Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Profesjonalny kod T-SQL 2019 W stronę szybkości, skalowalności i standaryzacji rozwiązań dla SQL Server

Profesjonalny kod T-SQL 2019 W stronę szybkości, skalowalności i standaryzacji rozwiązań dla SQL Server

89.90zł
72.82zł
Java Tworzenie gier 119.00zł 89.25zł
Java Tworzenie gier

Autor: David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe

ISBN: 83-7361-411-7

Ilość stron: 780

Data wydania: 07/2004

Java jest nowoczesnym i prostym językiem programowania zorientowanym obiektowo. Trudno nie doceniać jej zalet - czytelna i zrozumiała składnia, uniwersalny, niezależny od platformy kod i przede wszystkich bezpłatny dostęp do doskonałych narzędzi programistycznych. Javę doceniło już wielu twórców oprogramowania, wśród których brakowało jednak twórców gier i aplikacji "rozrywkowych".

Dotychczas w Javie tworzono jedynie proste układanki, gry karciane i łamigłówki lub nieśmiertelne aplety typu "padający śnieg", które przez długi czas straszyły nas z przeglądarek internetowych. Czas na zmianę! Wykorzystaj swoje umiejętności programowania w Javie, sięgnij po wiadomości zawarte w tej książce i napisz prawdziwą grę -- z grafiką, inteligentnymi przeciwnikami, wydajnym silnikiem 3D wspomaganym sprzętowo i przestrzennym dźwiękiem.

"Java. Tworzenie gier" to książka o programowaniu gier, na jaką czekałeś. Zawiera zarówno opis podstawowych mechanizmów używanych w grach, jak i szczegółowe omówienie zaawansowanych technik. Dowiesz się, jak wykorzystać platformę Java 1.4 do tworzenia szybkich, pełnoekranowych gier akcji, przygodówek i trójwymiarowych strzelanek. Nauczysz się tworzyć wspomaganą sprzętowo grafikę, algorytmy sztucznej inteligencji i znajdowania drogi, realistyczne efekty dźwiękowe i mechanizmy obsługi gry dla wielu graczy.

Rozdziały:

Część I Podstawy gier w języku Java (25)

Rozdział 1. Wątki w języku Java (27)

Rozdział 2. Grafika 2D oraz animacja (43)

Rozdział 3. Interaktywność i interfejs użytkownika (91)

Rozdział 4. Efekty dźwiękowe oraz muzyka (143)

Rozdział 5. Tworzenie dwuwymiarowej gry platformowej (185)

Rozdział 6. Gry wieloosobowe (217)

Część II Grafika trójwymiarowa i zaawansowane techniki programowania gier (271)

Rozdział 7. Grafika trójwymiarowa (273)

Rozdział 8. Mapowanie tekstur i oświetlenie (333)

Rozdział 9. Obiekty trójwymiarowe (389)

Rozdział 10. Zarządzanie sceną trójwymiarową za pomocą drzew BSP (435)

Rozdział 11. Wykrywanie kolizji (489)

Rozdział 12. Odnajdywanie drogi w grze (523)

Rozdział 13. Sztuczna inteligencja (551)

Rozdział 14. Skrypty gry (595)

Rozdział 15. Trwałość - zapisywanie gry (621)

Część III Optymalizacja i kończenie gry (643)

Rozdział 16. Techniki optymalizacji (645)

Rozdział 17. Tworzenie dźwięków i grafiki gry (681)

Rozdział 18. Projekt gry i ostatnie 10% prac (703)

Rozdział 19. Przyszłość (739)

Dodatki (755)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 89,25zł

Java Tworzenie gier
Tytuł książki: "Java Tworzenie gier"
Autor: David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe
Wydawnictwo: Helion
Cena: 119.00zł 89.25zł
Klienci, którzy kupili „Java Tworzenie gier”, kupili także:

Mikrokontrolery z rdzeniem ARM9 w przykładach, Lucjan Bryndza, Wydawnictwo BTC

Windows 7 PL Podstawy obslugi systemu, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Gabinet matematycznych zagadek Część 2, Ian Stewart, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

Zen prezentacji. Proste pomysły i ważne zasady. Wydanie III, Garr Reynolds, Wydawnictwo Onepress

Pozwól płynąć swojemu produktowi Tworzenie ciągłego przepływu, Joanna Czerska, Wydawnictwo PLACET

Makroekonomia dla zaawansowanych, David Romer, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Architektura aplikacji w Pythonie. TDD, DDD i rozwój mikrousług reaktywnych</b>, <font color="navy">Harry Percival, Bob Gregory</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Architektura aplikacji w Pythonie. TDD, DDD i rozwój mikrousług reaktywnych, Harry Percival, Bob Gregory, Wydawnictwo Helion

140 sekretów Mistrza Sprzedaży, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

Volkswagen Passat modele 1988-1996, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami