Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Zintegrowany system bezpieczeństwa transportu Tom 3 Koncepcja Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Transportu w Polsce

Zintegrowany system bezpieczeństwa transportu Tom 3 Koncepcja Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Transportu w Polsce

57.75zł
49.09zł
Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta 39.90zł
Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta

Tytuł: Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta
Autor: Dominika Maison
ISBN: 978-83-01-16424-9
Ilość stron: 288
Data wydania: 11/2010
Format: 17.0x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 39.90zł


Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta.

Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.

Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków – pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.

Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego – na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku.

Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe – interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu – wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych – które nie powinny być nadużywane ani lekceważone.

Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe – i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji.

Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta
Tytuł książki: "Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta"
Autor: Dominika Maison
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 39.90zł
Klienci, którzy kupili „Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta”, kupili także:

Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki, Paul Halpern, Wydawnictwo Prószyński

Wstrząsy Głupota i wiedza w XXI wieku, Bernard Stiegler, Wydawnictwo Naukowe PWN

Towaroznawstwo dla logistyki, Tomasz Jałowiec, Wydawnictwo Difin

Polsko-niemiecki słownik budowlany Słownik podręczny, M. Sokołowska, K. Żak, Wydawnictwo WNT

Lekkość bytu, Frank Wilczek, Wydawnictwo Prószyński

Budowa robotów dla początkujących. Wydanie III, David Cook, Wydawnictwo Helion

Ekonometria Zbiór zadań, Aleksander Welfe, Wojciech Grabowski, Wydawnictwo PWE

Wstęp do fizyki ciała stałego Wydanie 5, Charles Kittel, Wydawnictwo Naukowe PWN

Im więcej dziur, tym mniej sera Matematyka zdumiewająco prosta, Holger Dambeck, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami