwszy stopień do... (23)
  • Podsumowanie (23)

Rozdział 2. Tworzymy pierwszą grę (25)

  • Jak pracować z książką (26)
  • Przejdźmy do konkretów - gra (26)
  • Zaczynamy od podstaw (27)
  • Inicjalizowanie gry (37)
  • Główna pętla gry (39)
  • Wykrywanie kolizji (42)
  • Podsumowanie (45)

Rozdział 3. Lepiej i szybciej, ale niekoniecznie trudniej (47)

  • Interwały i odmierzanie czasu (48)
  • Odpytywanie klawiatury (53)
  • Fragmenty HTML (55)
  • Unikanie przebudowywania struktury DOM (56)
  • Przemieszczanie sprite'ów za pomocą przekształceń CSS (57)
  • Zastosowanie requestAnimationFrame zamiast interwałów (58)
  • Podsumowanie (59)

Rozdział 4. Wskakujemy na głębszą wodę (61)

  • Odłączane elementy div (61)
  • Grupy (63)
  • Przekształcenia sprite'ów (64)
  • Mapy kafelków (68)
  • Wykrywanie kolizji (71)
  • Piszemy kod gry (75)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 5. Zmieniamy perspektywę (87)

  • Optymalizowanie mapy kafelków dla gier z perspektywą mapy (88)
  • Sortowanie przesłaniania (94)
  • Wykrywanie kolizji (96)
  • Kompletna gra (103)
  • Izometryczne kafelki (104)
  • Podsumowanie (105)

Rozdział 6. Dodajemy kolejne poziomy (107)

  • Implementowanie gry złożonej z wielu plików (108)
  • Modyfikujemy grę platformową (117)
  • Podsumowanie (121)

Rozdział 7. Tworzymy grę typu multiplayer (123)

  • World of Ar'PiGi (124)
  • Zarządzanie kontem gracza (124)
  • Synchronizacja graczy (132)
  • Sterowanie przeciwnikami (137)
  • Podsumowanie (141)

Rozdział 8. Wkraczamy w sieci społecznościowe (143)

  • Tworzenie prostej tablicy wyników (144)
  • Mechanizmy utrudniające oszukiwanie (149)
  • Integracja z Twitterem (156)
  • Integracja z Facebookiem (164)
  • Podsumowanie (171)

Rozdział 9. Tworzymy grę mobilną (173)

  • Jak sprawić, by gra dobrze działała na urządzeniach mobilnych? (174)
  • Sterowanie dotykiem (180)
  • Integracja gry z ekranem domowym (188)
  • Korzystanie z informacji o orientacji urządzenia (191)
  • Korzystanie z trybu offline (192)
  • Lokalne składowanie danych (193)
  • Podsumowanie (193)

Rozdział 10. Ujarzmiamy dźwięk (195)

  • Abstrakcyjna biblioteka obsługi dźwięku (196)
  • Osadzanie dźwięku (198)
  • Element audio (200)
  • Web Audio API (204)
  • Zastosowanie Flasha (211)
  • Generowanie efektów dźwiękowych (214)
  • Podsumowanie (214)
jQuery Niezbędnik programisty gier
Tytuł książki: "jQuery Niezbędnik programisty gier"
Autor: Selim Arsever
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 9.98zł
Klienci, którzy kupili „jQuery Niezbędnik programisty gier”, kupili także:
<b>Javascript i jQuery 131 praktycznych skryptów</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Javascript i jQuery 131 praktycznych skryptów, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Podręcznik CSS Eric Meyer o tworzeniu nowoczesnych układów stron WWW Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Eric A. Meyer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Podręcznik CSS Eric Meyer o tworzeniu nowoczesnych układów stron WWW Smashing Magazine, Eric A. Meyer, Wydawnictwo HELION
<b>jQuery Tworzenie animowanych witryn internetowych</b>, <font color="navy">Wojciech Majkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery Tworzenie animowanych witryn internetowych, Wojciech Majkowski, Wydawnictwo HELION
<b>HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript</b>, <font color="navy">Karl Bunyan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript, Karl Bunyan, Wydawnictwo HELION
<b>Prostota i użyteczność Projektowanie rozwiązań internetowych mobilnych i interaktywnych</b>, <font color="navy">Giles Colborne</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Prostota i użyteczność Projektowanie rozwiązań internetowych mobilnych i interaktywnych, Giles Colborne, Wydawnictwo HELION
<b>JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Podstawy algorytmizacji i programowania

Podstawy algorytmizacji i programowania

63.00zł
53.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION

wtorek, 23 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami