Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » JavaScript » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
JavaScript Aplikacje dla Windows 8 77.00zł 57.75zł
JavaScript Aplikacje dla Windows 8

Tytuł: JavaScript Aplikacje dla Windows 8
Autor: Chris Sells, Brandon Satrom, Don Box
ISBN: 978-83-246-7564-7
Ilość stron: 456
Data wydania: 03/2014
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 77.00zł 57.75zł


Rozwijaj i sprzedawaj aplikacje dla Windows 8!

Czy pamiętasz czasy, kiedy użytkownicy blokowali JavaScript w przeglądarkach? Być może trudno w to uwierzyć, ale jeszcze całkiem niedawno nikt nie wierzył, że JavaScript osiągnie jakikolwiek sukces na rynku. Współczesne atrakcyjne, interaktywne i pełne możliwości strony WWW nie mogłyby bez tego języka istnieć. Znajduje on zastosowanie również w wielu innych miejscach - czasami wręcz zaskakujących. Dowiedz się, jak wykorzystać go do tworzenia aplikacji dla Windows 8!

W trakcie lektury tej książki nauczysz się używać kontrolek, tworzyć zaawansowane układy oraz korzystać z materiałów multimedialnych. Ponadto dowiesz się, jak komunikować się z siecią, integrować z powłoką oraz wykorzystywać interfejs dotykowy i natywny kod. Na koniec zobaczysz, jak poświęcony programowaniu czas sprawnie przekuć na sukces finansowy.

Przygotujesz aplikację do publikacji i udostępnisz ją w Sklepie Windows oraz poznasz zasady publikowania reklam. Ta książka jest niezastąpionym źródłem informacji dla wszystkich programistów chcących tworzyć pomocne aplikacje w języku JavaScript. Twój sukces jest w Twoich rękach!

Dzięki tej książce:

  • poznasz podstawy języka JavaScript i sposób wykorzystania go w systemie Windows 8
  • zbudujesz intuicyjny interfejs użytkownika
  • uzyskasz dane geolokalizacyjne z systemu
  • opublikujesz Twoją aplikację w Sklepie Windows

Wykorzystaj potencjał JavaScript w Windows 8.

Spis treści:

1. Witaj, Windows 8! (27)

  • Twoja pierwsza aplikacja ze Sklepu Windows (28)
  • Pierwsze kroki z Visual Studio 2012 (31)
  • Kontrolki, bindowanie i stylowanie w Blend (38)
  • Nawigacja (43)
  • Obsługa sieci w WinJS i WinRT (48)
  • Szablon Aplikacja podziału (51)
  • Reszta (54)
  • Gdzie jesteśmy? (55)

2. Bindowanie i kontrolki (57)

  • Bindowanie (57)
    • Bindowanie obiektów (58)
  • Inicjalizatory (64)
  • Listy bindowania (65)
  • Sortowanie i filtrowanie (67)
  • Grupowanie (69)
  • Szablony (70)
  • Kontrolki (73)
    • Elementy HTML (73)
    • Kontrolki WinRT (74)
    • Kontrolki WinJS (75)
    • Kontrolki niestandardowe (78)
  • Gdzie jesteśmy? (83)

3. Układ (85)

  • Układy: poskromienie macierzy urządzenia (85)
    • Windows 8: wybór konsumenta bez tyranii urządzeń (86)
    • Układ w Windows 8 (86)
    • Praca z rozmiarami ekranów (88)
    • Orientacja (95)
    • Stany widoku (97)
  • Wykorzystywanie możliwości układania elementów w CSS3 (99)
    • Specyfikacja układu siatkowego CSS (100)
    • Układy adaptacyjne dla zawartości aplikacji (103)
  • Tworzenie interfejsów adaptacyjnych z CSS i WinJS (103)
    • Wykorzystanie Flexboksa w interfejsach adaptacyjnych (103)
    • Zastosowanie układu wielokolumnowego w interfejsach adaptacyjnych (105)
    • Tworzenie adaptacyjnych kolekcji za pomocą ListView (108)
    • Reagowanie w JavaScripcie na zmiany układu (110)
  • Gdzie jesteśmy? (113)

4. Typografia (115)

  • Typografia w aplikacjach ze Sklepu Windows (115)
    • Segoe UI (116)
    • Cambria (117)
    • Calibri (117)
    • Czcionki web w CSS3 (119)
    • Wykorzystanie CSS do dostosowania typografii (122)
  • Praca z ikonografią (126)
  • Wykorzystanie czcionek ikon w aplikacji ze Sklepu Windows i manipulacja tymi czcionkami (133)
  • Gdzie jesteśmy? (138)

5. Media (139)

  • Praca z audio i wideo (139)
  • Pierwsze kroki z mediami w Windows 8 (140)
  • Kontrolowanie wyglądu mediów i tworzenie niestandardowych kontrolek (142)
  • Dodawanie napisów do filmu (145)
  • Dodawanie efektów wizualnych (148)
  • Praca z dźwiękiem w aplikacjach ze Sklepu Windows (151)
    • Tworzenie dźwięku w tle (151)
  • Praca z bibliotekami mediów użytkownika przy użyciu kontrolek wybierania plików (154)
    • Wybór wielu plików (158)
  • Inne typy wybierania plików (160)
  • Praca z uchwyconymi mediami (162)
  • Dodanie obsługi dla Play To (165)
  • Gdzie jesteśmy? (168)

6. Rysowanie i animacja (169)

    • Wprowadzenie do SVG (169)
    • Wprowadzenie do Canvas (173)
    • Wybór pomiędzy Canvas i SVG (177)
  • Manipulacja pikselami (178)
    • Manipulacja pikselami za pomocą Canvas (178)
    • Manipulacja pikselami za pomocą Windows.Graphics.Imaging (180)
  • Animacje w aplikacjach ze Sklepu Windows (183)
    • Szybka i płynna animacja w aplikacjach ze Sklepu Windows (183)
    • Transformacja i animacja przy użyciu CSS (184)
    • Praca z biblioteką WinJS Animation (187)
  • Gdzie jesteśmy? (190)

7. Stan aplikacji (191)

  • Ustawienia (191)
    • Panel ustawień (193)
  • Cykl życia (201)
    • Metody pomocnicze dla zdarzeń cyklu życia WinJS (203)
    • Sesje (203)
    • Debugowanie sesji (206)
    • Funkcje pomocnicze WinJS dla sesji (209)
  • Pliki (211)
    • Funkcje pomocnicze WinJS dla plików (213)
  • Biblioteki (214)
    • Aktywacja plików (216)
    • Okna wybierania plików (217)
  • Gdzie jesteśmy? (221)

8. Operacje sieciowe (223)

  • Możliwości sieciowe (223)
  • Sieć mobilna (224)
  • Obiekt XMLHttpRequest (227)
    • Analiza wyników XML (228)
    • Postęp i błędy pobierania (228)
    • Analiza wyników JSON (229)
  • Syndykacja (231)
  • Transfer danych w tle (232)
  • Treści WWW (236)
    • Treść HTML (237)
    • Hosting elementów iframe (237)
    • Kontekst WWW (239)
  • Gdzie jesteśmy? (242)

9. Kontrakty powłoki (243)

  • Powłoka Windows 8 (243)
  • Kontrakty (244)
  • Kontrakt wyszukiwania (246)
    • Implementacja wyszukiwania (246)
    • Sugestie wyszukiwania (251)
    • Kontrakty udostępniania (252)
    • Udział docelowy (255)
    • Wgląd w udostępnione dane (261)
    • Raportowanie postępu udostępniania (265)
  • Kontrakt kontaktów (265)
    • Selektor kontaktów (265)
    • Dostawcy kontaktów (267)
  • Debugowanie dostawcy kontaktów (272)
  • Gdzie jesteśmy? (273)

10. Integracja z powłoką (275)

  • Dynamiczne kafelki (275)
    • Kafelek Twojej aplikacji (276)
    • Aktualizacje kafelka (276)
    • Aktualizacje małych i dużych kafelków (279)
    • Obrazy kafelka (280)
    • Odwracanie kafelka (281)
    • Zaplanowane aktualizacje kafelka (282)
    • Kafelki dodatkowe (283)
  • Znaczki (286)
  • Zadania w tle (288)
    • Wyzwalanie zadania w tle (288)
    • Tworzenie zadania w tle (290)
    • Aplikacje ekranu blokowania (291)
    • Zapobieganie duplikacji zadań (293)
  • Powiadomienia w pasku przewijania (294)
    • Aktywacja aplikacji za pomocą powiadomienia (296)
    • Zaplanowane powiadomienia (297)
  • Gdzie jesteśmy? (297)

11. Interakcja z urządzeniem (299)

  • Wprowadzenie do dotyku (299)
    • Przyjazne w dotyku kontrolki HTML (300)
    • Przyjazne w dotyku kontrolki WinJS (302)
    • Tworzenie przyjaznych w dotyku aplikacji z brzegami ekranu (303)
    • Tworzenie przyjaznych w dotyku interakcji za pomocą kontrolki SemanticZoom (305)
    • Interakcje za pomocą myszy i klawiatury (310)
  • Wykorzystanie możliwości urządzenia (310)
    • Deklarowanie możliwości urządzenia (311)
    • Praca z urządzeniami rejestrującymi (311)
    • Dodawanie możliwości drukowania (313)
  • Praca z danymi lokalizacyjnymi (316)
    • Użycie obiektu Geolocator (316)
    • Obserwacja zmian położenia (318)
    • Użycie danych lokalizacyjnych z mapami Bing Maps (319)
    • Symulowanie informacji o lokalizacji (320)
  • Praca z czujnikami (320)
    • Praca z czujnikiem oświetlenia (323)
    • Praca z przyspieszeniomierzem (324)
    • Praca z kompasem (325)
    • Praca z prostym czujnikiem położenia (327)
    • Praca z innymi czujnikami (328)
  • Gdzie jesteśmy? (328)

12. Natywne rozszerzenia kodu (329)

  • Wiele języków, jedna aplikacja (329)
  • Pierwsze kroki (331)
  • WinRT i środowisko JavaScript (334)
  • Klasy WinRT (335)
    • Klasy i metody (336)
    • Metody i wyjątki (338)
    • Klasy i właściwości (340)
  • Obiekty WinRT (341)
    • Obiekty i uchwyty (342)
  • Typy WinRT w środowiskach C++/CX i JavaScript (343)
    • Ciągi znaków (347)
    • Tabele (349)
    • Typy wartości WinRT (350)
  • Delegaty i funkcje (351)
    • Funkcje lambda C++11 (352)
    • Tworzenie delegatów WinRT z funkcji lambda C++11 (354)
  • Zdarzenia (355)
  • Współbieżność i asynchroniczność (357)
  • Gdzie jesteśmy? (363)

13. Zarabianie pieniędzy (365)

  • Przygotowanie aplikacji do przesłania (365)
    • Utworzenie konta programisty (366)
    • Rezerwacja nazwy aplikacji (366)
    • Przygotowanie aplikacji do lokalnych testów (368)
    • Uruchomienie zestawu Windows App Certification Kit (WACK) (370)
  • Przesyłanie aplikacji do Sklepu Windows (373)
    • Zakończenie procesu przesyłania aplikacji do Sklepu Windows (373)
    • Oczekiwanie na certyfikację (380)
    • Obsługa odrzucenia aplikacji (381)
    • Przesyłanie aktualizacji (382)
  • Umieszczanie reklam (382)
    • Zasady dotyczące umieszczania reklam w aplikacjach Windows 8 (383)
    • Korzystanie z pakietu Windows 8 Ads SDK (384)
    • Zastosowanie mediów w reklamach (384)
    • Umieszczanie reklam tekstowych (387)
  • Implementacja okresu próbnego aplikacji (389)
    • Wprowadzenie do Sklepu Windows i symulatora (389)
    • Symulowanie i testowanie okresu próbnego (391)
  • Oferty w aplikacji (393)
    • Implementacja funkcjonalności oferty w aplikacji (393)
    • Definiowanie ofert w procesie przesyłania aplikacji do Sklepu Windows (397)
  • Projektowanie komercyjnych aplikacji (398)
  • Sprzedaż aplikacji i zarządzanie nią (398)
    • Śledzenie aplikacji na pulpicie Sklepu Windows (398)
    • Eksponowanie aplikacji w Sklepie Windows (399)
    • Odbiór zapłaty (400)
  • Gdzie jesteśmy? (401)

A. JavaScript dla programistów pracujących w językach z rodziny C (403)

  • Witaj, świecie (403)
    • Separacja potrzeb (404)
    • Wykorzystanie identyfikatora id jako obiektu (405)
    • Aktywacja WinJS (406)
  • Wartości i typy (407)
  • Operatory (408)
  • Obiekty (409)
  • Daty (410)
  • Wyrażenia regularne (410)
  • Tablice (411)
  • Prototypy obiektów (klasy) (412)
    • Konstruktory (413)
    • Prototypy (413)
    • Dziedziczenie prototypów (415)
    • Właściwości i metody statyczne (416)
    • Definiowanie klas za pomocą WinJS (416)
  • Funkcje (417)
    • Argumenty funkcji (418)
    • Call i Bind (419)
    • Domknięcia (420)
  • Dane wyjściowe debugowania (421)
  • Ustalanie zasięgu (421)
    • Wynoszenie (422)
    • Moduły (422)
    • Przestrzenie nazw (423)
    • Przestrzenie nazw WinJS (423)
  • Tryb standardów - strict (423)
  • Serializacja (425)

B. Rzut oka na style i prezentację (427)

    • Czym jest HTML? (428)
  • Wykorzystanie CSS do zdefiniowania wyglądu strony (432)
    • Czym jest CSS? (433)
    • Gdzie należy definiować style CSS (441)
    • Kaskadowość reguł CSS (442)
  • CSS w aplikacjach ze Sklepu Windows (444)
    • Nadpisywanie domyślnych stylów aplikacji ze Sklepu Windows (446)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 57,75zł

JavaScript Aplikacje dla Windows 8
Tytuł książki: "JavaScript Aplikacje dla Windows 8"
Autor: Chris Sells, Brandon Satrom, Don Box
Wydawnictwo: Helion
Cena: 77.00zł 57.75zł
Klienci, którzy kupili „JavaScript Aplikacje dla Windows 8”, kupili także:

Podstawy procesów spalania, Andrzej Kowalewicz, Wydawnictwo WNT

Broń jądrowa Fizyka budowa działanie skutki historia, Jerzy Kubowski, Wydawnictwo WNT

Powrót odważników kulowych Eksplozywny trening z kettlami, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

Wielowymiarowe metody statystyczne w analizie ryzyka inwestycyjnego, Grażyna Trzpiot, Wydawnictwo PWE

Sztuka treningu mentalnego. Jak osiągnąć maksimum możliwości, DC Gonzalez, Wydawnictwo Sensus

Wykłady z fizyki Wydanie 2, Jerzy Bodzenta, Wydawnictwo SKALMIERSKI
<b>Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania</b>, <font color="navy">Titus Winters, Tom Manshreck, Hyrum Wright</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania, Titus Winters, Tom Manshreck, Hyrum Wright, Wydawnictwo Helion

Lex cryptographia Znaczenie prawne umów i jednostek rozliczeniowych opartych na technologii Blockchain, Jakub J. Szczerbowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Naturalne piękno. Ścieżka wewnętrznej przemiany, Deepak Chopra, M.D., Kimberly Snyder, C.N., Wydawnictwo Editio

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami