Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym

Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym

68.25zł
58.01zł
Jak zwyciężać w pracy Przywództwo wyższego stopnia w praktyce 54.00zł
Jak zwyciężać w pracy Przywództwo wyższego stopnia w praktyce

Tytuł: Jak zwyciężać w pracy Przywództwo wyższego stopnia w praktyce
Autor: Ken Blanchard, Garry Ridge
ISBN: 978-83-01-16250-4
Ilość stron: 132
Data wydania: 02/2015 (dodruk)
Oprawa: Twarda
Format: 14.5x21.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 54.00zł


Osiągnij przywództwo wyższego stopnia - pozwól swoim pracownikom rozwinąć skrzydła!

Przywództwo w najlepszym wydaniu to charakteryzujące się wzajemnym zaufaniem i szacunkiem partnerstwo pomiędzy dwojgiem ludzi, którzy wspólnie pracują, aby osiągnąć wspólny cel. W takim przypadku zarówno lider, jak i pracownik mają możliwość wywierania wpływu na siebie nawzajem. Obie strony odgrywają istotną rolę w podejmowaniu decyzji o bieżących sprawach. Innymi słowy takie przywództwo to „my” a nie „ja”.

Garry Ridge, dyrektor generalny firmy WD-40, przedstawia w tej książce system oceniania i motywowania pracowników stosowany w jego firmie oraz prezentuje swoją wizję przywództwa. Wyjaśnia, co należy zrobić, aby każdy pracownik stał się zwycięzcą - nie tylko świetnie wykonywał swoje zadania, ale też czuł się osobiście zaangażowany w wyniki przedsiębiorstwa. W drugiej części Ken Blanchard wyjaśnia, dlaczego system zarządzania ludźmi w WD-40 działa tak dobrze i co zrobić, żeby jego elementy skutecznie wprowadzić we własnej organizacji.

Książka jest doskonałą lekturą dla menedżerów, którzy chcą poprawić styl przywództwa w swoich organizacjach i dzięki temu osiągnąć lepsze wyniki.

Jak zwyciężać w pracy Przywództwo wyższego stopnia w praktyce
Tytuł książki: "Jak zwyciężać w pracy Przywództwo wyższego stopnia w praktyce"
Autor: Ken Blanchard, Garry Ridge
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 54.00zł
Klienci, którzy kupili „Jak zwyciężać w pracy Przywództwo wyższego stopnia w praktyce”, kupili także:

Krótka historia przyszłości, Jacques Attali, Wydawnictwo Prószyński

Mikrokontrolery Kinetis dla (bardzo) początkujących Proste aplikacje zestawu FRDM-KL25Z, Andrzej Gromczyński aka SunRiver, Wydawnictwo BTC

Podstawy elektrotechniki i elektroniki Podręcznik do kształcenia, Marian Doległo, Wydawnictwo WKiŁ

Podstawy biochemii Wydanie XV, Jerzy Kączkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Superumysł. Myśl klarownie i skutecznie każdego dnia</b>, <font color="navy">Paulina Mechło, Olga Geppert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Superumysł. Myśl klarownie i skutecznie każdego dnia, Paulina Mechło, Olga Geppert, Wydawnictwo Sensus

Facebook. Włącz się do gry, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Nowa kwestia miejska, Andy Merrifield, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie nadzorowanie i doskonalenie systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2009, Piotr Grudowski, Wydawnictwo ODDK
<b>Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II</b>, <font color="navy">Stephen Wendel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II, Stephen Wendel, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami