Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » C++ » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących

Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących

98.70zł
79.95zł
Język C++ wydanie VII 147.00zł
Język C++ wydanie VII

Autor: Bjarne Stroustrup

ISBN: 83-204-2980-3

Ilość stron: 976

Data wydania: 2004

Twarda oprawa

Jest to najlepszy w świecie podręcznik C++, napisany przez twórcę tego języka. Każdy student informatyki i każdy programista powinien go mieć.

Uwzględniono w nim ostateczną wersję standardu ANSI/ISO C++. Opisano język, jego bibliotekę standardową i podstawowe metody projektowania w ujęciu całościowym. Jest to pełen wykład z programowania obiektowego.

Rozdziały:

Przedmowa
Przedmowa do drugiego wydania
Przedmowa do pierwszego wydania

Wprowadzenie
1.Uwagi dla czytelnika
2.Przegląd C++
3.Przegląd biblioteki standardowej

Część I - Podstawowe udogodnienia
4.Typy i deklaracje
5.Wskaźniki, tablice i struktury
6.Wyrażenia i instrukcje
7.Funkcje
8.Przestrzenie nazw i wyjątki
9.Pliki źródłowe i programy

Część II - Mechanizmy abstrakcji
10.Klasy
11.Przeciążanie operatora
12.Klasy pochodne
13.Wzorce
14.Obsługa wyjątków
15.Hierarchie klas

Część III - Biblioteka standardowa
16.Organizacja biblioteki i kolekcje
17.Kolekcje standardowe
18.Algorytmy i obiekty funkcyjne
19.Iteratory i alokatory
20.Napisy
21.Strumienie
22.Obliczenia numeryczne

Część IV - Projektowanie w C++
23.Konstrukcja oprogramowania i projektowanie
24.Projektowanie i programowanie
25.Rola klas

Dodatki i skorowidz
A. Gramatyka
B. Zgodność
C. Aspekty techniczne

Język C++ wydanie VII
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Język C++ wydanie VII”, kupili także:

Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?, Michał Protasiuk , Mateusz Galica , Michał Jan Lutostański, Wydawnictwo Naukowe PWN

Systemy transmisji optycznej WDM, Krzysztof Perlicki, Wydawnictwo WKiŁ

Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe, Marek Wirkus, Anna M. Lis, Wydawnictwo CEDEWU

Geologia dynamiczna Wydanie IV, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Flash i PHP Tworzenie systemu e-commerce, Łukasz Piecuch, Wydawnictwo Helion
<b>Tailwind CSS. Projektowanie stron WWW i podejście utility-first</b>, <font color="navy">Michał Kortas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Tailwind CSS. Projektowanie stron WWW i podejście utility-first, Michał Kortas, Wydawnictwo Helion

Czas na zmianę Podręcznik hipnotycznego wywierania wpływu, Richard Bandler, Wydawnictwo Onepress
<b>Chemia fizycznaWydanie II</b>, <font color="navy">Peter Atkins, Julio de Paula</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia fizycznaWydanie II, Peter Atkins, Julio de Paula, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy technologii montażu dla elektroników Wydanie II, Ryszard Kisiel, Wydawnictwo BTC

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami