Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Java Hibernate GWT » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Meandry e-learningu

Meandry e-learningu

37.00zł
31.45zł
Java Rusz głową Wydanie 2 (Head First Java) 97.00zł 68.87zł
Java Rusz głową Wydanie 2 (Head First Java)

Tytuł: Java Rusz głową Wydanie 2 (Head First Java)
Tytuł oryginalny Head First Java, 2nd Edition
Autor: Kathy Sierra, Bert Bates
ISBN: 978-83-246-2773-8
Ilość stron: 720
Data wydania: 11/2010
Oprawa: Miękka
Format: 200x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 97.00zł 68.87zł


Jeśli chcesz poznać Javę, nie szukaj dalej - oto pierwsza książka techniczna z graficznym interfejsem użytkownika.
  • Obejmuje Javę 5.0

Technologie oparte na Javie są wszędzie — jeśli piszesz oprogramowanie i jeszcze nie poznałeś Javy, nadszedł czas, by ruszyć głową!

Otwórz się na Javę i projektowanie obiektowe. Przystąp do nauki unikalną metodą, wykraczającą poza suche opisy składni oraz sposobów omijania codziennie spotykanych raf programistycznych. To doskonały podręcznik dla osób, które lubią uczyć się nowych języków programowania i nie mają wykształcenia informatycznego lub programistycznego. Zostań fantastycznym programistą i zdobądź wiedzę kompletną: od tworzenia obiektów, po graficzny interfejs użytkownika (GUI), obsługę wyjątków (błędów) oraz komunikację sieciową (gniazda) i wielowątkowość, a nawet pakowanie grupy plików klasowych w jeden plik instalacyjny.

Naprzód, głowo! Nikt ci tego nie potrafił wytłumaczyć? Wydaje Ci się, że to problem nie na Twoją głowę? Nie potrzebujesz elektrowstrząsów, żeby pobudzić swój mózg do aktywnego działania. Tylko żadnych gwałtownych gestów! Usiądź wygodnie, otwórz książkę, dopiero teraz się zacznie. Na początek — rusz głową!

Precz z nudnymi wykładami i zakuwaniem bez zrozumienia! Nauka to znacznie więcej niż tylko czytanie suchego tekstu. Twój mózg jest niczym głodny rekin, cały czas prący naprzód w poszukiwaniu nowej, apetycznej przekąski. Jak karmimy Twój wygłodniały umysł?

Używamy rysunków, bo obraz wart jest 1024 słów. Stosujemy powtórzenia, by zakodować na stałe dane w Twojej chłonnej głowie. Oddziałujemy na emocje, jesteśmy nieprzewidywalni, zaskakujący i zabawni. Stawiamy przed Tobą wyzwania i zadajemy pytania, które angażują Cię w proces studiowania przedstawianych zagadnień. Cały czas pobudzamy Twój umysł do aktywnego działania, zmuszamy go do posłuszeństwa… a za ciężką pracę nagrodzimy go smakowitym ciasteczkiem w postaci wiedzy — wisienka gratis!

Rozgryź to sam!

  • Klasy i obiekty
  • Typy danych
  • Pierwszy program w Javie
  • Java API
  • Programowanie obiektowe — dziedziczenie, polimorfizm, interfejsy i klasy abstrakcyjne
  • Metody
  • Obsługa wyjątków
  • Graficzny interfejs użytkownika
  • Operacje wejścia-wyjścia
  • Programowanie sieciowe i RMI

Rozdziały:
1. Przełamując zalew początkowych trudności
2. Wycieczka do Obiektowa
3. Poznaj swoje zmienne
4. Jak działają obiekty?
5. Supermocne metody
6. Korzystanie z biblioteki Javy
7. Wygodniejsze życie w Obiektowie
8. Poważny polimorfizm
9. Życie i śmierć obiektu
10. Liczby mają znaczenie
11. Ryzykowne działania
12. Historia bardzo graficzna
13. Popracuj nad Swingiem
14. Zapisywanie obiektów
15. Nawiąż połączenie
16. Struktury danych
17. Rozpowszechnij swój kod
18. Przetwarzanie rozproszone

A Ostatnie doprawianie kodu
B Dziesięć najważniejszych zagadnień, które niemal znalazły się w tej książce...

Java Rusz głową Wydanie 2 (Head First Java)
Tytuł książki: "Java Rusz głową Wydanie 2 (Head First Java)"
Autor: Kathy Sierra, Bert Bates
Wydawnictwo: HELION
Cena: 97.00zł 68.87zł
Klienci, którzy kupili „Java Rusz głową Wydanie 2 (Head First Java)”, kupili także:
<b>Samba 4 Przewodnik administratora</b>, <font color="navy">Marcelo Leal</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Samba 4 Przewodnik administratora, Marcelo Leal, Wydawnictwo HELION
<b>Java Receptury Wydanie III</b>, <font color="navy">Ian F. Darwin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Receptury Wydanie III, Ian F. Darwin, Wydawnictwo HELION
<b>Java Kompendium programisty. Wydanie VIII</b>, <font color="navy">Herbert Schildt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Kompendium programisty. Wydanie VIII, Herbert Schildt, Wydawnictwo HELION
<b>Władca piorunów Nikola Tesla i jego genialne wynalazki</b>, <font color="navy">Przemysław Słowiński, Krzysztof Słowiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Władca piorunów Nikola Tesla i jego genialne wynalazki, Przemysław Słowiński, Krzysztof Słowiński, Wydawnictwo Videograf
<b>Optymalizacja systemu UNIX</b>, <font color="navy">Amir H. Majidimehr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Optymalizacja systemu UNIX, Amir H. Majidimehr, Wydawnictwo WNT
<b>JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Android Wprowadzenie do programowania aplikacji. Wydanie V
70.29zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Windows Sysinternals - wykrywanie i rozwiązywanie problemów Przewodnik od twórcy narzędzi

Windows Sysinternals - wykrywanie i rozwiązywanie problemów Przewodnik od twórcy narzędzi

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION

sobota, 22 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami