Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Rozplatanie tęczy Nauka złudzenia i apetyt na cuda

Rozplatanie tęczy Nauka złudzenia i apetyt na cuda

39.00zł
31.20zł
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą 49.00zł 36.75zł
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą

Tytuł: Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
Autor: Joanna Malinowska-Parzydło
ISBN: 978-83-246-9911-7
Ilość stron: 328
Data wydania: 04/2015
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Twój najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.

Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.

Ta książka to prezent. Dla każdego. Spraw go innym – lub sobie. Osiągniesz wszystko – jeśli tylko chcesz. Zarządź swoim życiem. Jak? Buduj zaufanie, reputację, markę osobistą. To najcenniejszy kapitał ludzi sukcesu. Odważ się być tym kim chcesz. Konkretne, przyjazne, rady i doświadczenia mądrej profesjonalistki.

Spis treści:

Rozdział 1. Brylant Marki(c). Bądź najlepszą wersją siebie (25)
Masz wybór, a nawet wiele wyborów (27)
Marka premium (29)

Rozdział 2. Reputacja 2.0. W poszukiwaniu wartościowego człowieka (35)
Zaufanie 2.0 (38)
Powrót do równości, braterstwa i współplemieńców (44)
Czym jest kapitał reputacji? (50)
Twoja reputacja w świecie ludzi i technologii (54)
Na zakończenie drugiego rozdziału (62)

Rozdział 3. Marka osobista. Efekt uważnego życia (65)
Marka - drogowskaz, bractwo czy religia? (67)
Czym NIE jest marka (71)
Czym jest marka osobista (77)
Mieć markę czy być marką? (79)
Marka to obietnica (84)
Tożsamość marki (90)
Korzyści zawodowe z silnej marki (97)
Korzyści z silnej marki osobistej w życiu prywatnym (106)
Podsumowanie (109)

Rozdział 4. Lekcja siebie. Plankton czy Ten, który rządzi światem (113)
Bilans otwarcia na dalsze życie (116)
Twój stosunek do siebie (122)
A zatem jaka jest Twoja historia? (125)
Twoja wizja, czyli o co Ci chodzi w życiu (134)
Twoja życiowa misja (135)
Przełomowe momenty (136)
Twoje talenty (138)
Twoje nieodnawialne "zasoby" (140)
Wnętrze, opakowanie czy opakowane atrakcyjne wnętrze? (153)
Twoja wewnętrzna wolność (155)
A teraz opowiedz mi swoją historię (156)
Podsumowanie (158)

Rozdział 5. Kim jesteś - kopią czy oryginałem? (161)
Pozycjonowanie marki - kto i co ma o Tobie myśleć? (166)
Między "sceną życia" a "charakteryzatornią" (169)
Jak o Tobie myślą? (174)
Segmentacja - czyja opinia Cię interesuje (176)
Kto i co ma o Tobie mówić? (183)
Twój benchmark w świecie marek (186)
Podsumowanie (189)

Rozdział 6. Odważ się być tym, kim chcesz (191)
Co to znaczy zarządzać sobą lub marką osobistą? (193)
Konkurenci? Ale o kogo chodzi? (200)
Wyrazisty bohater w anonimowym tłumie (202)
Twoja unikalność (205)
Zmapowane wrażenia (208)
Mantra życia, czyli Twoja droga do mistrzostwa (210)
Mantra marki (216)
Wartościowy czy ważny? (218)
Pozycjonowanie przez wartości (219)
Wartościowy czy lubiany? (223)
Podsumowanie (225)

Rozdział 7. Komunikuj się, zbuduj wpływ i zaznacz swoją obecność (231)
Komunikacja marki - efekt, a nie intencja (233)
Mów ze świadomością celu (233)
Komunikacja marketingowa w pigułce (236)
Zintegrowana komunikacja marki osobistej (240)
Hałas wokół człowieka - czy to kryterium sukcesu? (245)
Grzmisz, mówisz czy szepczesz? (247)
Sześć grzechów głównych związanych z zabieraniem głosu (251)
Co mówi Twój wizerunek, czyli właściwe symbole, "opakowanie" i "rekwizyty" (253)
Bynajmniej. Co ma Polak na języku (255)
Jaką wartość ma Twój głos w kontaktach zawodowych (260)
Jak brzmi Twój cyfrowy głos? (263)
O jedno zdjęcie za dużo (266)
Zauważ mnie! Rzecz o selfie (270)
Jak liczba lajków i hejtów wpływa na Twoje życie (273)
Co Ci ukradł internet? (276)
Content marketing w budowaniu marki osobistej (279)
E-pajęczyna - tkasz czy jesteś uwikłany? (285)
O jeden klik za daleko, czyli Twoje dotychczasowe kryzysy komunikacji marki (290)
Podsumowanie (294)

Rozdział 8. Twoja marka premium. Zmierz swoją skuteczność i świętuj sukces (297)
Marki osobiste. Galeria premium (300)
Personal Brand Manager(c) - profil rekrutacyjny (305)
Wskaźniki do pomiaru sukcesu (307)
O czym powinieneś pamiętać, budując markę osobistą? (312)
Kwintesencja Ciebie (314)
Koniec na dobry początek... (316)

Dodatek. Narzędzia marketingowe użyteczne w komunikacji marki osobistej (317)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
Tytuł książki: "Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą"
Autor: Joanna Malinowska-Parzydło
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”, kupili także:

Montownie samochodów w II Rzeczypospolitej, Romuald Cieślak, Wydawnictwo WKiŁ

Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym, Teresa Bal-Woźniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Genomy Wydanie 2, Terry A. Brown, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bitwa o czarne dziury, Leonard Susskind, Wydawnictwo Prószyński

Moodle Ćwiczenia praktyczne, Michał Susfał, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie innowacjami i transferem technologii, Kazimierz Szatkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

100 sposobów na Perl, Damian Conway, Curtis "Ovid" Poe, Wydawnictwo Helion

Rejestr Windows XP praktyczne przykłady, Piotr Czarny, Wydawnictwo Helion

Termodynamika chemiczna stosowana, Józef Szarawara, Wydawnictwo WNT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami