Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Elektryczne zespoły trakcyjne Budowa, działanie, zasady utrzymania i obsługi

Elektryczne zespoły trakcyjne Budowa, działanie, zasady utrzymania i obsługi

59.00zł
50.15zł
Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta 39.90zł
Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta

Tytuł: Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta
Autor: Dominika Maison
ISBN: 978-83-01-16424-9
Ilość stron: 288
Data wydania: 11/2010
Format: 17.0x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 39.90zł


Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta.

Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.

Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków – pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.

Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego – na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku.

Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe – interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu – wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych – które nie powinny być nadużywane ani lekceważone.

Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe – i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji.

Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta
Tytuł książki: "Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta"
Autor: Dominika Maison
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 39.90zł
Klienci, którzy kupili „Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta”, kupili także:
<b>Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika</b>, <font color="navy">Irv Kalb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika, Irv Kalb, Wydawnictwo Helion

Kosmiczna wygrana Dlaczego Wszechświat sprzyja życiu?, Paul Davies, Wydawnictwo Prószyński

Himalaje. W poszukiwaniu joginów, Nina Budziszewska, Wydawnictwo Sensus

Matematyka dla studentów ekonomii Wykłady z ćwiczeniami, Ryszard Antoniewicz, Andrzej Misztal, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zarządzanie finansami</b>, <font color="navy">Eugene Brigham, Joel Houston</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie finansami, Eugene Brigham, Joel Houston, Wydawnictwo Naukowe PWN

Czego nie można kupić za pieniądze? Moralne granice rynku, Michael J. Sandel, Wydawnictwo Naukowe PWN

Skuteczne wdrażanie strategii, Mark Morgan, Raymond E. Levitt, William Malek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Firmowa strona WWW Idee strategia realizacja, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion
<b>Ekologia molekularna Wydanie II</b>, <font color="navy">Joanna R. Freeland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ekologia molekularna Wydanie II, Joanna R. Freeland, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami