Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Java Przygotowanie do programowania na platformę Android 89.00zł
Java Przygotowanie do programowania na platformę Android

Tytuł: Java Przygotowanie do programowania na platformę Android
Autor: Jeff Friesen
ISBN: 978-83-246-3372-2
Ilość stron: 624
Data wydania: 10/2011
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł


Zdobądź wiedzę i umiejętności, które pomogą Ci tworzyć efektywne aplikacje dla systemu Android.

  • Odkryj Javę - od podstaw po zaawansowane mechanizmy tego języka
  • Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał API platformy
  • Poznaj wszystkie aspekty programowania niezbędne do tworzenia aplikacji na urządzenia przenośne

Język Java, obecny na rynku od dobrych piętnastu lat, ugruntował już swoją pozycję w środowisku programistów. Wykorzystywany jest niemal w każdej dziedzinie informatycznego świata, począwszy od aplikacji internetowych, poprzez tradycyjne oprogramowanie biurowe, aż po rozwiązania dla urządzeń przenośnych. Został on również wybrany jako główny język platformy Android - aplikacje dla tego systemu pisane są w języku Java i korzystają z różnorodnych standardowych API tego języka. Dzięki temu tysiące programistów niemal z marszu rozpoczęło tworzenie aplikacji przeznaczonych dla systemu Android, właściwie nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów.

Jedną z najlepszych książek wprowadzających do języka Java... trzymasz właśnie w rękach. Dzięki niej błyskawicznie opanujesz język Java oraz zasady programowania obiektowego, skupiając się przede wszystkim na tych aspektach Javy, które pozwolą Ci zrozumieć istotę tworzenia aplikacji. Z tak solidnymi fundamentami zaczniesz odkrywać możliwości i ograniczenia Javy.

Na kolejnych stronach znajdziesz szczegółowo omówione API platformy, jej potencjał w zakresie korzystania z kolekcji oraz tworzenia aplikacji wielojęzycznych. Ponadto nauczysz się wykonywać operacje wejścia-wyjścia. Książka ta jest idealną pozycją dla wszystkich osób chcących poznać niuanse języka Java, a następnie wykorzystać je podczas tworzenia aplikacji. Dzięki zawartym w niej ćwiczeniom błyskawicznie zweryfikujesz zdobytą wiedzę.

  • Java - język programowania i platforma
  • Instalacja i korzystanie ze środowiska programistycznego Eclipse i NetBeans
  • Elementarz języka JAVA - klasy, interfejsy, dziedziczenie
  • Zaawansowane elementy języka - wyjątki, adnotacje, typy ogólne i wyliczeniowe
  • Zastosowanie wątków
  • Zarządzanie kolekcjami elementów - Collections Framework
  • Operacje wejścia-wyjścia - dostęp do plików i strumieni

Wykorzystaj potencjał Javy i przygotuj się do tworzenia aplikacji na urządzenia przenośne.

Rozdziały:

Rozdział 1. Pierwsze kroki w języku Java (17)

  • Czym jest Java? (17)
    • Java jest językiem programowania (18)
    • Java jest platformą (19)
    • Java SE, Java EE, Java ME i Android (21)
  • Instalacja i poznawanie możliwości JDK (22)
  • Instalacja i poznawanie możliwości dwóch najpopularniejszych środowisk IDE (27)
    • Zintegrowane środowisko programistyczne NetBeans (28)
    • Zintegrowane środowisko programistyczne Eclipse (32)
  • Gra karciana Kareta (35)
    • Reguły gry w Karetę (36)
    • Model gry Kareta w pseudokodzie (36)
    • Przekształcenie pseudokodu na kod języka Java (38)
    • Kompilowanie, uruchamianie i udostępnianie aplikacji FourOfAKind (51)
  • Podsumowanie (55)

Rozdział 2. Podstawy języka Java (57)

  • Klasy (57)
    • Deklarowanie klas (58)
    • Pola (59)
    • Metody (73)
    • Konstruktory (91)
    • Inne konstrukcje inicjalizujące (93)
    • Interfejs a implementacja (98)
  • Obiekty (102)
    • Tworzenie obiektów i tablic (102)
    • Uzyskiwanie dostępu do pól (104)
    • Wywoływanie metod (106)
    • Odśmiecanie (109)
  • Podsumowanie (111)

Rozdział 3. Mechanizmy języka zorientowane obiektowo (115)

  • Dziedziczenie (115)
    • Rozszerzanie klas (116)
    • Najwyższa klasa przodka (121)
    • Kompozycja (130)
    • Problemy z dziedziczeniem implementacji (130)
  • Wielopostaciowość (134)
    • Rzutowanie w górę i późne wiązanie (135)
    • Klasy i metody abstrakcyjne (138)
    • Rzutowanie w dół i identyfikacja typów w fazie wykonania (140)
    • Kowariantne typy zwracanych wartości (142)
  • Interfejsy (144)
    • Deklarowanie interfejsów (144)
    • Implementowanie interfejsów (145)
    • Rozszerzanie interfejsów (149)
    • Po co używać interfejsów? (150)
  • Podsumowanie (156)

Rozdział 4. Zaawansowane mechanizmy języka - część I (157)

  • Typy zagnieżdżone (157)
    • Statyczne klasy składowe (157)
    • Niestatyczne klasy składowe (160)
    • Klasy anonimowe (164)
    • Klasy lokalne (166)
    • Interfejsy wewnątrz klas (168)
  • Pakiety (169)
    • Czym są pakiety? (169)
    • Instrukcja pakietu (171)
    • Instrukcja importu (171)
    • Wyszukiwanie pakietów i typów (172)
    • Korzystanie z pakietów (174)
    • Pakiety i pliki JAR (178)
  • Importy statyczne (178)
  • Wyjątki (180)
    • Czym są wyjątki? (181)
    • Reprezentowanie wyjątków w kodzie źródłowym (181)
    • Rzucanie wyjątków (185)
    • Obsługa wyjątków (188)
    • Wykonywanie czynności sprzątających (192)
  • Podsumowanie (198)

Rozdział 5. Zaawansowane mechanizmy języka - część II (199)

  • Asercje (199)
    • Deklarowanie asercji (200)
    • Korzystanie z asercji (201)
    • Unikanie korzystania z asercji (207)
    • Włączanie i wyłączanie asercji (207)
  • Adnotacje (208)
    • Działanie adnotacji (209)
    • Deklarowanie typów adnotacji i wstawianie adnotacji do kodu źródłowego (212)
    • Przetwarzanie adnotacji (216)
  • Mechanizmy ogólne (218)
    • Kolekcje i potrzeba bezpieczeństwa typologicznego (219)
    • Typy ogólne (221)
    • Metody ogólne (232)
  • Typy wyliczeniowe (233)
    • Problem z tradycyjnymi typami wyliczeniowymi (234)
    • Enum - alternatywa dla tradycyjnego typu wyliczeniowego (235)
    • Klasa Enum (240)
  • Podsumowanie (244)

Rozdział 6. Podstawowe interfejsy API - część I (247)

  • Interfejsy API do wykonywania obliczeń matematycznych (247)
    • Klasy Math i StrictMath (247)
    • Klasa BigDecimal (254)
    • Klasa BigInteger (259)
  • Informacje na temat pakietów (263)
  • Podstawowe klasy opakowujące (267)
    • Klasa Boolean (268)
    • Klasa Character (270)
    • Klasy Float i Double (271)
    • Klasy Integer, Long, Short i Byte (275)
    • Klasa Number (277)
  • API References (277)
    • Podstawowe pojęcia (277)
    • Klasy Reference i ReferenceQueue (279)
    • Klasa SoftReference (280)
    • Klasa WeakReference (283)
    • Klasa PhantomReference (284)
  • Podsumowanie (288)

Rozdział 7. Podstawowe interfejsy API - część II (289)

  • API Reflection (289)
  • Zarządzanie ciągami znaków (297)
    • Klasa String (298)
    • Klasa StringBuffer (301)
  • Klasa System (304)
  • API Threading (307)
    • Interfejs Runnable i klasa Thread (307)
    • Synchronizacja wątków (317)
  • Podsumowanie (333)

Rozdział 8. Biblioteka kolekcji (335)

  • Przegląd biblioteki (335)
    • Interfejs Comparable kontra Comparator (336)
  • Interfejsy Iterable i Collection (338)
    • Iterator i nowa pętla for (341)
    • Automatyczne pakowanie i rozpakowywanie (342)
  • Interfejs List (344)
    • Klasa ArrayList (348)
    • Klasa LinkedList (349)
  • Interfejs Set (351)
    • Klasa TreeSet (351)
    • Klasa HashSet (353)
    • Klasa EnumSet (356)
  • Interfejs SortedSet (358)
  • Interfejs Queue (365)
    • Klasa PriorityQueue (366)
  • Interfejs Map (369)
    • Klasa TreeMap (373)
    • HashMap (374)
    • Klasa IdentityHashMap (380)
    • Klasa WeakHashMap (382)
    • Klasa EnumMap (383)
  • Interfejs SortedMap (384)
  • Narzędzia (387)
  • Klasyczne klasy kolekcji (389)
  • Podsumowanie (396)

Rozdział 9. Dodatkowe biblioteki klas narzędziowych (397)

  • Narzędzia wspomagające współbieżność (397)
    • Wykonawcy (397)
    • Synchronizatory (406)
    • Współbieżne kolekcje (408)
    • Blokady (410)
    • Zmienne atomowe (413)
  • Internacjonalizacja (414)
    • Lokalizatory (414)
    • Paczki zasobów (416)
    • Iteratory operujące na tekście (425)
    • Porównywanie tekstów - klasa Collator (429)
    • Daty, strefy czasowe i kalendarze (430)
    • Formatery (436)
  • Biblioteka klas preferencji (443)
  • Generowanie liczb pseudolosowych (446)
  • Wyrażenia regularne (449)
  • Podsumowanie (460)

Rozdział 10. Operacje wejścia-wyjścia (463)

  • Klasa File (463)
  • Klasa RandomAccessFile (474)
  • Strumienie (485)
    • Przegląd klas strumieni (485)
    • Klasy OutputStream i InputStream (487)
    • Klasy ByteArrayOutputStream i ByteArrayInputStream (489)
    • Klasy FileOutputStream i FileInputStream (491)
    • Klasy PipedOutputStream i PipedInputStream (494)
    • Klasy FilterOutputStream i FilterInputStream (497)
    • Klasy BufferedOutputStream i BufferedInputStream (504)
    • Klasy DataOutputStream i DataInputStream (505)
    • Serializacja i deserializacja obiektów (508)
    • Klasa PrintStream (519)
  • Klasy Writer i Reader (523)
    • Przegląd klas Writer i Reader (524)
    • Klasy bazowe Writer i Reader (524)
    • Klasy OutputStreamWriter i InputStreamReader (525)
    • Klasy FileWriter i FileReader (529)
  • Podsumowanie (540)
    • Na tym nie koniec (541)

Dodatek A Odpowiedzi do ćwiczeń (543)

  • Rozdział 1. Pierwsze kroki w języku Java (543)
  • Rozdział 2. Podstawy języka Java (548)
  • Rozdział 3. Mechanizmy języka zorientowane obiektowo (551)
  • Rozdział 4. Zaawansowane mechanizmy języka - część I (558)
  • Rozdział 5. Zaawansowane mechanizmy języka - część II (564)
  • Rozdział 6. Podstawowe interfejsy API - część I (569)
  • Rozdział 7. Podstawowe interfejsy API - część II (572)
  • Rozdział 8. Biblioteka kolekcji (578)
  • Rozdział 9. Dodatkowe biblioteki klas narzędziowych (583)
  • Rozdział 10. Operacje wejścia-wyjścia (589) 
Java Przygotowanie do programowania na platformę Android
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Java Przygotowanie do programowania na platformę Android”, kupili także:

Programowanie aplikacji dla Androida. The Big Nerd Ranch Guide. Wydanie III, Adalbert Arsen, Wydawnictwo Helion

Wydajne aplikacje dla systemu Android. Programuj szybko i efektywnie, Doug Sillars, Wydawnictwo Helion

Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion
<b>Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji</b>, <font color="navy">Laurence Moroney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe dla programistów. Praktyczny przewodnik po sztucznej inteligencji, Laurence Moroney, Wydawnictwo Helion

Android Studio. Tworzenie aplikacji mobilnych, Marcin Płonkowski, Wydawnictwo Helion

Android w praktyce, Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami