Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » JavaScript » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Programowanie aplikacji dla Sklepu Windows w C#. Projektowanie innowacyjnych aplikacji sklepu Windows przy użyciu WinRT

Programowanie aplikacji dla Sklepu Windows w C#. Projektowanie innowacyjnych aplikacji sklepu Windows przy użyciu WinRT

92.40zł
69.30zł
JavaScript Wzorce 39.00zł 28.47zł
JavaScript Wzorce

Tytuł: JavaScript Wzorce
Autor: Stoyan Stefanov
ISBN: 978-83-246-3821-5
Ilość stron: 200
Data wydania: 03/2012
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 28.47zł


Twórz lepszy kod JavaScript.

Jakie jest najlepsze podejście do tworzenia aplikacji w języku JavaScript? Z tą książką, zawierającą najlepsze praktyki i wiele wzorców kodowania, znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Jeśli jesteś doświadczonym programistą szukającym sposobów rozwiązania problemów związanych z obiektami, funkcjami, dziedziczeniem i innymi aspektami języka, przedstawione tu abstrakcje i szablony sprawdzą się idealnie.

Książka napisana przez eksperta języka JavaScript Stoyana Stefanova - starszego inżyniera Yahoo! i architekta narzędzia do optymalizacji stron WWW YSlow 2.0 - zawiera wiele praktycznych wskazówek w zakresie implementacji opisywanych wzorców, a także kilka całościowych przykładów. Znajdziesz w niej również opis wielu antywzorców, czyli podejść, które tak naprawdę powodują więcej problemów, niż są tego warte.

Dowiedz się, jak:

  • tworzyć łatwy w utrzymaniu kod
  • wybierać właściwe nazwy dla zmiennych, metod i funkcji
  • wykorzystać klasyczne wzorce programowania
  • skorzystać ze wzorców specyficznych dla środowiska przeglądarki internetowej

Poznaj tajniki tworzenia łatwego w utrzymaniu kodu źródłowego.

Rozdziały:

1. Wprowadzenie (15)

  • Wzorce (15)
  • JavaScript - podstawowe cechy (16)
    • Zorientowany obiektowo (16)
    • Brak klas (17)
    • Prototypy (18)
    • Środowisko (18)
  • ECMAScript 5 (18)
    • Narzędzie JSLint (19)
    • Konsola (20)

2. Podstawy (21)

  • Tworzenie kodu łatwego w konserwacji (21)
  • Minimalizacja liczby zmiennych globalnych (22)
    • Problem ze zmiennymi globalnymi (22)
    • Efekty uboczne pominięcia var (24)
    • Dostęp do obiektu globalnego (25)
    • Wzorzec pojedynczego var (25)
    • Przenoszenie deklaracji - problem rozrzuconych deklaracji var (26)
  • Pętle for (27)
  • Pętle for-in (29)
  • Modyfikacja wbudowanych prototypów (31)
  • Wzorzec konstrukcji switch (31)
  • Unikanie niejawnego rzutowania (32)
  • Unikanie eval() (32)
  • Konwertowanie liczb funkcją parseInt() (34)
  • Konwencje dotyczące kodu (34)
    • Wcięcia (35)
    • Nawiasy klamrowe (35)
    • Położenie nawiasu otwierającego (36)
    • Białe spacje (37)
  • Konwencje nazewnictwa (38)
    • Konstruktory pisane od wielkiej litery (38)
    • Oddzielanie wyrazów (39)
    • Inne wzorce nazewnictwa (39)
  • Pisanie komentarzy (40)
  • Pisanie dokumentacji interfejsów programistycznych (41)
    • Przykład dokumentacji YUIDoc (42)
  • Pisanie w sposób ułatwiający czytanie (44)
  • Ocenianie kodu przez innych członków zespołu (45)
  • Minifikowanie kodu tylko w systemie produkcyjnym (46)
  • Uruchamiaj narzędzie JSLint (47)
  • Podsumowanie (47)

3. Literały i konstruktory (49)

  • Literał obiektu (49)
    • Składnia literału obiektowego (50)
    • Obiekty z konstruktora (51)
    • Pułapka konstruktora Object (51)
  • Własne funkcje konstruujące (52)
    • Wartość zwracana przez konstruktor (53)
  • Wzorce wymuszania użycia new (54)
    • Konwencja nazewnictwa (54)
    • Użycie that (54)
    • Samowywołujący się konstruktor (55)
  • Literał tablicy (56)
    • Składnia literału tablicy (56)
    • Pułapka konstruktora Array (56)
    • Sprawdzanie, czy obiekt jest tablicą (57)
  • JSON (58)
    • Korzystanie z formatu JSON (58)
  • Literał wyrażenia regularnego (59)
    • Składnia literałowego wyrażenia regularnego (60)
  • Otoczki typów prostych (61)
  • Obiekty błędów (62)
  • Podsumowanie (63)

4. Funkcje (65)

  • Informacje ogólne (65)
    • Stosowana terminologia (66)
    • Deklaracje kontra wyrażenia - nazwy i przenoszenie na początek (67)
    • Właściwość name funkcji (68)
    • Przenoszenie deklaracji funkcji (68)
  • Wzorzec wywołania zwrotnego (70)
    • Przykład wywołania zwrotnego (70)
    • Wywołania zwrotne a zakres zmiennych (72)
    • Funkcje obsługi zdarzeń asynchronicznych (73)
    • Funkcje czasowe (73)
    • Wywołania zwrotne w bibliotekach (74)
  • Zwracanie funkcji (74)
  • Samodefiniujące się funkcje (75)
  • Funkcje natychmiastowe (76)
    • Parametry funkcji natychmiastowych (77)
    • Wartości zwracane przez funkcje natychmiastowe (77)
    • Zalety i zastosowanie (79)
  • Natychmiastowa inicjalizacja obiektu (79)
  • Usuwanie warunkowych wersji kodu (80)
  • Właściwości funkcji - wzorzec zapamiętywania (82)
  • Obiekty konfiguracyjne (83)
  • Rozwijanie funkcji (84)
    • Aplikacja funkcji (84)
    • Aplikacja częściowa (85)
    • Rozwijanie funkcji (87)
    • Kiedy używać aplikacji częściowej (89)
  • Podsumowanie (89)

5. Wzorce tworzenia obiektów (91)

  • Wzorzec przestrzeni nazw (91)
    • Funkcja przestrzeni nazw ogólnego stosowania (92)
  • Deklarowanie zależności (94)
  • Metody i właściwości prywatne (95)
    • Składowe prywatne (96)
    • Metody uprzywilejowane (96)
    • Problemy z prywatnością (96)
    • Literały obiektów a prywatność (98)
    • Prototypy a prywatność (98)
    • Udostępnianie funkcji prywatnych jako metod publicznych (99)
  • Wzorzec modułu (100)
    • Odkrywczy wzorzec modułu (102)
    • Moduły, które tworzą konstruktory (102)
    • Import zmiennych globalnych do modułu (103)
  • Wzorzec piaskownicy (103)
    • Globalny konstruktor (104)
    • Dodawanie modułów (105)
    • Implementacja konstruktora (106)
  • Składowe statyczne (107)
    • Publiczne składowe statyczne (107)
    • Prywatne składowe statyczne (109)
  • Stałe obiektów (110)
  • Wzorzec łańcucha wywołań (112)
    • Wady i zalety wzorca łańcucha wywołań (112)
  • Metoda method() (113)
  • Podsumowanie (114)

6. Wzorce wielokrotnego użycia kodu (115)

  • Klasyczne i nowoczesne wzorce dziedziczenia (115)
  • Oczekiwane wyniki w przypadku stosowania wzorca klasycznego (116)
  • Pierwszy wzorzec klasyczny - wzorzec domyślny (117)
    • Podążanie wzdłuż łańcucha prototypów (117)
    • Wady wzorca numer jeden (119)
  • Drugi wzorzec klasyczny - pożyczanie konstruktora (119)
    • Łańcuch prototypów (120)
    • Dziedziczenie wielobazowe przy użyciu pożyczania konstruktorów (121)
    • Zalety i wady wzorca pożyczania konstruktora (122)
  • Trzeci wzorzec klasyczny - pożyczanie i ustawianie prototypu (122)
  • Czwarty wzorzec klasyczny - współdzielenie prototypu (123)
  • Piąty wzorzec klasyczny - konstruktor tymczasowy (124)
    • Zapamiętywanie klasy nadrzędnej (125)
    • Czyszczenie referencji na konstruktor (125)
  • Podejście klasowe (126)
  • Dziedziczenie prototypowe (129)
    • Dyskusja (129)
    • Dodatki do standardu ECMAScript 5 (130)
  • Dziedziczenie przez kopiowanie właściwości (131)
  • Wzorzec wmieszania (132)
  • Pożyczanie metod (133)
    • Przykład - pożyczenie metody od obiektu Array (134)
    • Pożyczenie i przypisanie (134)
    • Metoda Function.prototype.bind() (135)
  • Podsumowanie (136)

7. Wzorce projektowe (137)

  • Singleton (137)
    • Użycie słowa kluczowego new (138)
    • Instancja we właściwości statycznej (139)
    • Instancja w domknięciu (139)
  • Fabryka (141)
    • Wbudowane fabryki obiektów (143)
  • Iterator (143)
  • Dekorator (145)
    • Sposób użycia (145)
    • Implementacja (146)
    • Implementacja wykorzystująca listę (148)
  • Strategia (149)
    • Przykład walidacji danych (150)
  • Fasada (152)
  • Pośrednik (153)
    • Przykład (153)
    • Pośrednik jako pamięć podręczna (159)
  • Mediator (160)
    • Przykład mediatora (160)
  • Obserwator (163)
    • Pierwszy przykład - subskrypcja magazynu (163)
    • Drugi przykład - gra w naciskanie klawiszy (166)
  • Podsumowanie (169)

8. DOM i wzorce dotyczące przeglądarek (171)

  • Podział zadań (171)
  • Skrypty wykorzystujące DOM (172)
    • Dostęp do DOM (173)
    • Modyfikacja DOM (174)
  • Zdarzenia (175)
    • Obsługa zdarzeń (175)
    • Delegacja zdarzeń (177)
  • Długo działające skrypty (178)
    • Funkcja setTimeout() (178)
    • Skrypty obliczeniowe (179)
  • Komunikacja z serwerem (179)
    • Obiekt XMLHttpRequest (180)
    • JSONP (181)
    • Ramki i wywołania jako obrazy (184)
  • Serwowanie kodu JavaScript klientom (184)
    • Łączenie skryptów (184)
    • Minifikacja i kompresja (185)
    • Nagłówek Expires (185)
    • Wykorzystanie CDN (186)
  • Strategie wczytywania skryptów (186)
    • Lokalizacja elementu
JavaScript Wzorce
Tytuł książki: "JavaScript Wzorce"
Autor: Stoyan Stefanov
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 28.47zł
Klienci, którzy kupili „JavaScript Wzorce”, kupili także:
<b>Programowanie w JavaScript. Rusz głową!</b>, <font color="navy">Eric T. Freeman, Elisabeth Robson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w JavaScript. Rusz głową!, Eric T. Freeman, Elisabeth Robson, Wydawnictwo HELION
<b>HTML5 Zaawansowane programowanie</b>, <font color="navy">Peter Lubbers, Brian Albers, Frank Salim</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 Zaawansowane programowanie, Peter Lubbers, Brian Albers, Frank Salim, Wydawnictwo HELION
<b>Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III</b>, <font color="navy">Jason Beaird, James George</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III, Jason Beaird, James George, Wydawnictwo HELION
<b>HTML, CSS i JavaScript dla każdego. Wydanie VII</b>, <font color="navy">Laura Lemay, Rafe Colburn, Jennifer Kyrnin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML, CSS i JavaScript dla każdego. Wydanie VII, Laura Lemay, Rafe Colburn, Jennifer Kyrnin, Wydawnictwo HELION
<b>ASP.NET MVC 4. Zaawansowane programowanie</b>, <font color="navy">Adam Freeman, Steven Sanderson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ASP.NET MVC 4. Zaawansowane programowanie, Adam Freeman, Steven Sanderson, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III</b>, <font color="navy">Greg Perry, Dean Miller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III, Greg Perry, Dean Miller, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Podstawy programowania sterowników SIMATIC S7-1200 w języku SCL

Podstawy programowania sterowników SIMATIC S7-1200 w języku SCL

82.00zł
69.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION

środa, 26 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami