Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Projektowanie lotnisk i portów lotniczych

Projektowanie lotnisk i portów lotniczych

99.00zł
84.15zł
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2 45.00zł 38.25zł
Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2

Autor: Marcin Żemigała

ISBN: 978-83-7488-134-0

Ilość stron: 256

Data wydania: 2009 (wydanie 2)

Autor w tym wydaniu wprowadził wiele nowych treści a wiele uzupełnił o nowe, ciekawe wyniki badań szczególnie dotyczących czasu pracy i tzw. toksycznego sukcesu. Ciekawy jest również nowy podrozdział o japońskiej filozofii zarządzania i metodach wypływających z innych kultur lub próbujących adaptować filozofię japońską.

Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu produktów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak najczęściej postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów.

Założenie realizacji “najwyższej jakości” pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy problemu. Dodatkowo okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO serii 9000, a przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najbardziej popularne.

Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle mało kto zwraca uwagę, a przekłada się ona bezpośrednio na wydajność i wyniki pracy.

W tej książce Autor stara się spojrzeć na problemy jakości kompleksowo, pokazując całą naturę tego rozległego obszaru, wykraczającego poza wewnętrzne sfery organizacji i wywierającego wpływ na otoczenie zewnętrzne.

Rozdziały:

1. Jakość życia w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem 9
1.1. Jakość życia i jakość życia w pracy 9
1.2. Obciążenie pracą a jakość życia 26
1.3. Badanie jakości życia pracowników 35
1.4. Jakość życia kobiet we współczesnych organizacjach 42

2. Filozofia Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM 51
2.1. Zarys koncepcji TQM 51
2.2. Zasady funkcjonowania organizacji stosujących kompleksową jakość 56
2.3. Przeszkody w realizacji zasad TQM 65
2.4. Przywództwo we wdrażaniu koncepcji TQM 72
2.5. Japońska filozofia zarządzania jakością 85

3. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie 93
3.1. Przedsiębiorstwo jako system 93
3.2. Międzynarodowa organizacja normalizacyjna 100
3.3. System zarządzania jakością według norm ISO serii 9000 103
3.4. Systemy zarządzania jakością w modelach nagród jakości 121
3.4.1. Nagroda Deminga 121
3.4.2. Nagroda Malcolma Baldrige’a 124
3.4.3. Europejska nagroda jakości REFQM 128
3.4.4. Polska nagroda jakości 136

4. Rola wiedzy w systemie zarządzania jakością 139
4.1. Zasoby wiedzy w organizacji 139
4.2. Proces zarządzania wiedzą 145
4.3. Organizacja ucząca się 150
4.4. Kapitał intelektualny 169
4.5. Organizacja inteligentna 178

5. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - szersze ujęcie jakości 187
5.1. Nowa rola przedsiębiorstwa 187
5.2. Różne poglądy na społeczne role przedsiębiorstwa 191
5.3. Rola etyki w zarządzaniu firmą 197
5.4. Organizacyjny system wartości 204
5.5. Skuteczny system CSR 208
5.6. Instrumenty odpowiedzialnego zarządzania 213
5.6.1. Global Compact 213
5.6.2. Norma AA 1000 216
5.6.3. Norma SA 8000 221
5.6.4. Green Paper 232
5.6.5. Wytyczne ISO w aspekcie CSR 236

Uwagi końcowe 242
Bibliografia 243
Spis rysunków 251


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 38,25zł

Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2
Tytuł książki: "Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2"
Autor: Marcin Żemigała
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 45.00zł 38.25zł
Klienci, którzy kupili „Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2”, kupili także:

Wstrętni mężczyźni Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu, Jay Carrter, Wydawnictwo Onepress
<b>nżynieria danych w praktyce. Kluczowe koncepcje i najlepsze technologie</b>, <font color="navy">Joe Reis, Matt Housley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
nżynieria danych w praktyce. Kluczowe koncepcje i najlepsze technologie, Joe Reis, Matt Housley, Wydawnictwo Helion

Niemiecki na tip-top! 3 w 1 + CD, Tomasz Sielecki , Beata Czerwiakowska , Ewa Karolczak, Wydawnictwo Lingo

F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV, Don Syme, Adam Granicz, Antonio Cisternino, Wydawnictwo Helion

Energia Miłości. Duchowy podręcznik o nas samych, naszych duszach, miłości, przeszłości i teraźniejszości, Nikodem Marszałek, Wydawnictwo Sensus

Rysunek podręcznik, Sarah Simblet, Wydawnictwo Arkady

Analiza funkcjonalna w zadaniach, Stanisław Prus, Adam Stachura, Wydawnictwo Naukowe PWN

Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja", Todd Herman, Wydawnictwo Onepress

Layout zasady kompozycja zastosowanie, Gavin Ambrose, Paul Harris, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami