Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 2

Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 2

69.00zł
52.44zł
Java Tworzenie gier 119.00zł 86.87zł
Java Tworzenie gier

Autor: David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe

ISBN: 83-7361-411-7

Ilość stron: 780

Data wydania: 07/2004

Java jest nowoczesnym i prostym językiem programowania zorientowanym obiektowo. Trudno nie doceniać jej zalet - czytelna i zrozumiała składnia, uniwersalny, niezależny od platformy kod i przede wszystkich bezpłatny dostęp do doskonałych narzędzi programistycznych. Javę doceniło już wielu twórców oprogramowania, wśród których brakowało jednak twórców gier i aplikacji "rozrywkowych".

Dotychczas w Javie tworzono jedynie proste układanki, gry karciane i łamigłówki lub nieśmiertelne aplety typu "padający śnieg", które przez długi czas straszyły nas z przeglądarek internetowych. Czas na zmianę! Wykorzystaj swoje umiejętności programowania w Javie, sięgnij po wiadomości zawarte w tej książce i napisz prawdziwą grę -- z grafiką, inteligentnymi przeciwnikami, wydajnym silnikiem 3D wspomaganym sprzętowo i przestrzennym dźwiękiem.

"Java. Tworzenie gier" to książka o programowaniu gier, na jaką czekałeś. Zawiera zarówno opis podstawowych mechanizmów używanych w grach, jak i szczegółowe omówienie zaawansowanych technik. Dowiesz się, jak wykorzystać platformę Java 1.4 do tworzenia szybkich, pełnoekranowych gier akcji, przygodówek i trójwymiarowych strzelanek. Nauczysz się tworzyć wspomaganą sprzętowo grafikę, algorytmy sztucznej inteligencji i znajdowania drogi, realistyczne efekty dźwiękowe i mechanizmy obsługi gry dla wielu graczy.

Rozdziały:

Część I Podstawy gier w języku Java (25)

Rozdział 1. Wątki w języku Java (27)

Rozdział 2. Grafika 2D oraz animacja (43)

Rozdział 3. Interaktywność i interfejs użytkownika (91)

Rozdział 4. Efekty dźwiękowe oraz muzyka (143)

Rozdział 5. Tworzenie dwuwymiarowej gry platformowej (185)

Rozdział 6. Gry wieloosobowe (217)

Część II Grafika trójwymiarowa i zaawansowane techniki programowania gier (271)

Rozdział 7. Grafika trójwymiarowa (273)

Rozdział 8. Mapowanie tekstur i oświetlenie (333)

Rozdział 9. Obiekty trójwymiarowe (389)

Rozdział 10. Zarządzanie sceną trójwymiarową za pomocą drzew BSP (435)

Rozdział 11. Wykrywanie kolizji (489)

Rozdział 12. Odnajdywanie drogi w grze (523)

Rozdział 13. Sztuczna inteligencja (551)

Rozdział 14. Skrypty gry (595)

Rozdział 15. Trwałość - zapisywanie gry (621)

Część III Optymalizacja i kończenie gry (643)

Rozdział 16. Techniki optymalizacji (645)

Rozdział 17. Tworzenie dźwięków i grafiki gry (681)

Rozdział 18. Projekt gry i ostatnie 10% prac (703)

Rozdział 19. Przyszłość (739)

Dodatki (755)

Java Tworzenie gier
Tytuł książki: "Java Tworzenie gier"
Autor: David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe
Wydawnictwo: HELION
Cena: 119.00zł 86.87zł
Klienci, którzy kupili „Java Tworzenie gier”, kupili także:
<b>Cyfrowe przetwarzanie sygnałów Od teorii do zastosowań Wydanie 2</b>, <font color="navy">Tomasz P. Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Cyfrowe przetwarzanie sygnałów Od teorii do zastosowań Wydanie 2, Tomasz P. Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Algorytmy i struktury danych Helion</b>, <font color="navy">Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Algorytmy i struktury danych Helion, Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman, Wydawnictwo HELION
<b>Naturalna technologia wody Nowe rozwiązania pozyskiwania uzdatniania i dostawy użytkownikom</b>, <font color="navy">Józef Wowk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Naturalna technologia wody Nowe rozwiązania pozyskiwania uzdatniania i dostawy użytkownikom, Józef Wowk, Wydawnictwo WNT
<b>Programowanie gier Kompendium</b>, <font color="navy">Bruno Miguel Teixeira de Sousa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie gier Kompendium, Bruno Miguel Teixeira de Sousa, Wydawnictwo HELION
<b>PreZENter bez tajemnic Naga prawda o sile słowa i mocy slajdów</b>, <font color="navy">Garr Reynolds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
PreZENter bez tajemnic Naga prawda o sile słowa i mocy slajdów, Garr Reynolds, Wydawnictwo Onepress
<b>Umowa o roboty budowlane Wydanie 6</b>, <font color="navy">Dariusz Okolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Umowa o roboty budowlane Wydanie 6, Dariusz Okolski, Wydawnictwo C.H. BECK
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Przekładniki Modelowanie z zastosowaniem numerycznych metod polowych

Przekładniki Modelowanie z zastosowaniem numerycznych metod polowych

68.25zł
51.87zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION

poniedziałek, 17 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami