Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » C » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Rozplatanie tęczy Nauka złudzenia i apetyt na cuda

Rozplatanie tęczy Nauka złudzenia i apetyt na cuda

39.00zł
31.20zł
Język Go. Poznaj i programuj 59.00zł
Język Go. Poznaj i programuj

Tytuł: Język Go. Poznaj i programuj
Tytuł oryginalny The Go Programming Language
Autor: Alan A. A. Donovan, Brian W. Kernighan
ISBN: 978-83-283-2467-1
Ilość stron: 360
Data wydania: 07/2016
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł


Język Go jest nazywany „językiem C XXI wieku”. Podobnie jak C, umożliwia kompilowanie programów do wydajnego kodu maszynowego, który w natywny sposób współpracuje z poszczególnymi systemami operacyjnymi.

Go jest elastycznym narzędziem pozwalającym osiągać maksymalny efekt przy minimalnych środkach. Jest bardzo wszechstronny - bardzo dobrze nadaje się do budowania infrastruktury takiej jak serwery sieciowe, do tworzenia narzędzi dla programistów, ale jest też znakomitym językiem do programowania grafiki, aplikacji mobilnych i uczenia maszynowego.

Niniejsza książka jest skierowana do osób, które chcą jak najszybciej rozpocząć tworzenie wydajnego oprogramowania w Go. Autorzy przejrzyście wyjaśnili podstawy tego języka i zasady nim rządzące, a swój wykład uzupełnili setkami interesujących i praktycznych przykładów dobrze napisanego kodu Go. W ten sposób Czytelnik dobrze pozna wszystkie aspekty tego języka, jego najistotniejsze pakiety oraz szeroki zakres zastosowań.

W książce omówiono:
• podstawowe koncepcje Go, jego najważniejsze konstrukcje i elementy strukturalne programu;
• proste i złożone typy danych, funkcje, metody i interfejsy;
• zasady współbieżności implementowanej w Go;
• kompilacja i formatowanie programu w Go;
• korzystanie z pakietów oraz z bibliotek testowania;
• zagadnienia zaawansowane: korzystanie z refleksji i programowanie niskiego poziomu.

Poznaj język Go - doskonałe narzędzie dla profesjonalisty.

Spis treści:

Pochodzenie języka Go (10)
Projekt Go (11)
Struktura książki (13)
Gdzie można znaleźć więcej informacji (14)
Podziękowania (15)

Rozdział 1. Przewodnik (17)
1.1. Witaj, świecie (17)
1.2. Argumenty wiersza poleceń (19)
1.3. Wyszukiwanie zduplikowanych linii (23)
1.4. Animowane GIF-y (28)
1.5. Pobieranie zawartości adresu URL (30)
1.6. Pobieranie zawartości kilku adresów URL równolegle (32)
1.7. Serwer WWW (33)
1.8. Kilka pominiętych kwestii (37)

Rozdział 2. Struktura programu (41)
2.1. Nazwy (41)
2.2. Deklaracje (42)
2.3. Zmienne (43)
2.4. Przypisania (50)
2.5. Deklaracje typów (52)
2.6. Pakiety i pliki (54)
2.7. Zakres (58)

Rozdział 3. Podstawowe typy danych (63)
3.1. Liczby całkowite (63)
3.2. Liczby zmiennoprzecinkowe (68)
3.3. Liczby zespolone (72)
3.4. Wartości logiczne (75)
3.5. Łańcuchy znaków (75)
3.6. Stałe (86)

Rozdział 4. Typy złożone (91)
4.1. Tablice (91)
4.2. Wycinki (94)
4.3. Mapy (102)
4.4. Struktury (108)
4.5. JSON (114)
4.6. Szablony tekstowe i HTML (120)

Rozdział 5. Funkcje (125)
5.1. Deklaracje funkcji (125)
5.2. Rekurencja (127)
5.3. Zwracanie wielu wartości (130)
5.4. Błędy (132)
5.5. Wartości funkcji (137)
5.6. Funkcje anonimowe (139)
5.7. Funkcje o zmiennej liczbie argumentów (146)
5.8. Odroczone wywołania funkcji (147)
5.9. Procedura panic (152)
5.10. Odzyskiwanie sprawności (154)

Rozdział 6. Metody (157)
6.1. Deklaracje metod (157)
6.2. Metody z odbiornikiem wskaźnikowym (159)
6.3. Komponowanie typów poprzez osadzanie struktur (162)
6.4. Wartości i wyrażenia metod (165)
6.5. Przykład: typ wektora bitowego (166)
6.6. Hermetyzacja (169)

Rozdział 7. Interfejsy (173)
7.1. Interfejsy jako kontrakty (173)
7.2. Typy interfejsowe (176)
7.3. Spełnianie warunków interfejsu (177)
7.4. Parsowanie flag za pomocą interfejsu flag.Value (180)
7.5. Wartości interfejsów (182)
7.6. Sortowanie za pomocą interfejsu sort.Interface (187)
7.7. Interfejs http.Handler (191)
7.8. Interfejs error (196)
7.9. Przykład: ewaluator wyrażeń (197)
7.10. Asercje typów (203)
7.11. Rozróżnianie błędów za pomocą asercji typów (205)
7.12. Kwerendowanie zachowań za pomocą interfejsowych asercji typów (207)
7.13. Przełączniki typów (209)
7.14. Przykład: dekodowanie XML oparte na tokenach (211)
7.15. Kilka porad (214)

Rozdział 8. Funkcje goroutine i kanały (215)
8.1. Funkcje goroutine (215)
8.2. Przykład: współbieżny serwer zegara (217)
8.3. Przykład: współbieżny serwer echo (220)
8.4. Kanały (222)
8.5. Zapętlenie równoległe (231)
8.6. Przykład: współbieżny robot internetowy (235)
8.7. Multipleksowanie za pomocą instrukcji select (239)
8.8. Przykład: współbieżna trawersacja katalogów (242)
8.9. Anulowanie (246)
8.10. Przykład: serwer czatu (248)

Rozdział 9. Współbieżność ze współdzieleniem zmiennych (253)
9.1. Sytuacje wyścigu (253)
9.2. Wzajemne wykluczanie: sync.mutex (258)
9.3. Muteksy odczytu/zapisu: sync.RWMutex (261)
9.4. Synchronizacja pamięci (262)
9.5. Leniwe inicjowanie: sync.Once (264)
9.6. Detektor wyścigów (266)
9.7. Przykład: współbieżna nieblokująca pamięć podręczna (267)
9.8. Funkcje goroutine i wątki (274)

Rozdział 10. Pakiety i narzędzie go (277)
10.1. Wprowadzenie (277)
10.2. Ścieżki importów (278)
10.3. Deklaracja package (279)
10.4. Deklaracje import (279)
10.5. Puste importy (280)
10.6. Pakiety i nazewnictwo (282)
10.7. Narzędzie go (284)

Rozdział 11. Testowanie (295)
11.1. Narzędzie go test (296)
11.2. Funkcje testujące (296)
11.3. Pokrycie (310)
11.4. Funkcje benchmarkujące (313)
11.5. Profilowanie (315)
11.6. Funkcje przykładów (318)

Rozdział 12. Refleksja (321)
12.1. Dlaczego refleksja? (321)
12.2. reflect.Type i reflect.Value (322)
12.3. Display - rekurencyjny wyświetlacz wartości (324)
12.4. Przykład: kodowanie S-wyrażeń (329)
12.5. Ustawianie zmiennych za pomocą reflect.Value (332)
12.6. Przykład: dekodowanie S-wyrażeń (334)
12.7. Uzyskiwanie dostępu do znaczników pól struktury (337)
12.8. Wyświetlanie metod typu (340)
12.9. Słowo ostrzeżenia (341)

Rozdział 13. Programowanie niskiego poziomu (343)
13.1. Funkcje unsafe.Sizeof, Alignof i Offsetof (344)
13.2. Typ unsafe.Pointer (346)
13.3. Przykład: głęboka równoważność (348)
13.4. Wywoływanie kodu C za pomocą narzędzia cgo (351)
13.5. Kolejne słowo ostrzeżenia (355)

Język Go. Poznaj i programuj
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Język Go. Poznaj i programuj”, kupili także:
<b>Bazy danych Podstawy projektowania i języka SQL</b>, <font color="navy">Krystyna Czapla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bazy danych Podstawy projektowania i języka SQL, Krystyna Czapla, Wydawnictwo HELION
<b>Oby w piekle podawali piwo</b>, <font color="navy">Tucker Max</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Oby w piekle podawali piwo, Tucker Max, Wydawnictwo Editio
<b>Żagle nad pustynią. Z wiatrem przez Gobi</b>, <font color="navy">Anna Grebieniow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Żagle nad pustynią. Z wiatrem przez Gobi, Anna Grebieniow, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Termodynamiczne procesy i przemiany w obiegach chłodniczych i kriogenicznych</b>, <font color="navy">Bogusław Białko, Zbigniew Królicki, Bartosz Zajączkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Termodynamiczne procesy i przemiany w obiegach chłodniczych i kriogenicznych, Bogusław Białko, Zbigniew Królicki, Bartosz Zajączkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Krav Maga Podręcznik zawierający 230 technik ataku i obrony</b>, <font color="navy">Darren Levine, John Whitman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Purana</font>
Krav Maga Podręcznik zawierający 230 technik ataku i obrony, Darren Levine, John Whitman, Wydawnictwo Purana
<b>Zaawansowany Python. Jasne, zwięzłe i efektywne programowanie</b>, <font color="navy">Luciano Ramalho</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Zaawansowany Python. Jasne, zwięzłe i efektywne programowanie, Luciano Ramalho, Wydawnictwo Promise
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Chemia leksykon ucznia

Chemia leksykon ucznia

6.00zł
4.56zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION

wtorek, 18 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami