Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II 69.00zł 51.75zł
Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II

Tytuł: Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II
Tytuł oryginalny Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics, 2nd Edition
Autor: Stephen Wendel
ISBN: 9788328374294
Ilość stron: 336
Data wydania: 06/2021
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


Zmiana nawyków czy modyfikacja zachowania bywa bardzo istotną kwestią. Często chodzi o coś więcej niż o proste przestawienie się z produktu na produkt - stawką może być zdrowie albo bezpieczeństwo.

Jest sporo produktów cyfrowych, które mają za zadanie ułatwić użytkownikom wprowadzanie takich ważnych zmian: celem może być na przykład regularna aktywność fizyczna czy racjonalne zarządzanie swoim budżetem. Użyteczność tych produktów bywa jednak niewielka z wielu przyczyn. Podstawowa to nieuwzględnienie zasad, jakimi rządzi się ludzki umysł i mechanizm podejmowania decyzji.

Ta książka jest przewodnikiem po zdobyczach nauk o zachowaniu. Dowiesz się z niej, czym trzeba się kierować podczas projektowania różnych produktów, aby doprowadzić do korzystnych zmian w zachowaniach użytkowników.

Przedstawiono tu po kolei wszystkie kroki prowadzące do stworzenia nowego produktu: odkrycie, projektowanie, implementację i ulepszenia. Opisano model działań CREATE, dzięki któremu unikniesz najczęstszych błędów i skuteczniej skłonisz użytkowników do określonych działań. Dzięki prezentacji modelu DECIDE dowiesz się, jak zaprojektować właściwą interwencję.

Odkryjesz też, że zasady opisane w tej książce mogą być przydatne również wtedy, gdy postanowisz doprowadzić do dobrej zmiany nawyków... we własnym zespole!

Najważniejsze zagadnienia:
• jak działa ludzki umysł i jak podejmuje decyzje
• trzy główne strategie zmiany zachowań
• co przeszkadza w pożądanej zmianie nawyków
• jak projektować produkty, które użytkownik polubi
• jak mierzyć wpływ produktu na zmianę zachowania
• co wyjdzie z połączenia nauki o zachowaniu z data science

Dobry projekt? To użyteczny produkt i korzystna zmiana w nawykach.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II
Tytuł książki: "Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II"
Autor: Stephen Wendel
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów. Zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej. W. II”, kupili także:

Czarne dziury bez tajemnic, Steven S. Gubser , Frans Pretorius, Wydawnictwo Prószyński

Perswazja podprogowa Zakazane techniki wpływania na ludzi, Dave Lakhani, Wydawnictwo Onepress

XHTML i CSS Dostępne witryny internetowe, Jon Duckett, Wydawnictwo Helion
<b>Biopolimery Tom 1 Od podstaw do zastosowań</b>, <font color="navy">Jan F. Rabek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biopolimery Tom 1 Od podstaw do zastosowań, Jan F. Rabek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak uczyć się dwa-trzy razy szybciej i umiejętnie sprzedawać swoją wiedzę Wydanie 3, Monika Łukasiewicz, Wydawnictwo Videograf

Implementacja w układach FPGA wybranych operacji zmiennoprzecinkowych, Maciej Wielgosz, Kazimierz Wiatr, Wydawnictwo EXIT

Jak zdradzać czyli poradnik dla niewiernego mężczyzny, Matylda Wysokińska, Wydawnictwo Sensus

Rachunkowość Teoria ogólna i zadania z rozwiązaniami Wydanie II, Maria Niewiadoma, Wydawnictwo Difin

Neuropsychologia kliniczna Tom 2 Urazy mózgu Procesy komunikacyjne i powrót do społeczeństwa, Maria Pąchalska, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami