Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Junak M10

Junak M10

34.00zł
28.90zł
Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta 39.90zł
Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta

Tytuł: Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta
Autor: Dominika Maison
ISBN: 978-83-01-16424-9
Ilość stron: 288
Data wydania: 11/2010
Format: 17.0x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 39.90zł


Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta.

Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.

Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków – pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.

Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego – na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku.

Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe – interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu – wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych – które nie powinny być nadużywane ani lekceważone.

Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe – i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji.

Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta
Tytuł książki: "Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta"
Autor: Dominika Maison
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 39.90zł
Klienci, którzy kupili „Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta”, kupili także:

Samoloty bojowe II wojny światowej Tom 1, Andrzej Zasieczny, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Prawo dla biznesu. E-commerce</b>, <font color="navy">Piotr Kantorowski, Paweł Głąb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo dla biznesu. E-commerce, Piotr Kantorowski, Paweł Głąb, Wydawnictwo Onepress

Vademecum Administratora Windows Server 2012, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press

Siła dla ludu! Sekrety rosyjskiego treningu siłowego, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA
<b>Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II</b>, <font color="navy">Stephen Wendel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II, Stephen Wendel, Wydawnictwo Helion

Obliczanie konstrukcji stalowych według PN-90/B-03200, Józef Głąbik, Marian Kazek, Jerzy Niewiadomski, Jan Zamorowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mistrzowie rynków finansowych Rozmowy z najlepszymi amerykańskimi inwestorami i graczami giełdowymi, Jack D. Schwager, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW, Susan M. Weinschenk, Wydawnictwo Helion

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I, Przemysław Kiciak, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami