Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo 39.90zł 29.93zł
Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo

Tytuł: Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo
Autor: Reid Hoffman, Ben Casnocha
ISBN: 978-83-246-7478-7
Ilość stron: 248
Data wydania: 07/2014
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Jak zostać dyrektorem generalnym własnej kariery?

Współczesny rynek pracy to prawdziwa rzeź niewiniątek. Coraz trudniej wyróżnić się w tłumie i przekonać potencjalnych pracodawców, że jesteś kandydatem doskonałym. Jakim cudem w tak nieprzyjaznym środowisku można zwiększyć tempo rozwoju kariery zawodowej? To proste - wykaż się przedsiębiorczością i zarządzaj swoją karierą tak, jak zarządza się startupem, a wkrótce staniesz się najatrakcyjniejszym kąskiem na rynku.

Pamiętaj - to nie jest książka o szukaniu pracy. Nie znajdziesz tu wskazówek, jak tworzyć CV, ani sztuczek przydatnych na rozmowach kwalifikacyjnych. Zamiast tego poznasz strategie, które pomogą Ci rozbudować sieć kontaktów, zdobyć przewagę konkurencyjną i wychwycić najlepsze okazje do rozwoju zawodowego. Nauczysz się też pozyskiwać dane i informacje, dzięki którym podejmiesz najlepsze decyzje zawodowe, a przede wszystkim przetrwasz, rozkwitniesz i zrealizujesz najśmielsze plany zawodowe. Gotowy na przejęcie kontroli nad przyszłością?

Spis treści:

1. Każdy człowiek jest przedsiębiorcą (11)

  • Nowy świat pracy (14)
  • Dlaczego jesteś startupem? (18)
  • Dlaczego my? (19)
  • Skąd ta pilność? (22)
    • Ze stu do zera (24)
    • Detroit można znaleźć wszędzie (26)
  • Droga w przyszłość (28)
    • Ty jako startup. Nastawienie typu "permanentna wersja beta" (30)
    • Jesteś startupem - podstawowe kompetencje (32)
2. Budowanie przewagi konkurencyjnej (37)

  • Trzy elementy układanki jako wyznacznik Twojego kierunku i przewagi konkurencyjnej (42)
    • Twoje zasoby (42)
    • Twoje aspiracje i wartości (45)
    • Rzeczywistość rynkowa (47)
  • Dopasowanie elementów (49)
    • Każda przewaga ma charakter lokalny - należy sobie wyznaczać cele stanowiące przedmiot mniejszego zainteresowania (52)
3. Plan zakładający dostosowywanie się (59)

  • Adaptacyjny startup, adaptacyjna kariera zawodowa (64)
  • Planowanie ABZ (69)
  • Plan A: prawie gotów - cel - pal, cel - pal, cel - pal... (76)
  • Plan B: zwrot na podstawie zdobytej wiedzy (79)
    • Zwrot wykonuje się po to, aby wykorzystać okazję lub uniknąć pułapki (82)
    • Zwrot należy wykonać do przyległej niszy, do sfery odmiennej, ale pokrewnej (86)
    • Zwrotu należy dokonywać na boku (86)
  • Plan Z: ostatnia deska ratunku i przegrupowanie sił (87)
4. Ważna sieć kontaktów (93)

    • Jamy (ja do potęgi my), czyli Ty i Twój zespół (97)
    • Kontekst naprawdę się liczy. Budowanie relacji w życiu zawodowym (100)
  • Budowanie autentycznych relacji (102)
  • Struktura i siła dotychczasowej sieci kontaktów (107)
    • Sojusze zawodowe (109)
    • Słabsze kontakty i znajomości. Poszerzanie sieci kontaktów (114)
    • Szeroka sieć kontaktów, czyli relacje drugiego i trzeciego stopnia (120)
    • Najważniejsze cechy sieci kontaktów zawodowych: spójność i różnorodność (127)
  • Jak wzmacniać i podtrzymywać sieć kontaktów? (130)
    • Stały kontakt i pierwsze skojarzenia (134)
    • Kształtowanie statusu w relacjach z potężnymi ludźmi (139)
    • Kiedy dać sobie spokój? (143)
5. Korzystanie z przełomowych okazji (149)

  • Umysł wiecznie głodny, czyli podsycanie w sobie ciekawości (155)
  • Jak znaleźć lub stworzyć sobie okazję zawodową? (157)
    • Przypadkowość i pozytywna losowość (157)
    • Korzystanie z sieci kontaktów, czyli grupy i stowarzyszenia (161)
    • Zamieszanie (169)
6. Inteligentne ryzyko (181)

  • Ocena ryzyka i zarządzanie ryzykiem (185)
    • Korzystanie z okazji, w przypadku których inni błędnie ocenili ryzyko (190)
  • Krótkoterminowe ryzyko jako źródło większej długoterminowej stabilności (193)
7. Twoja wiedza zależy od tego, kogo znasz (203)

  • Informacje z sieci jako odpowiedź na wyzwania zawodowe (206)
    • Jak wydobywać informacje z sieci kontaktów? (209)
    • Pytania kierowane do całej sieci kontaktów (213)
    • Bezpośrednie pytania kierowane do konkretnych osób (213)
    • Odpowiednie pytania (217)
    • Przypadkowe okazje (219)
  • Synteza wiadomości do postaci przydatnych informacji (221)
Wnioski (231)

    • Kontakt z nami (237)
    • Dalsza lektura (239)
    • Podziękowania (245)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo
Tytuł książki: "Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo"
Autor: Reid Hoffman, Ben Casnocha
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo”, kupili także:

Zmarszczki czasoprzestrzeni Einstein, fale grawitacyjne i przyszłość astronomii, Govert Schilling, Wydawnictwo Prószyński

Siła małych celów Zasada 1%, czyli jak osiągnąć sukces dzięki drobnym zmianom, Tom O'Neil, Wydawnictwo Naukowe PWN

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo Helion
<b>Programista. Przewodnik po zawodzie</b>, <font color="navy">Arkadiusz Kałkus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Programista. Przewodnik po zawodzie, Arkadiusz Kałkus, Wydawnictwo Helion
<b>BIM dla managerów</b>, <font color="navy">Anna Anger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
BIM dla managerów, Anna Anger, Wydawnictwo Naukowe PWN

Poradnik menedżera projektu, Richard Newton, Wydawnictwo Edgard

Vademecum teleinformatyka III, praca zbiorowa, Wydawnictwo IDG

Aplikacje w Delphi Przykłady wydanie 3, Teresa Pamuła, Wydawnictwo Helion
<b>Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorgani</b>, <font color="navy">Jon DiMaggio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorgani, Jon DiMaggio, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami