Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty 36.00zł 32.40zł
Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty

Autor: Gitte Härter

ISBN: 978-83-610-5966-0

Ilość stron: 184

Data wydania: 07/2009

Internet w krótkim czasie zrewolucjonizował naszą rzeczywistość biznesową. Niestety wiele przedsiębiorstw nadal nie wykorzystuje szansy, jaką daje obecność w sieci, sprowadzając tak kompleksowe narzędzie do statycznej, nieciekawej strony WWW stworzonej jak najmniejszym nakładem kosztów i nigdzie niepromowanej.

Ta książka wskazuje, jak najefektywniej wykorzystać możliwości Internetu do osiągania celów biznesowych:
• Co składa się na przekonujący wizerunek firmy w internecie?
• Jak optymalnie zastosować interaktywne narzędzia i jak wykorzystac je do komunikacji z klientami i kontrahentami?
• Jak promować własną stronę WWW?
• Jak włączyć biznes on-line w łańcuch pozostałych procesów marketingowych przedsiębiorstwa?

Autorka podaje liczne przykłady wzięte z praktyki, udziela rad i wskazówek na podstawie przeprowadzonych wywiadów z ekspertami, dotyka wszystkich istotnych obszarów funkcjonowania Internetu w przedsiębiorstwie.

Rozdziały:

Część I. Jak korzystać z internetu, aby odnieść sukces
1. Internet - rewolucja w biznesie
2. Szukanie i wykorzystywanie mozliwości

Część II. Własna witryna
3. Witryna idealna
4. Atrakcyjna oferta
5. Interaktywne elementy witryny
6. Aktywna promocja strony

Część III. Współpraca i wykorzystywanie ofert innych użytkowników sieci
7. Linki komputeks.pl
8. Współpraca dotycząca treści
9. Zewnętrzny ekspert
10. Wirtulany networking

Część IV. Integracja biznesu z codzienną dziłalnością przedsiębiorstwa
11. Podstawy dobrego interfejsu
12. Kontakt z klientem poprzez e-mail
13. Witryna jako czynne wsparcie dla pracowników

Część V. Indywidualna strategia intenetowa
Krok 1: Cele i grupa docelowa
Krok 2: Wkład pracy i odpowiedzialność
Krok 3. Planowanie i optymalizacja
Krok 4: Funkcje dodatkowe i interaktywność
Krok 5: Reklama
Krok 6: Ramy czasowe
Krok 7: Kontrola postępów

Dodatek:
A. Audio i wideo w sieci
B. Sklep internetowy - rozwiązania standardowe i indywidualne
C. Emotikony, akrnimy i skróty


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 32,40zł

Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty
Tytuł książki: "Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty"
Autor: Gitte Härter
Wydawnictwo: BC Edukacja
Cena: 36.00zł 32.40zł
Klienci, którzy kupili „Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty”, kupili także:
<b>Mistrz języka C. Najlepsze zasady, praktyki i wzorce</b>, <font color="navy">Christopher Preschern</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mistrz języka C. Najlepsze zasady, praktyki i wzorce, Christopher Preschern, Wydawnictwo Helion

Volkswagen Golf III i Vento, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Mapy strategii w biznesie, Robert S. Kaplan, David P. Norton, Wydawnictwo GWP

Tajemnice trójkątów arytmetycznych, Mirosław Komorowski, Wydawnictwo Aksjomat

Web development Receptury nowej generacji, Brian P. Hogan, Chris Warren, Mike Weber, Chris Johnson, Aaron Godin, Wydawnictwo Helion

Informatyka ekonomiczna Teoria i zastosowania, Stanisław Wrycza, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rozpoznawanie biometryczne Nowe metody ilościowej reprezentacji obiektów, Krzysztof Ślot, Wydawnictwo WKiŁ

Między asemblerem a językiem C Podstawy oprogramowania wbudowanego, Daniel W. Lewis, Wydawnictwo RM

Obróbka powierzchni w wygładzarkach pojemnikowych, Kazimierz Woźniak, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami