Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Java Hibernate GWT » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat

Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat

39.90zł
31.92zł
Java Podstawy Wydanie IX 99.00zł
Java Podstawy Wydanie IX

Tytuł: Java Podstawy Wydanie IX
Autor: Cay S. Horstmann, Gary Cornell
ISBN: 978-83-246-7758-0
Ilość stron: 864
Data wydania: 12/2013 (wydanie 9)
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: HELION
Cena: 99.00zł


Wykorzystaj potencjał lidera na rynku języków programowania!

Pomimo zaawansowanego wieku Java wciąż jest na topie. Ten język programowania oraz narzędzia z nim powiązane są najczęściej wybierane do tworzenia rozbudowanych systemów informatycznych. Skąd ta popularność? Przejrzysta składnia, obsługa nowoczesnych technik przesyłania informacji, automatyczne czyszczenie pamięci to tylko niektóre z atutów Javy. Jeżeli dołożymy do tego ogromną rzeszę użytkowników chętnych do pomocy, wszystko staje się jasne. Java jeszcze długo będzie na świeczniku!

Kolejne wydanie tej cenionej książki zostało zaktualizowane o wszystkie nowości, które pojawiły się w wersji 7 platformy Java Standard Edition. W trakcie lektury poznasz składnię języka oraz wszystkie istotne kwestie związane z programowaniem w Javie. Zrozumiesz założenia programowania obiektowego, nauczysz się korzystać z interfejsów oraz obsługiwać wyjątki. Przekonasz się również, jakie ułatwienia w tym zakresie oferuje Java 7 - obsługa wielu wyjątków w ramach jednego bloku catch to tylko czubek góry lodowej. Książka ta jest idealną pozycją dla wszystkich osób chcących poznać język Java. Sprawdzi się ona również w rękach doświadczonych programistów - jako źródło informacji na temat nowości w Java Standard Edition 7.

Poznaj:

  • podstawy języka Java
  • zasady programowania obiektowego
  • zastosowanie interfejsów
  • nowości wprowadzone w ostatniej wersji Javy

Wykorzystaj siłę obiektów. Zacznij programować obiektowo w języku Java!

Spis treści:

Rozdział 1. Wstęp do Javy (21)

  • Java jako platforma programistyczna (21)
  • Słowa klucze białej księgi Javy (22)
    • Prosty (23)
    • Zorientowany obiektowo (23)
    • Sieciowy (24)
    • Niezawodny (24)
    • Bezpieczny (25)
    • Niezależny od architektury (26)
    • Przenośny (26)
    • Interpretowany (27)
    • Wysokowydajny (27)
    • Wielowątkowy (27)
    • Dynamiczny (28)
  • Aplety Javy i internet (28)
  • Krótka historia Javy (30)
  • Główne nieporozumienia dotyczące Javy (32)

Rozdział 2. Środowisko programistyczne Javy (37)

  • Instalacja oprogramowania Java Development Kit (38)
    • Pobieranie pakietu JDK (38)
    • Ustawianie ścieżki dostępu (40)
    • Instalacja bibliotek i dokumentacji (41)
    • Instalacja przykładowych programów (42)
    • Drzewo katalogów Javy (43)
  • Wybór środowiska programistycznego (44)
  • Używanie narzędzi wiersza poleceń (44)
    • Rozwiązywanie problemów (46)
  • Praca w zintegrowanym środowisku programistycznym (47)
    • Znajdowanie błędów kompilacji (50)
  • Uruchamianie aplikacji graficznej (51)
  • Tworzenie i uruchamianie apletów (53)

Rozdział 3. Podstawowe elementy języka Java (59)

  • Prosty program w Javie (60)
  • Komentarze (63)
  • Typy danych (64)
    • Typy całkowite (64)
    • Typy zmiennoprzecinkowe (65)
    • Typ char (66)
    • Typ boolean (68)
  • Zmienne (69)
    • Inicjacja zmiennych (70)
    • Stałe (70)
  • Operatory (71)
    • Operatory inkrementacji i dekrementacji (72)
    • Operatory relacyjne i logiczne (73)
    • Operatory bitowe (74)
    • Funkcje i stałe matematyczne (75)
    • Konwersja typów numerycznych (76)
    • Rzutowanie (77)
    • Nawiasy i priorytety operatorów (78)
    • Typ wyliczeniowy (79)
  • Łańcuchy (79)
    • Podłańcuchy (79)
    • Konkatenacja (80)
    • Łańcuchów nie można modyfikować (80)
    • Porównywanie łańcuchów (82)
    • Współrzędne kodowe znaków i jednostki kodowe (83)
    • API String (84)
    • Dokumentacja API w internecie (86)
    • Składanie łańcuchów (87)
  • Wejście i wyjście (90)
    • Odbieranie danych wejściowych (90)
    • Formatowanie danych wyjściowych (93)
    • Zapis do pliku i odczyt (97)
  • Przepływ sterowania (99)
    • Zasięg blokowy (99)
    • Instrukcje warunkowe (100)
    • Pętle (102)
    • Pętle o określonej liczbie powtórzeń (107)
    • Wybór wielokierunkowy - instrukcja switch (110)
    • Instrukcje przerywające przepływ sterowania (112)
  • Wielkie liczby (115)
  • Tablice (118)
    • Pętla typu for each (119)
    • Inicjowanie tablic i tworzenie tablic anonimowych (120)
    • Kopiowanie tablicy (120)
    • Parametry wiersza poleceń (122)
    • Sortowanie tablicy (123)
    • Tablice wielowymiarowe (127)
    • Tablice postrzępione (130)

Rozdział 4. Obiekty i klasy (133)

  • Wstęp do programowania zorientowanego obiektowo (134)
    • Klasy (134)
    • Obiekty (136)
    • Identyfikacja klas (136)
    • Relacje między klasami (137)
  • Używanie klas predefiniowanych (139)
    • Obiekty i zmienne obiektów (139)
    • Klasa GregorianCalendar (142)
    • Metody udostępniające i zmieniające wartość elementu (144)
  • Definiowanie własnych klas (150)
    • Klasa Employee (151)
    • Stosowanie kilku plików źródłowych (154)
    • Analiza klasy Employee (154)
    • Pierwsze kroki w tworzeniu konstruktorów (155)
    • Parametry jawne i niejawne (156)
    • Korzyści z hermetyzacji (157)
    • Przywileje klasowe (159)
    • Metody prywatne (160)
    • Stałe jako pola klasy (161)
  • Pola i metody statyczne (161)
    • Pola statyczne (161)
    • Stałe statyczne (162)
    • Metody statyczne (163)
    • Metody fabrykujące (164)
    • Metoda main (165)
  • Parametry metod (167)
  • Konstruowanie obiektów (173)
    • Przeciążanie (173)
    • Inicjacja pól wartościami domyślnymi (174)
    • Konstruktor domyślny (175)
    • Jawna inicjacja pól (175)
    • Nazywanie parametrów (176)
    • Wywoływanie innego konstruktora (177)
    • Bloki inicjujące (178)
    • Niszczenie obiektów i metoda finalize (182)
  • Pakiety (182)
    • Importowanie klas (183)
    • Importy statyczne (185)
    • Dodawanie klasy do pakietu (185)
    • Zasięg pakietów (188)
  • Ścieżka klas (190)
    • Ustawianie ścieżki klas (192)
  • Komentarze dokumentacyjne (193)
    • Wstawianie komentarzy (193)
    • Komentarze do klas (194)
    • Komentarze do metod (194)
    • Komentarze do pól (195)
    • Komentarze ogólne (195)
    • Komentarze do pakietów i ogólne (197)
    • Generowanie dokumentacji (197)
  • Porady dotyczące projektowania klas (198)

Rozdział 5. Dziedziczenie (201)

  • Klasy, nadklasy i podklasy (202)
    • Hierarchia dziedziczenia (208)
    • Polimorfizm (208)
    • Wiązanie dynamiczne (210)
    • Wyłączanie dziedziczenia - klasy i metody finalne (213)
    • Rzutowanie (214)
    • Klasy abstrakcyjne (216)
    • Dostęp chroniony (221)
  • Klasa bazowa Object (222)
    • Metoda equals (223)
    • Porównywanie a dziedziczenie (224)
    • Metoda hashCode (227)
    • Metoda toString (229)
  • Generyczne listy tablicowe (234)
    • Dostęp do elementów listy tablicowej (237)
    • Zgodność pomiędzy typowanymi a surowymi listami tablicowymi (241)
  • Osłony obiektów i autoboxing (242)
  • Metody ze zmienną liczbą parametrów (245)
  • Klasy wyliczeniowe (246)
  • Refleksja (248)
    • Klasa Class (249)
    • Podstawy przechwytywania wyjątków (251)
    • Zastosowanie refleksji w analizie funkcjonalności klasy (253)
    • Refleksja w analizie obiektów w czasie działania programu (258)
    • Zastosowanie refleksji w generycznym kodzie tablicowym (263)
    • Wskaźniki do metod (267)
  • Porady projektowe dotyczące dziedziczenia (270)

Rozdział 6. Interfejsy i klasy wewnętrzne (273)

  • Interfejsy (274)
    • Własności interfejsów (279)
    • Interfejsy a klasy abstrakcyjne (280)
  • Klonowanie obiektów (281)
  • Interfejsy a sprzężenie zwrotne (287)
  • Klasy wewnętrzne (290)
    • Dostęp do stanu obiektu w klasie wewnętrznej (292)
    • Specjalne reguły składniowe dotyczące klas wewnętrznych (295)
    • Czy klasy wewnętrzne są potrzebne i bezpieczne? (296)
    • Lokalne klasy wewnętrzne (298)
    • Dostęp do zmiennych finalnych z metod zewnętrznych (299)
    • Anonimowe klasy wewnętrzne (301)
    • Statyczne klasy wewnętrzne (304)
  • Klasy proxy (307)
    • Własności klas proxy (311)

Rozdział 7. Grafika (313)

  • Wprowadzenie do pakietu Swing (314)
  • Tworzenie ramki (317)
  • Pozycjonowanie ramki (320)
    • Własności ramek (322)
    • Określanie rozmiaru ramki (323)
  • Wyświetlanie informacji w komponencie (327)
  • Figury 2W (331)
  • Kolory (339)
  • Czcionki (343)
  • Wyświetlanie obrazów (351)

Rozdział 8. Obsługa zdarzeń (355)

  • Podstawy obsługi zdarzeń (355)
    • Przykład - obsługa kliknięcia przycisku (357)
    • Nabywanie biegłości w posługiwaniu się klasami wewnętrznymi (362)
    • Tworzenie słuchaczy zawierających jedno wywołanie metody (365)
    • Przykład - zmiana stylu (366)
    • Klasy adaptacyjne (370)
  • Akcje (374)
  • Zdarzenia generowane przez mysz (381)
  • Hierarchia zdarzeń w bibliotece AWT (388)
    • Zdarzenia semantyczne i niskiego poziomu (390)

Rozdział 9. Komponenty Swing interfejsu użytkownika (393)

  • Swing a wzorzec projektowy Model-View-Controller (394)
    • Wzorce projektowe (394)
    • Wzorzec Model-View-Controller (395)
    • Analiza MVC przycisków Swing (399)
  • Wprowadzenie do zarządzania rozkładem (400)
    • Rozkład brzegowy (403)
    • Rozkład siatkowy (405)
  • Wprowadzanie tekstu (409)
    • Pola tekstowe (409)
    • Etykiety komponentów (411)
    • Pola haseł (413)
    • Obszary tekstowe (413)
    • Panele przewijane (414)
  • Komponenty umożliwiające wybór opcji (417)
    • Pola wyboru (417)
    • Przełączniki (420)
    • Obramowanie (424)
    • Listy rozwijalne (428)
    • Suwaki (432)
  • Menu (438)
    • Tworzenie menu (439)
    • Ikony w elementach menu (441)
    • Pola wyboru i przełączniki jako elementy menu (442)
    • Menu podręczne (444)
    • Mnemoniki i akceleratory (445)
    • Aktywowanie i dezaktywowanie elementów menu (448)
    • Paski narzędzi (451)
    • Dymki (453)
  • Zaawansowane techniki zarządzania rozkładem (456)
    • Rozkład GridBagLayout (458)
    • Rozkład grupowy (468)
    • Nieużywanie żadnego zarządcy rozkładu (478)
    • Niestandardowi zarządcy rozkładu (479)
    • Kolejka dostępu (483)
  • Okna dialogowe (485)
    • Okna dialogowe opcji (485)
    • Tworzenie okien dialogowych (495)
    • Wymiana danych (500)
    • Okna dialogowe wyboru plików (506)
    • Okna dialogowe wyboru kolorów (517)

Rozdział 10. Przygotowywanie apletów i aplikacji do użytku (525)

  • Pliki JAR (526)
    • Manifest (526)
    • Wykonywalne pliki JAR (528)
    • Zasoby (529)
    • Pieczętowanie pakietów (532)
  • Java Web Start (533)
    • Sandbox (537)
    • Podpisywanie kodu (538)
    • API JNLP (539)
  • Aplety (548)
    • Prosty aplet (549)
    • Znacznik applet i jego atrybuty (553)
    • Znacznik object (557)
    • Parametry przekazujące informacje do apletów (557)
    • Dostęp do obrazów i plików audio (562)
    • Środowisko działania apletu (563)
  • Zapisywanie preferencji użytkownika (572)
    • Mapy własności (572)
    • API Preferences (577)

Rozdział 11. Wyjątki, dzienniki, asercje i debugowanie (585)

  • Obsługa błędów (586)
    • Klasyfikacja wyjątków (587)
    • Deklarowanie wyjątków kontrolowanych (589)
    • Zgłaszanie wyjątków (591)
    • Tworzenie klas wyjątków (593)
  • Przechwytywanie wyjątków (594)
    • Przechwytywanie wielu typów wyjątków (596)
    • Powtórne generowanie wyjątków i budowanie łańcuchów wyjątków (596)
    • Klauzula finally (597)
    • Analiza danych ze śledzenia stosu (601)
  • Wskazówki dotyczące stosowania wyjątków (604)
  • Asercje (607)
    • Włączanie i wyłączanie asercji (608)
    • Zastosowanie asercji w sprawdzaniu parametrów (608)
    • Zastosowanie asercji w dokumentacji założeń (610)
  • Dzienniki (611)
    • Podstawy zapisu do dziennika (611)
    • Zaawansowane techniki zapisu do dziennika (612)
    • Zmiana konfiguracji menedżera dzienników (614)
    • Lokalizacja (615)
    • Obiekty typu Handler (616)
    • Filtry (620)
    • Formatery (620)
    • Przepis na dziennik (620)
  • Wskazówki dotyczące debugowania (629)
    • Używanie okna konsoli (635)
    • Śledzenie zdarzeń AWT (636)
    • Zaprzęganie robota AWT do pracy (640)
  • Praca z debugerem (645)

Rozdział 12. Programowanie uogólnione (649)

  • Dlaczego programowanie uogólnione (650)
    • Dla kogo programowanie uogólnione (651)
  • Definicja prostej klasy uogólnionej (652)
  • Metody uogólnione (654)
  • Ograniczenia zmiennych typowych (655)
  • Kod uogólniony a maszyna wirtualna (657)
    • Translacja wyrażeń generycznych (659)
    • Translacja metod uogólnionych (660)
    • Używanie starego kodu (662)
  • Ograniczenia i braki (663)
    • Nie można podawać typów prostych jako parametrów typowych (663)
    • Sprawdzanie typów w czasie działania programu jest możliwe tylko dla typów surowych (663)
    • Obiektów klasy uogólnionej nie można generować ani przechwytywać (664)
    • Nie można tworzyć tablic typów uogólnionych (665)
    • Nie wolno tworzyć egzemplarzy zmiennych typowych (665)
    • Zmiennych typowych nie można używać w statycznych kontekstach klas uogólnionych (667)
    • Uważaj na konflikty, które mogą powstać po wymazaniu typów (667)
  • Zasady dziedziczenia dla typów uogólnionych (668)
  • Typy wieloznaczne (671)
    • Ograniczenia nadtypów typów wieloznacznych (672)
    • Typy wieloznaczne bez ograniczeń (674)
    • Chwytanie typu wieloznacznego (675)
  • Refleksja a typy uogólnione (679)
    • Zastosowanie parametrów Class do dopasowywania typów (680)
    • Informacje o typach generycznych w maszynie wirtualnej (680)

Rozdział 13. Kolekcje (687)

  • Interfejsy kolekcyjne (687)
    • Oddzielenie warstwy interfejsów od warstwy klas konkretnych (688)
    • Interfejsy Collection i Iterator (690)
  • Konkretne klasy kolekcyjne (696)
    • Listy powiązane (696)
    • Listy tablicowe (706)
    • Zbiór HashSet (706)
    • Zbiór TreeSet (710)
    • Porównywanie obiektów (711)
    • Kolejki Queue i Deque (717)
    • Kolejki priorytetowe (718)
    • Mapy (719)
    • Specjalne klasy Set i Map (724)
  • Architektura kolekcji (729)
    • Widoki i obiekty opakowujące (733)
    • Operacje zbiorcze (739)
    • Konwersja pomiędzy kolekcjami a tablicami (740)
  • Algorytmy (741)
    • Sortowanie i tasowanie (742)
    • Wyszukiwanie binarne (745)
    • Proste algorytmy (746)
    • Pisanie własnych algorytmów (748)
  • Stare kolekcje (749)
    • Klasa Hashtable (749)
    • Wyliczenia (750)
    • Mapy własności (751)
    • Stosy (751)
    • Zbiory bitów (752)

Rozdział 14. Wielowątkowość (757)

  • Czym są wątki (758)
    • Wykonywanie zadań w osobnych wątkach (763)
  • Przerywanie wątków (769)
  • Stany wątków (771)
    • Wątki NEW (772)
    • Wątki RUNNABLE (772)
    • Wątki BLOCKED i WAITING (773)
    • Zamykanie wątków (773)
  • Własności wątków (775)
    • Priorytety wątków (775)
    • Wątki demony (776)
    • Procedury obsługi nieprzechwyconych wyjątków (777)
  • Synchronizacja (778)
    • Przykład sytuacji powodującej wyścig (778)
    • Wyścigi (783)
    • Obiekty klasy Lock (784)
    • Warunki (787)
    • Słowo kluczowe synchronized (792)
    • Bloki synchronizowane (796)
    • Monitor (797)
    • Pola ulotne (798)
    • Zakleszczenia (800)
    • Testowanie blokad i odmierzanie czasu (803)
    • Blokady odczytu-zapisu (804)
    • Dlaczego metody stop i suspend są odradzane (805)
  • Kolejki blokujące (808)
  • Kolekcje bezpieczne wątkowo (815)
    • Szybkie mapy, zbiory i kolejki (815)
    • Tablice kopiowane przy zapisie (817)
    • Starsze kolekcje bezpieczne wątkowo (817)
  • Interfejsy Callable i Future (819)
  • Klasa Executors (823)
    • Pule wątków (824)
    • Planowanie wykonywania (828)
    • Kontrolowanie grup zadań (829)
  • Synchronizatory (830)
    • Semafory (830)
    • Klasa CountDownLatch (831)
    • Bariery (832)
    • Klasa Exchanger (833)
    • Kolejki synchroniczne (833)
    • Przykład - wstrzymywanie i ponowne uruchamianie animacji (833)
  • Wątki a biblioteka Swing (839)
    • Uruchamianie czasochłonnych zadań (840)
    • Klasa SwingWorker (845)
    • Zasada jednego wątku (851)

Dodatek A: Słowa kluczowe Javy (853)

Java Podstawy Wydanie IX
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Java Podstawy Wydanie IX”, kupili także:
<b>Tablice informatyczne PHP5</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne PHP5, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C#</b>, <font color="navy">Dawid Farbaniec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Visual Studio 2012 Programowanie w C#, Dawid Farbaniec, Wydawnictwo HELION
<b>ASP.NET MVC 4. Zaawansowane programowanie</b>, <font color="navy">Adam Freeman, Steven Sanderson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ASP.NET MVC 4. Zaawansowane programowanie, Adam Freeman, Steven Sanderson, Wydawnictwo HELION
<b>WCF od podstaw Komunikacja sieciowa nowej generacji</b>, <font color="navy">Maciej Grabek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
WCF od podstaw Komunikacja sieciowa nowej generacji, Maciej Grabek, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie WWW Księga pomysłów #2</b>, <font color="navy">Patrick McNeil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie WWW Księga pomysłów #2, Patrick McNeil, Wydawnictwo HELION
<b>JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Informatyka gospodarcza Tom 3

Informatyka gospodarcza Tom 3

99.00zł
84.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

niedziela, 16 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami