Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Vista Resource kit Tom I/II

Windows Vista Resource kit Tom I/II

198.45zł
148.84zł
Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty 36.00zł 32.40zł
Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty

Autor: Gitte Härter

ISBN: 978-83-610-5966-0

Ilość stron: 184

Data wydania: 07/2009

Internet w krótkim czasie zrewolucjonizował naszą rzeczywistość biznesową. Niestety wiele przedsiębiorstw nadal nie wykorzystuje szansy, jaką daje obecność w sieci, sprowadzając tak kompleksowe narzędzie do statycznej, nieciekawej strony WWW stworzonej jak najmniejszym nakładem kosztów i nigdzie niepromowanej.

Ta książka wskazuje, jak najefektywniej wykorzystać możliwości Internetu do osiągania celów biznesowych:
• Co składa się na przekonujący wizerunek firmy w internecie?
• Jak optymalnie zastosować interaktywne narzędzia i jak wykorzystac je do komunikacji z klientami i kontrahentami?
• Jak promować własną stronę WWW?
• Jak włączyć biznes on-line w łańcuch pozostałych procesów marketingowych przedsiębiorstwa?

Autorka podaje liczne przykłady wzięte z praktyki, udziela rad i wskazówek na podstawie przeprowadzonych wywiadów z ekspertami, dotyka wszystkich istotnych obszarów funkcjonowania Internetu w przedsiębiorstwie.

Rozdziały:

Część I. Jak korzystać z internetu, aby odnieść sukces
1. Internet - rewolucja w biznesie
2. Szukanie i wykorzystywanie mozliwości

Część II. Własna witryna
3. Witryna idealna
4. Atrakcyjna oferta
5. Interaktywne elementy witryny
6. Aktywna promocja strony

Część III. Współpraca i wykorzystywanie ofert innych użytkowników sieci
7. Linki komputeks.pl
8. Współpraca dotycząca treści
9. Zewnętrzny ekspert
10. Wirtulany networking

Część IV. Integracja biznesu z codzienną dziłalnością przedsiębiorstwa
11. Podstawy dobrego interfejsu
12. Kontakt z klientem poprzez e-mail
13. Witryna jako czynne wsparcie dla pracowników

Część V. Indywidualna strategia intenetowa
Krok 1: Cele i grupa docelowa
Krok 2: Wkład pracy i odpowiedzialność
Krok 3. Planowanie i optymalizacja
Krok 4: Funkcje dodatkowe i interaktywność
Krok 5: Reklama
Krok 6: Ramy czasowe
Krok 7: Kontrola postępów

Dodatek:
A. Audio i wideo w sieci
B. Sklep internetowy - rozwiązania standardowe i indywidualne
C. Emotikony, akrnimy i skróty


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 32,40zł

Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty
Tytuł książki: "Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty"
Autor: Gitte Härter
Wydawnictwo: BC Edukacja
Cena: 36.00zł 32.40zł
Klienci, którzy kupili „Jak zdobyć klientów w internecie ABC Profesjonalisty”, kupili także:

Cyberchoroby. Jak cyfrowe życie rujnuje nasze zdrowie, Manfred Spitzer, Wydawnictwo Dobra Literatura
<b>Budda i twardziel. Sekret duchowej sztuki sukcesu</b>, <font color="navy">Vishen Lakhiani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Budda i twardziel. Sekret duchowej sztuki sukcesu, Vishen Lakhiani, Wydawnictwo Onepress

Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej, Urszula Zagóra-Jonszta, Wydawnictwo WNT

Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji, Lidia D. Czarkowska, Wydawnictwo Poltext
<b>Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych</b>, <font color="navy">Paweł Kowalewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych, Paweł Kowalewski, Wydawnictwo Onepress

Diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych pojazdów samochodowych Kwalifikacja M.12.1 Podręcznik do nauki, Grzegorz Dyga, Grzegorz Trawiński, Wydawnictwo WSiP

Joomla! 1.5 od kuchni Ponad 130 przepisów!, James Kennard, Wydawnictwo Helion

Umysł fotografa Myślenie kreatywne w fotografii cyfrowej, Michael Freeman, Wydawnictwo G+J RBA

6 nawyków skutecznego szefa, Stephen E. Kohn, Vincent D. O'Connell, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami