Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Przekładnie ślimakowe walcowe

Przekładnie ślimakowe walcowe

49.00zł
Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty 36.00zł 32.40zł
Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty

Autor: Gitte Härter

ISBN: 978-83-610-5966-0

Ilość stron: 184

Data wydania: 07/2009

Internet w krótkim czasie zrewolucjonizował naszą rzeczywistość biznesową. Niestety wiele przedsiębiorstw nadal nie wykorzystuje szansy, jaką daje obecność w sieci, sprowadzając tak kompleksowe narzędzie do statycznej, nieciekawej strony WWW stworzonej jak najmniejszym nakładem kosztów i nigdzie niepromowanej.

Ta książka wskazuje, jak najefektywniej wykorzystać możliwości Internetu do osiągania celów biznesowych:
• Co składa się na przekonujący wizerunek firmy w internecie?
• Jak optymalnie zastosować interaktywne narzędzia i jak wykorzystac je do komunikacji z klientami i kontrahentami?
• Jak promować własną stronę WWW?
• Jak włączyć biznes on-line w łańcuch pozostałych procesów marketingowych przedsiębiorstwa?

Autorka podaje liczne przykłady wzięte z praktyki, udziela rad i wskazówek na podstawie przeprowadzonych wywiadów z ekspertami, dotyka wszystkich istotnych obszarów funkcjonowania Internetu w przedsiębiorstwie.

Rozdziały:

Część I. Jak korzystać z internetu, aby odnieść sukces
1. Internet - rewolucja w biznesie
2. Szukanie i wykorzystywanie mozliwości

Część II. Własna witryna
3. Witryna idealna
4. Atrakcyjna oferta
5. Interaktywne elementy witryny
6. Aktywna promocja strony

Część III. Współpraca i wykorzystywanie ofert innych użytkowników sieci
7. Linki komputeks.pl
8. Współpraca dotycząca treści
9. Zewnętrzny ekspert
10. Wirtulany networking

Część IV. Integracja biznesu z codzienną dziłalnością przedsiębiorstwa
11. Podstawy dobrego interfejsu
12. Kontakt z klientem poprzez e-mail
13. Witryna jako czynne wsparcie dla pracowników

Część V. Indywidualna strategia intenetowa
Krok 1: Cele i grupa docelowa
Krok 2: Wkład pracy i odpowiedzialność
Krok 3. Planowanie i optymalizacja
Krok 4: Funkcje dodatkowe i interaktywność
Krok 5: Reklama
Krok 6: Ramy czasowe
Krok 7: Kontrola postępów

Dodatek:
A. Audio i wideo w sieci
B. Sklep internetowy - rozwiązania standardowe i indywidualne
C. Emotikony, akrnimy i skróty


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 32,40zł

Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty
Tytuł książki: "Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty"
Autor: Gitte Härter
Wydawnictwo: BC Edukacja
Cena: 36.00zł 32.40zł
Klienci, którzy kupili „Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty”, kupili także:

Mały poradnik mechanika Tom I i II, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Microsoft Exchange Server 2016 PowerShell. Księga przepisów, Jonas Andersson and Nuno Mota and Mike Pfeiffer, Wydawnictwo Promise

Sekrety retoryki Reguły skutecznej komunikacji, Karsten Bredemeier, Wydawnictwo Onepress

Windows XP komendy i polecenia Praktyczne przykłady, Piotr Czarny, Wydawnictwo Helion

Biblioteki cyfrowe: tworzenie, zarządzanie, odbiór, Barbara Maria Morawiec, Wydawnictwo Onepress
<b>Python. Zadania z programowania. Przykładowe imperatywne rozwiązania</b>, <font color="navy">Mirosław J. Kubiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python. Zadania z programowania. Przykładowe imperatywne rozwiązania, Mirosław J. Kubiak, Wydawnictwo Helion

Pływanie dla każdego, Terry Laughlin, Wydawnictwo Buk Rower

Biznesplan Model najlepszych praktyk Nowe wydanie zaktualizowane i rozszerzone + CD, Jerzy T. Skrzypek, Wydawnictwo Poltext

Autodesk Inventor Professional 2019PL / 2019+ / Fusion 360 Metodyka projektowania + CD, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami