Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Java Tworzenie gier 119.00zł 89.25zł
Java Tworzenie gier

Autor: David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe

ISBN: 83-7361-411-7

Ilość stron: 780

Data wydania: 07/2004

Java jest nowoczesnym i prostym językiem programowania zorientowanym obiektowo. Trudno nie doceniać jej zalet - czytelna i zrozumiała składnia, uniwersalny, niezależny od platformy kod i przede wszystkich bezpłatny dostęp do doskonałych narzędzi programistycznych. Javę doceniło już wielu twórców oprogramowania, wśród których brakowało jednak twórców gier i aplikacji "rozrywkowych".

Dotychczas w Javie tworzono jedynie proste układanki, gry karciane i łamigłówki lub nieśmiertelne aplety typu "padający śnieg", które przez długi czas straszyły nas z przeglądarek internetowych. Czas na zmianę! Wykorzystaj swoje umiejętności programowania w Javie, sięgnij po wiadomości zawarte w tej książce i napisz prawdziwą grę -- z grafiką, inteligentnymi przeciwnikami, wydajnym silnikiem 3D wspomaganym sprzętowo i przestrzennym dźwiękiem.

"Java. Tworzenie gier" to książka o programowaniu gier, na jaką czekałeś. Zawiera zarówno opis podstawowych mechanizmów używanych w grach, jak i szczegółowe omówienie zaawansowanych technik. Dowiesz się, jak wykorzystać platformę Java 1.4 do tworzenia szybkich, pełnoekranowych gier akcji, przygodówek i trójwymiarowych strzelanek. Nauczysz się tworzyć wspomaganą sprzętowo grafikę, algorytmy sztucznej inteligencji i znajdowania drogi, realistyczne efekty dźwiękowe i mechanizmy obsługi gry dla wielu graczy.

Rozdziały:

Część I Podstawy gier w języku Java (25)

Rozdział 1. Wątki w języku Java (27)

Rozdział 2. Grafika 2D oraz animacja (43)

Rozdział 3. Interaktywność i interfejs użytkownika (91)

Rozdział 4. Efekty dźwiękowe oraz muzyka (143)

Rozdział 5. Tworzenie dwuwymiarowej gry platformowej (185)

Rozdział 6. Gry wieloosobowe (217)

Część II Grafika trójwymiarowa i zaawansowane techniki programowania gier (271)

Rozdział 7. Grafika trójwymiarowa (273)

Rozdział 8. Mapowanie tekstur i oświetlenie (333)

Rozdział 9. Obiekty trójwymiarowe (389)

Rozdział 10. Zarządzanie sceną trójwymiarową za pomocą drzew BSP (435)

Rozdział 11. Wykrywanie kolizji (489)

Rozdział 12. Odnajdywanie drogi w grze (523)

Rozdział 13. Sztuczna inteligencja (551)

Rozdział 14. Skrypty gry (595)

Rozdział 15. Trwałość - zapisywanie gry (621)

Część III Optymalizacja i kończenie gry (643)

Rozdział 16. Techniki optymalizacji (645)

Rozdział 17. Tworzenie dźwięków i grafiki gry (681)

Rozdział 18. Projekt gry i ostatnie 10% prac (703)

Rozdział 19. Przyszłość (739)

Dodatki (755)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 89,25zł

Java Tworzenie gier
Tytuł książki: "Java Tworzenie gier"
Autor: David Brackeen, Bret Barker, Laurence Vanhelsuwe
Wydawnictwo: Helion
Cena: 119.00zł 89.25zł
Klienci, którzy kupili „Java Tworzenie gier”, kupili także:
<b>React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydan</b>, <font color="navy">Carlos Santana Roldán</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
React 17. Wzorce projektowe i najlepsze praktyki. Projektowanie i rozwijanie nowoczesnych aplikacji internetowych. Wydan, Carlos Santana Roldán, Wydawnictwo Helion

HTML XHTML i CSS nowoczesne tworzenie stron WWW, David Schultz, Craig Cook, Wydawnictwo Helion

Zbiór zadań z matematyki dla biologów, Marek Bodnar, Wydawnictwo WUW

Koło matematyczne w gimnazjum, Zbigniew Bobiński, Piotr Nodzyński, Mirosław Uscki, Wydawnictwo Aksjomat

Fizykochemia gazów i cieczy, H. Buchowski, W. Ufnalski, Wydawnictwo WNT

Harvard Business Review Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress

Technologie informatyczne w logistyce, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo PLACET

Skoda Felicia, Mario René Cedrych, Wydawnictwo WKiŁ

Projektowanie analogowych układów scalonych, Hans R. Camenzind, Wydawnictwo BTC

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami