Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

149.00zł
126.65zł
Jakościowe aspekty efektywności systemowej integracji przedsiębiorstwa 65.00zł
Jakościowe aspekty efektywności systemowej integracji przedsiębiorstwa

Tytuł: Jakościowe aspekty efektywności systemowej integracji przedsiębiorstwa
Autor: Bogusław Węgrzyn
ISBN: 978-83-7930-247-5
Ilość stron: 306
Data wydania: 02/2014
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 65.00zł


W książce omówione zostały uwarunkowania kształtowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania w przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych i opracowane zostały modelowe rozwiązania organizacyjne zapewniające jego skuteczne wdrożenie.

Tematem przewodnim są zasady i tryb postępowania (dobre praktyki) będące przesłankami lub determinantami skutecznej integracji systemów zarządzania polskich przedsiębiorstw poprzez kształtowanie filozofii biznesowej i praktyk działania opartych na zarządzaniu przez jakość.

Uwzględniono współdziałania w ramach systemu zarządzania w realizacji procesów operacyjnych (analiza rynków i oczekiwań klientów, wytwarzanie produktów, marketing, dostawy i sprzedaż) w ramach procesów zarządzania produktem i wspomagających (zarządzanie systemami innowacyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi produktów oraz aspekty środowiska pracy i otoczenia).

Procesy te umożliwiają poznawanie potrzeb i badanie satysfakcji konsumentów oraz stanowią punkt wyjścia do ulepszania produkcji i wprowadzania zmian. Szczególne znaczenie ma tu proces wytwarzania towarów, którego parametry technologiczne i jakościowe wymagają monitorowania.

Spis treści:

Wprowadzenie
Cele opracowania i metody badawcze

1. Postrzeganie integracji przedsiębiorstwa
1.1. Potrzeba integracji zarządzania przedsiębiorstwem
1.2. Sposoby i etapy integracji przedsiębiorstwa
1.3. Światowe i europejskie rozwiązania doskonalenia zarządzania poprzez jego systemową integrację
1.3.1. Polskie uwarunkowania rozwoju integracji zarządzania przedsiębiorstwami
1.4. Specyfika integracji małych firm
1.5. Konkurencyjny produkt efektem integracji procesów wytwórczych przedsiębiorstwa
1.6. Rola integracyjna technologii
1.7. Komputerowa integracja przygotowania i nadzoru realizacji produkcji
1.8. Uwarunkowania motywacyjne integrowania pracowników
Podsumowanie

2. Uwarunkowania rozwoju integracji zarządzania polskimi przedsiębiorstwami
2.1. Jakość jako determinanta integracji działań wytwórczych przedsiębiorstwa w ujęciu procesowym
2.1.1. Cykl doskonalenia PDCA
2.1.2. Europejski model EFQM doskonałości w biznesie
2.1.3. Instrumentarium zarządzania jakością
2.1.4. Czy TQM jest systemem zarządzania przedsiębiorstwem?
2.2. Polskie uwarunkowania integracji zarządzania przedsiębiorstwami przez zarządzanie przez jakość
2.2.1. Podejście procesowe
2.2.2. Zarządzanie przedsięwzięciami (project management)
2.3. Modele integracji zarządzania przedsiębiorstwa oparte na wdrożeniu ZSZ/ZpJ
2.3.1. Model aplikacyjny „Wehikuł TQM”
2.4. Uwarunkowania programowo-organizacyjne wdrażania ZSZ/ZpJ
2.5. Uwarunkowania ekonomiczno-kosztowe wdrożenia ZSZ w przedsiębiorstwie
Podsumowanie

3. Uwarunkowania skuteczności wdrożenia zintegrowanych systemów zarządzania w polskich przedsiębiorstwach
3.1. Cele i metodyka. Badania oddziaływania zintegrowanego systemu zarządzania na doskonalenie zarządzania przedsiębiorstwem. w aspekcie jego integracji
3.1.1. Przebieg badania ankietowego
3.1.2. Podsumowanie - analiza i wnioski
3.2. Uwarunkowania programowo-organizacyjne pracy zespołu wdrażającego
3.2.1. Model opracowania i wdrożenia ZSZ
3.2.2. Organizacja prac wdrożeniowych
3.2.3. Ocena pracy zespołu realizującego projekt wdrożenia ZSZ według wybranych kryteriów efektywności
3.3. Kryteria oceny skuteczności kształtowania ZSZ w przedsiębiorstwie
3.3.1. Kryteria efektywnościowe osiągania celów ZSZ w skali przedsiębiorstwa
3.3.2. Korzyści wymierne i niewymierne wynikające z wdrożenia norm ZSZ
3.4. Czynniki dezintegrujące - dlaczego TQM zawodzi?
Podsumowanie

4. Badanie skuteczności wdrożenia ZSZ
4.1. Weryfikacja praktyczna przyjętych hipotez i opracowanych modeli rozwiązań problematyki pracy - studia przypadków
4.1.1. Zbiorcze opracowanie statystyczne i analiza wyników badania wybranych zagadnień - studium przypadków
4.2. Opracowania statystyczne case study
4.3. Wnioski analityczne z badania case study

Zakończenie
1. Podsumowanie i wnioski
2. Kierunki dalszych badań naukowych

Bibliografia

Załączniki
Załącznik 1. Ankieta: Badanie oddziaływania zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem na efektywność działania przedsiębiorstwa i postawy pracowników
Załącznik 2. Kwestionariusz wywiadu: Integrowanie działań przedsiębiorstwa na bazie zintegrowanego systemu zarządzania (ZSZ) oraz filozofii i praktyk zarządzania przez jakość (ZpJ)

Streszczenie
Spis rysunków
Spis tabel

Jakościowe aspekty efektywności systemowej integracji przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jakościowe aspekty efektywności systemowej integracji przedsiębiorstwa”, kupili także:
<b>Czuła dla siebie. Żyj wolna od presji i lęku</b>, <font color="navy">Małgorzata Trzaskowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Czuła dla siebie. Żyj wolna od presji i lęku, Małgorzata Trzaskowska, Wydawnictwo Onepress

Programowanie sterowników PLC w języku drabinkowym, Stanisław Flaga, Wydawnictwo BTC

Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe, Dietmar Pfaff, Wydawnictwo BC Edukacja
<b>Siła umysłu. Siła emocji. Duchowe ścieżki zdrowia</b>, <font color="navy">Orina Krajewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Siła umysłu. Siła emocji. Duchowe ścieżki zdrowia, Orina Krajewska, Wydawnictwo Sensus

OpenGL Podstawy programowania grafiki 3D, Janusz Ganczarski, Wydawnictwo Helion

Chemia fizyczna Tom 1 Podstawy fenomenologiczne Wydanie 6, Krzysztof Pigoń, Zdzisław Ruziewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mechanika ogólna - Leyko Tom 1 Statyka i kinematyka, Jerzy Leyko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie stron WWW szybciej lepiej, Mary Millhollon, Jeff Castrina, Wydawnictwo RM

Unity. Przewodnik projektanta gier. Wydanie III, Mike Geig, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami