Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » JavaScript » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mercedes-Benz klasy A (seria W169) i klasy B (seria W245)

Mercedes-Benz klasy A (seria W169) i klasy B (seria W245)

77.00zł
57.75zł
JavaScript Programowanie obiektowe 49.00zł
JavaScript Programowanie obiektowe

Autor: Stoyan Stefanov

ISBN: 978-83-246-2242-9

Ilość stron: 336

Data wydania: 04/2010

JavaScript jest obiektowym, skryptowym językiem programowania. Choć swą błyskotliwą karierę język ten rozpoczął ponad dwanaście lat temu, swoimi możliwościami wciąż potrafi zaskoczyć nawet doświadczonego programistę. Ostatnio - dzięki technologii AJAX - znów osiągnął on swą szczytową formę. Wykorzystując w odpowiedni sposób jego właściwości, sprawisz, że twój serwis WWW stanie się bardziej interaktywny i dynamiczny.

Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób użyć do swoich celów obiektowych możliwości języka JavaScript. Jednak zanim zapoznasz się z tymi tematami, autor w niezwykle przejrzysty sposób przedstawi Ci podstawy tego języka. Zobaczysz, w jaki sposób działają funkcje, pętle oraz model DOM.

Ponadto nauczysz się korzystać ze wzorców projektowych, wyrażeń regularnych oraz prototypów. Pomimo zaawansowanej tematyki poruszanej przez autora tej książki dzięki przejrzystemu językowi i klarownemu układowi stanowi ona świetną lekturę również dla początkujących programistów.

  • Pojęcia związane z programowaniem obiektowym
  • Typy danych, tablice, pętle, sterowanie wykonaniem
  • Wykorzystanie funkcji
  • Domknięcia
  • Obiekty wbudowane
  • Zastosowanie konstruktorów
  • Tablice asocjacyjne
  • Użycie prototypów
  • Rozszerzanie obiektów wbudowanych
  • Dziedziczenie
  • Praca w środowisku przeglądarki (modele BOM i DOM)
  • Wzorce kodowania i wzorce projektowe

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie (23)

  • Trochę historii (24)
  • Zapowiedź zmian (25)
  • Teraźniejszość (26)
  • Przyszłość (26)
  • Programowanie obiektowe (27)
    • Obiekty (27)
    • Klasy (28)
    • Kapsułkowanie (28)
    • Agregacja (29)
    • Dziedziczenie (29)
    • Polimorfizm (30)
  • Programowanie obiektowe - podsumowanie (30)
  • Konfiguracja środowiska rozwijania aplikacji (31)
    • Niezbędne narzędzia (31)
  • Korzystanie z konsoli Firebug (32)
  • Podsumowanie (33)

Rozdział 2. Proste typy danych, tablice, pętle i warunki (35)

  • Zmienne (35)
    • Wielkość liter ma znaczenie (36)
  • Operatory (37)
  • Proste typy danych (40)
    • Ustalanie typu danych - operator typeof (41)
    • Liczby (41)
      • Liczby ósemkowe i szesnastkowe (41)
      • Wykładniki potęg (42)
      • Nieskończoność (43)
      • NaN (45)
    • Łańcuchy znaków (45)
      • Konwersje łańcuchów (46)
      • Znaki specjalne (47)
    • Typ boolean (48)
      • Operatory logiczne (49)
      • Priorytety operatorów (51)
      • Leniwe wartościowanie (52)
      • Porównywanie (53)
    • Undefined i null (54)
  • Proste typy danych - podsumowanie (56)
  • Tablice (56)
    • Dodawanie i aktualizacja elementów tablicy (57)
    • Usuwanie elementów (58)
    • Tablice tablic (58)
  • Warunki i pętle (60)
    • Bloki kodu (60)
      • Warunki if (61)
      • Sprawdzanie, czy zmienna istnieje (62)
      • Alternatywna składnia if (63)
      • Switch (63)
    • Pętle (65)
      • Pętla while (66)
      • Pętla do...while (66)
      • Pętla for (66)
      • Pętla for...in (69)
  • Komentarze (70)
  • Podsumowanie (71)
  • Ćwiczenia (71)

Rozdział 3. Funkcje (73)

  • Czym jest funkcja? (74)
    • Wywoływanie funkcji (74)
    • Parametry (74)
  • Funkcje predefiniowane (76)
    • parseInt() (76)
    • parseFloat() (78)
    • isNaN() (79)
    • isFinite() (79)
    • Encode/Decode URIs (80)
    • eval() (80)
    • Bonus - funkcja alert() (81)
  • Zasięg zmiennych (81)
  • Funkcje są danymi (83)
    • Funkcje anonimowe (84)
    • Wywołania zwrotne (84)
    • Przykłady wywołań zwrotnych (85)
    • Funkcje samowywołujące się (87)
    • Funkcje wewnętrzne (prywatne) (87)
    • Funkcje, które zwracają funkcje (88)
    • Funkcjo, przepiszże się! (89)
  • Domknięcia (90)
    • Łańcuch zakresów (91)
    • Zasięg leksykalny (91)
    • Przerwanie łańcucha za pomocą domknięcia (93)
      • Domknięcie 1. (94)
      • Domknięcie 2. (95)
      • Domknięcie 3. i jedna definicja (96)
      • Domknięcia w pętli (96)
    • Funkcje dostępowe (98)
    • Iterator (99)
  • Podsumowanie (100)
  • Ćwiczenia (100)

Rozdział 4. Obiekty (103)

  • Od tablic do obiektów (103)
    • Elementy, pola, metody (105)
    • Tablice asocjacyjne (105)
    • Dostęp do własności obiektu (106)
    • Wywoływanie metod obiektu (107)
    • Modyfikacja pól i metod (108)
    • Wartość this (109)
    • Konstruktory (109)
    • Obiekt globalny (110)
    • Pole constructor (112)
    • Operator instanceof (112)
    • Funkcje zwracające obiekty (113)
    • Przekazywanie obiektów (114)
    • Porównywanie obiektów (114)
    • Obiekty w konsoli Firebug (115)
  • Obiekty wbudowane (117)
    • Object (117)
    • Array (118)
      • Ciekawe metody obiektu Array (120)
    • Function (122)
      • Własności obiektu Function (123)
      • Metody obiektu Function (125)
      • Nowe spojrzenie na obiekt arguments (126)
    • Boolean (127)
    • Number (128)
    • String (130)
      • Ciekawe metody obiektu String (132)
    • Math (135)
    • Date (136)
      • Metody działające na obiektach Date (138)
    • RegExp (140)
      • Pola obiektów RegExp (141)
      • Metody obiektów RegExp (142)
      • Metody obiektu String, których parametrami mogą być wyrażenia regularne (143)
      • search() i match() (143)
      • replace() (144)
      • Wywołania zwrotne replace (145)
      • split() (146)
      • Przekazanie zwykłego tekstu zamiast wyrażenia regularnego (146)
    • Obsługa błędów za pomocą obiektów Error (146)
  • Podsumowanie (150)
  • Ćwiczenia (151)

Rozdział 5. Prototypy (155)

  • Pole prototype (155)
    • Dodawanie pól i metod przy użyciu prototypu (156)
    • Korzystanie z pól i metod obiektu prototype (157)
    • Własne pola obiektu a pola prototypu (158)
    • Nadpisywanie pól prototypu własnymi polami obiektu (159)
      • Pobieranie listy pól (160)
    • isPrototypeOf() (162)
    • Ukryte powiązanie __proto__ (163)
  • Rozszerzanie obiektów wbudowanych (165)
    • Rozszerzanie obiektów wbudowanych - kontrowersje (166)
    • Pułapki związane z prototypami (167)
  • Podsumowanie (169)
  • Ćwiczenia (170)

Rozdział 6. Dziedziczenie (171)

  • Łańcuchy prototypów (172)
    • Przykładowy łańcuch prototypów (172)
    • Przenoszenie wspólnych pól do prototypu (175)
  • Dziedziczenie samego prototypu (177)
    • Konstruktor tymczasowy - new F() (178)
  • Uber: dostęp do obiektu-rodzica (180)
  • Zamknięcie dziedziczenia wewnątrz funkcji (181)
  • Kopiowanie pól (182)
  • Uwaga na kopiowanie przez referencję! (184)
  • Obiekty dziedziczą z obiektów (186)
  • Głębokie kopiowanie (187)
  • object() (189)
  • Połączenie dziedziczenia prototypowego z kopiowaniem pól (190)
  • Dziedziczenie wielokrotne (191)
    • Miksiny (193)
  • Dziedziczenie pasożytnicze (193)
  • Wypożyczanie konstruktora (194)
    • Pożycz konstruktor i skopiuj jego prototyp (196)
  • Podsumowanie (197)
  • Studium przypadku: rysujemy kształty (200)
    • Analiza (200)
    • Implementacja (201)
    • Testowanie (204)
  • Ćwiczenia (205)

Rozdział 7. Środowisko przeglądarki (207)

  • Łączenie JavaScriptu z kodem HTML (207)
  • BOM i DOM - przegląd (208)
  • BOM (209)
    • Ponownie odkrywamy obiekt window (209)
    • window.navigator (210)
    • Firebug jako ściąga (210)
    • window.location (211)
    • window.history (212)
    • window.frames (213)
    • window.screen (214)
    • window.open() i window.close() (215)
    • window.moveTo(), window.resizeTo() (216)
    • window.alert(), window.prompt(), window.confirm() (216)
    • window.setTimeout(), window.setInterval() (217)
    • window.document (219)
  • DOM (219)
    • Core DOM i HTML DOM (221)
    • Dostęp do węzłów DOM (222)
      • Węzeł document (223)
      • documentElement (224)
      • Węzły-dzieci (224)
      • Atrybuty (225)
      • Dostęp do zawartości znacznika (226)
      • Uproszczone metody dostępowe DOM (227)
      • Rówieśnicy, body, pierwsze i ostatnie dziecko (228)
      • Spacer przez węzły DOM (230)
    • Modyfikacja węzłów DOM (230)
      • Modyfikacja stylu (231)
      • Zabawa formularzami (232)
    • Tworzenie nowych węzłów (233)
      • Metoda w pełni zgodna z DOM (234)
      • cloneNode() (235)
      • insertBefore() (236)
    • Usuwanie węzłów (236)
    • Obiekty DOM istniejące tylko w HTML (238)
      • Starsze sposoby dostępu do dokumentu (239)
      • document.write() (240)
      • Pola cookies, title, referrer i domain (240)
  • Zdarzenia (242)
    • Kod obsługi zdarzeń wpleciony w atrybuty HTML (242)
    • Pola elementów (242)
    • Obserwatorzy zdarzeń DOM (243)
    • Przechwytywanie i bąbelkowanie (244)
    • Zatrzymanie propagacji (246)
    • Anulowanie zachowania domyślnego (248)
    • Obsługa zdarzeń w różnych przeglądarkach (248)
    • Typy zdarzeń (249)
  • XMLHttpRequest (250)
    • Wysłanie żądania (251)
    • Przetworzenie odpowiedzi (252)
    • Tworzenie obiektów XHR w IE w wersjach starszych niż 7 (253)
    • A jak asynchroniczny (254)
    • X jak XML (254)
    • Przykład (254)
  • Podsumowanie (257)
  • Ćwiczenia (258)

Rozdział 8. Wzorce kodowania i wzorce projektowe (261)

  • Wzorce kodowania (262)
    • Izolowanie zachowania (262)
      • Warstwa treści (262)
      • Warstwa prezentacji (263)
      • Zachowanie (263)
      • Przykład wydzielenia warstwy zachowania (263)
    • Przestrzenie nazw (264)
      • Obiekt w roli przestrzeni nazw (264)
      • Konstruktory w przestrzeniach nazw (265)
      • Metoda namespace() (266)
    • Rozgałęzianie kodu w czasie inicjalizacji (267)
    • Leniwe definicje (268)
    • Obiekt konfiguracyjny (269)
    • Prywatne pola i metody (270)
    • Metody uprzywilejowane (271)
    • Funkcje prywatne w roli metod publicznych (272)
    • Funkcje samowywołujące się (273)
    • Łańcuchowanie (273)
    • JSON (274)
  • Wzorce projektowe (275)
    • Singleton (276)
    • Singleton 2 (276)
      • Zmienna globalna (277)
      • Pole konstruktora (277)
      • Pole prywatne (278)
    • Fabryka (278)
    • Dekorator (280)
      • Dekorowanie choinki (280)
    • Obserwator (282)
  • Podsumowanie (285)

Dodatek A: Słowa zarezerwowane (287)

  • Lista słów zarezerwowanych mających specjalne znaczenie w języku JavaScript (287)
  • Lista słów zarezerwowanych na użytek przyszłych implementacji (288)

Dodatek B: Funkcje wbudowane (291)
Dodatek C: Obiekty wbudowane (295)

  • Object (295)
    • Składowe konstruktora Object (296)
    • Składowe obiektów tworzonych przez konstruktor Object (296)
  • Array (298)
    • Składowe obiektów Array (298)
  • Function (301)
    • Składowe obiektów Function (301)
  • Boolean (302)
  • Number (302)
    • Składowe konstruktora Number (303)
    • Składowe obiektów Number (304)
  • String (304)
    • Składowe konstruktora String (305)
    • Składowe obiektów String (305)
  • Date (308)
    • Składowe konstruktora Date (308)
    • Składowe obiektów Date (309)
  • Math (311)
    • Składowe obiektu Math (312)
  • RegExp (313)
    • Składowe obiektów RegExp (314)
  • Obiekty Error (315)
    • Składowe obiektów Error (315)

Dodatek D: Wyrażenia regularne (317)

JavaScript Programowanie obiektowe
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „JavaScript Programowanie obiektowe”, kupili także:
<b>CSS3. Szybki start Wydanie V</b>, <font color="navy">Jason Cranford Teague</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS3. Szybki start Wydanie V, Jason Cranford Teague, Wydawnictwo HELION
<b>Ruby rozmówki</b>, <font color="navy">Jason D. Clinton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ruby rozmówki, Jason D. Clinton, Wydawnictwo HELION
<b>Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak to się robi</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski, Michał Makaruk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak to się robi, Bartosz Danowski, Michał Makaruk, Wydawnictwo HELION
<b>Ruby on Rails Wprowadzenie Wydanie II</b>, <font color="navy">Bruce Tate, Lance Carlson, Curt Hibbs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ruby on Rails Wprowadzenie Wydanie II, Bruce Tate, Lance Carlson, Curt Hibbs, Wydawnictwo HELION
<b>jQuery Niezbędnik programisty gier</b>, <font color="navy">Selim Arsever</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery Niezbędnik programisty gier, Selim Arsever, Wydawnictwo HELION
<b>Ruby Wzorce projektowe</b>, <font color="navy">Russ Olsen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ruby Wzorce projektowe, Russ Olsen, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Nowoczesne aplikacje internetowe. MongoDB, Express, AngularJS, Node.js
33.37zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami Workflow

Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami Workflow

59.90zł
44.33zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION

piątek, 19 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami