Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
E-usługi a społeczeństwo informacyjne

E-usługi a społeczeństwo informacyjne

38.00zł
34.20zł
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2 45.00zł 38.25zł
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2

Autor: Marcin Żemigała

ISBN: 978-83-7488-134-0

Ilość stron: 256

Data wydania: 2009 (wydanie 2)

Autor w tym wydaniu wprowadził wiele nowych treści a wiele uzupełnił o nowe, ciekawe wyniki badań szczególnie dotyczących czasu pracy i tzw. toksycznego sukcesu. Ciekawy jest również nowy podrozdział o japońskiej filozofii zarządzania i metodach wypływających z innych kultur lub próbujących adaptować filozofię japońską.

Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów.

Założenie realizacji “najwyższej jakości” pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy problemu. Dodatkowo okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO serii 9000, a przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najbardziej popularne.

Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle mało kto zwraca uwagę, a przekłada się ona bezpośrednio na wydajność i wyniki pracy.

W tej książce Autor stara się spojrzeć na problemy jakości kompleksowo, pokazując całą naturę tego rozległego obszaru, wykraczającego poza wewnętrzne sfery organizacji i wywierającego wpływ na otoczenie zewnętrzne.

Rozdziały:

1. Jakość życia w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem 9
1.1. Jakość życia i jakość życia w pracy 9
1.2. Obciążenie pracą a jakość życia 26
1.3. Badanie jakości życia pracowników 35
1.4. Jakość życia kobiet we współczesnych organizacjach 42

2. Filozofia Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM 51
2.1. Zarys koncepcji TQM 51
2.2. Zasady funkcjonowania organizacji stosujących kompleksową jakość 56
2.3. Przeszkody w realizacji zasad TQM 65
2.4. Przywództwo we wdrażaniu koncepcji TQM 72
2.5. Japońska filozofia zarządzania jakością 85

3. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie 93
3.1. Przedsiębiorstwo jako system 93
3.2. Międzynarodowa organizacja normalizacyjna 100
3.3. System zarządzania jakością według norm ISO serii 9000 103
3.4. Systemy zarządzania jakością w modelach nagród jakości 121
3.4.1. Nagroda Deminga 121
3.4.2. Nagroda Malcolma Baldrige’a 124
3.4.3. Europejska nagroda jakości REFQM 128
3.4.4. Polska nagroda jakości 136

4. Rola wiedzy w systemie zarządzania jakością 139
4.1. Zasoby wiedzy w organizacji 139
4.2. Proces zarządzania wiedzą 145
4.3. Organizacja ucząca się 150
4.4. Kapitał intelektualny 169
4.5. Organizacja inteligentna 178

5. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - szersze ujęcie jakości 187
5.1. Nowa rola przedsiębiorstwa 187
5.2. Różne poglądy na społeczne role przedsiębiorstwa 191
5.3. Rola etyki w zarządzaniu firmą 197
5.4. Organizacyjny system wartości 204
5.5. Skuteczny system CSR 208
5.6. Instrumenty odpowiedzialnego zarządzania 213
5.6.1. Global Compact 213
5.6.2. Norma AA 1000 216
5.6.3. Norma SA 8000 221
5.6.4. Green Paper 232
5.6.5. Wytyczne ISO w aspekcie CSR 236

Uwagi końcowe 242
Bibliografia 243
Spis rysunków 251

Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2
Tytuł książki: "Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2"
Autor: Marcin Żemigała
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 45.00zł 38.25zł
Klienci, którzy kupili „Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2”, kupili także:
<b>Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie</b>, <font color="navy">Maciej Dutko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie, Maciej Dutko, Wydawnictwo Onepress
<b>Medycyna między Wschodem a Zachodem</b>, <font color="navy">Wiesława Stopińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Medycyna między Wschodem a Zachodem, Wiesława Stopińska, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi</b>, <font color="navy">Joanna Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi, Joanna Pasek, Wydawnictwo HELION
<b>Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży</b>, <font color="navy">Tom Hopkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży, Tom Hopkins, Wydawnictwo Onepress
<b>Robotyzacja procesów produkcyjnych</b>, <font color="navy">Wojciech Kaczmarek , Jarosław Panasiuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Robotyzacja procesów produkcyjnych, Wojciech Kaczmarek , Jarosław Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Prawo Mojżesza</b>, <font color="navy">Amy Harmon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Prawo Mojżesza, Amy Harmon, Wydawnictwo Septem
<b>Peugeot 206</b>, <font color="navy">Przemysław Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Peugeot 206, Przemysław Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ
<b>E-sklep Biznes na kryzys</b>, <font color="navy">Joanna Rozmiarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Książka i Wiedza</font>
E-sklep Biznes na kryzys, Joanna Rozmiarek, Wydawnictwo Książka i Wiedza
<b>Budownictwo komunikacyjne Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jan Marszałek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BEL Studio</font>
Budownictwo komunikacyjne Wydanie 2, Jan Marszałek, Wydawnictwo BEL Studio
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PLACET
 Kategoria:
 Energetyka
Fotowoltaika w teorii i praktyce

Fotowoltaika w teorii i praktyce

82.00zł
65.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION

czwartek, 21 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami