Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows 8 Vademecum Administratora

Windows 8 Vademecum Administratora

81.90zł
61.43zł
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III 59.00zł 14.75zł
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III

Tytuł: Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III
Autor: Andrzej Niemczyk
ISBN: 978-83-246-4397-4
Ilość stron: 392
Data wydania: 03/2012 (wydanie 3)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 14.75zł


Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach.

Szef sprzedawców to pomost między przełożonymi, którzy oczekują przede wszystkim dobrych wyników, i podwładnymi, którzy żądają pomocy i zrozumienia. Musi on stworzyć zgrany i sprawnie funkcjonujący zespół, wykreować i dać swoim ludziom do ręki odpowiednie narzędzia, ustalić jasny i uczciwy system wynagrodzeń. Musi rozsądzać spory między podwładnymi (w tym sektorze zdarzają się one często — w końcu mamy do czynienia z wojownikami!).

Bywa buforem między firmą i niezadowolonym klientem. A w czasach trwającego od kilku lat kryzysu żąda się od niego recepty na zyski o wysokości sięgającej czasów prosperity…

Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trudnych czasach, gdy niemal wszyscy oszczędzają i uważnie wydają pieniądze.

Zawartość książki stanowi wypadkową wiedzy i doświadczenia Andrzeja Niemczyka-handlowca i przełożonego handlowców oraz Andrzeja Niemczyka-trenera, który od lat szkoli zespoły sprzedażowe firm działających na polskim rynku.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rola szefa sprzedaży (11)
Między młotem a kowadłem (11)

Rozdział 2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (25)
Zespół handlowy (25)
Rekrutacja handlowców (34)
Motywowanie handlowców (51)
Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (76)
Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (90)
Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (94)
Gwiazda w zespole - zagrożenia (103)
Zwalnianie handlowców (110)

Rozdział 3. Rozwój handlowców (123)
Szkolenia i dojrzewanie handlowców (123)
Błędy treningu i coachingu handlowego (132)
Typy przedstawicieli handlowych (144)

Rozdział 4. Osoba szefa (159)
Miękko zarządzający szef sprzedaży (159)
Twardy szef (166)
Prawidłowo zarządzający szef (178)
W jaki sposób dobrze zarządzający szef sprzyja rozwojowi swoich handlowców? (197)
Asertywność i prawidłowa komunikacja szefa (214)
Błędy szefów sprzedaży (238)
Kiedy szef traci pracę w firmie (262)

Rozdział 5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (271)
Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (271)
Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (284)
Kierowanie zespołem handlowym w okresie zmian (296)
Co robić, gdy spada sprzedaż? (307)
Kierowanie zespołem handlowym podczas recesji (318)
Wsparcie dla handlowców, którzy tracą pewność siebie (327)
Gdy handlowiec chce odejść (354)

Dodatek. Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (365)

Epilog (379)
Sprzedaż nie musi być nudna

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III
Tytuł książki: "Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III"
Autor: Andrzej Niemczyk
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 14.75zł
Klienci, którzy kupili „Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III”, kupili także:
<b>Nowa kwestia miejska</b>, <font color="navy">Andy Merrifield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowa kwestia miejska, Andy Merrifield, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>SQL Server 2005 Zaawansowane rozwiązania biznesowe</b>, <font color="navy">Igor Kruk, Artur Mościcki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL Server 2005 Zaawansowane rozwiązania biznesowe, Igor Kruk, Artur Mościcki, Wydawnictwo HELION
<b>Potęga obrazu Podręcznik fotografii cyfrowej</b>, <font color="navy">Joseph T. Jaynes, Rip Noël</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Potęga obrazu Podręcznik fotografii cyfrowej, Joseph T. Jaynes, Rip Noël, Wydawnictwo HELION
<b>Feynmana wykłady z fizyki Rozwiązania zadań Wydanie 2</b>, <font color="navy">Richard P. Feynman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Feynmana wykłady z fizyki Rozwiązania zadań Wydanie 2, Richard P. Feynman, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wilk w owczej skórze Jak zdemaskować przeciwnika i skutecznie bronić się przed manipulacją</b>, <font color="navy">George K. Simon Jr.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Wilk w owczej skórze Jak zdemaskować przeciwnika i skutecznie bronić się przed manipulacją, George K. Simon Jr., Wydawnictwo Sensus
<b>Profesjonalne testy penetracyjne. Zbuduj własne środowisko do testów</b>, <font color="navy">Thomas Wilhelm</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Profesjonalne testy penetracyjne. Zbuduj własne środowisko do testów, Thomas Wilhelm, Wydawnictwo HELION
<b>Java Servlets i JavaServer Pages Tom II Wydanie II</b>, <font color="navy">Marty Hall, Larry Brown, Yaakov Chaikin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Servlets i JavaServer Pages Tom II Wydanie II, Marty Hall, Larry Brown, Yaakov Chaikin, Wydawnictwo HELION
<b>Sprzedaż przez Internet Aspekty prawne</b>, <font color="navy">Mariusz Zelek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Sprzedaż przez Internet Aspekty prawne, Mariusz Zelek, Wydawnictwo Difin
<b>Head First Ruby on Rails Edycja polska (Rusz głową)</b>, <font color="navy">David Griffiths</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Head First Ruby on Rails Edycja polska (Rusz głową), David Griffiths, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Podstawy przemian energetycznych Wydanie IV

Podstawy przemian energetycznych Wydanie IV

39.00zł
28.47zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III Bartosz Danowski, Michał Makaruk HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION

piątek, 24 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami