Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » JavaScript » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
JavaScript Zasady programowania obiektowego 29.90zł
JavaScript Zasady programowania obiektowego

Tytuł: JavaScript Zasady programowania obiektowego
Autor: Nicholas C. Zakas
ISBN: 978-83-246-9592-8
Ilość stron: 128
Data wydania: 10/2014
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 29.90zł


Programiści pracujący na co dzień z użyciem języków takich, jak Java, C# czy C++, z pewnym pobłażaniem patrzą na JavaScript. Traktują go jako język nie do końca obiektowy, w którym można napisać program działający bez tworzenia klas i obiektów. Są w błędzie! JavaScript to język o ogromnych możliwościach, pozwalający na obiektowe tworzenie programów. Nie wierzysz? Sięgnij po tę książkę i przekonaj się na własnej skórze!

Znajdziesz w niej szczegółowe omówienie obiektowych elementów języka JavaScript. Poznasz podstawowe różnice pomiędzy typami prostymi i referencyjnymi oraz dowiesz się, jak sobie z nimi radzić w trakcie pracy z tym językiem. W kolejnych rozdziałach zaznajomisz się ze specyfiką funkcji w JavaScripcie oraz nauczysz się rozpoznawać charakterystyczne elementy obiektów. Ponadto Twoją uwagę powinien zwrócić rozdział poświęcony konstruktorom, prototypom oraz technikom dziedziczenia. Ta książka jest obowiązkową lekturą dla wszystkich programistów tworzących programy w języku JavaScript.

Dzięki tej książce:
• poznasz typy proste i referencyjne
• nauczysz się korzystać z funkcji
• zastosujesz obiekty w codziennej pracy
• zaznajomisz się z konstruktorami i prototypami
• poznasz wzorce tworzenia obiektów

Poznaj obiektowy charakter języka JavaScript.

Spis treści:

1. Typy proste i referencje (15)

  • Czym są typy? (16)
  • Typy proste (17)
    • Identyfikowanie typów prostych (19)
    • Metody typów prostych (20)
  • Typy referencyjne (21)
    • Tworzenie obiektów (21)
    • Dereferencja obiektów (22)
    • Dodawanie i usuwanie właściwości (23)
  • Tworzenie instancji wbudowanych typów (24)
    • Literały (24)
    • Literały obiektów i tablic (25)
    • Literały funkcji (26)
    • Literały wyrażeń regularnych (26)
  • Dostęp do właściwości (27)
  • Identyfikowanie typów referencyjnych (28)
  • Identyfikowanie tablic (30)
  • Typy opakowujące (30)
  • Podsumowanie (33)

2. Funkcje (35)

  • Deklaracje kontra wyrażenia (36)
  • Funkcje jako wartości (37)
  • Parametry (39)
  • Przeciążanie (41)
  • Metody obiektów (43)
    • Obiekt this (44)
    • Modyfikowanie this (45)
  • Podsumowanie (48)

3. Obiekty (51)

  • Definiowanie właściwości (51)
  • Wykrywanie właściwości (53)
  • Usuwanie właściwości (55)
  • Wyliczenia (56)
  • Rodzaje właściwości (58)
  • Atrybuty właściwości (60)
    • Wspólne atrybuty (60)
    • Atrybuty właściwości danych (62)
    • Atrybuty właściwości funkcji dostępowych (64)
    • Definiowanie wielu właściwości (66)
    • Pobieranie atrybutów właściwości (67)
  • Zapobieganie modyfikowaniu obiektu (68)
    • Zapobieganie rozszerzaniu (68)
    • Pieczętowanie obiektów (69)
    • Zamrażanie obiektów (70)
  • Podsumowanie (71)

4. Konstruktory i prototypy (73)

  • Konstruktory (73)
  • Prototypy (78)
    • Właściwość [[Prototype]] (79)
    • Używanie prototypów z konstruktorami (82)
    • Modyfikowanie prototypów (86)
    • Prototypy wbudowanych obiektów (88)
  • Podsumowanie (89)

5. Dziedziczenie (91)

  • Łańcuchy prototypów i Object.prototype (91)
    • Metody dziedziczone po Object.prototype (92)
    • Modyfikowanie prototypu Object.prototype (94)
  • Dziedziczenie obiektów (96)
  • Dziedziczenie konstruktorów (99)
  • Zawłaszczanie konstruktora (103)
  • Uzyskiwanie dostępu do metod supertypu (104)
  • Podsumowanie (106)

6. Wzorce tworzenia obiektów (107)

  • Prywatne i uprzywilejowane składniki obiektów (108)
    • Wzorzec modułu (108)
    • Prywatne składniki w konstruktorach (110)
  • Domieszki (113)
  • Zabezpieczenie zasięgu w konstruktorach (120)
  • Podsumowanie (122)
JavaScript Zasady programowania obiektowego
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „JavaScript Zasady programowania obiektowego”, kupili także:

jQuery Ćwiczenia praktyczne, Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Single Page Web Applications. Programowanie aplikacji internetowych z JavaScript, Michael Mikowski, Josh Powell, Wydawnictwo Helion

HTML5 Zaawansowane programowanie, Peter Lubbers, Brian Albers, Frank Salim, Wydawnictwo Helion

Programowanie w JavaScript. Rusz głową!, Eric T. Freeman, Elisabeth Robson, Wydawnictwo Helion

JavaScript mocne strony, Douglas Crockford, Wydawnictwo Helion

Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III, Jason Beaird, James George, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami