Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Office Project 2007 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Office Project 2007 Microsoft Official Academic Course

39.90zł
33.92zł
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III 59.00zł
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III

Tytuł: Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III
Autor: Andrzej Niemczyk
ISBN: 978-83-246-4397-4
Ilość stron: 392
Data wydania: 03/2012 (wydanie 3)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł


Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach.

Szef sprzedawców to pomost między przełożonymi, którzy oczekują przede wszystkim dobrych wyników, i podwładnymi, którzy żądają pomocy i zrozumienia. Musi on stworzyć zgrany i sprawnie funkcjonujący zespół, wykreować i dać swoim ludziom do ręki odpowiednie narzędzia, ustalić jasny i uczciwy system wynagrodzeń. Musi rozsądzać spory między podwładnymi (w tym sektorze zdarzają się one często — w końcu mamy do czynienia z wojownikami!).

Bywa buforem między firmą i niezadowolonym klientem. A w czasach trwającego od kilku lat kryzysu żąda się od niego recepty na zyski o wysokości sięgającej czasów prosperity…

Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trudnych czasach, gdy niemal wszyscy oszczędzają i uważnie wydają pieniądze.

Zawartość książki stanowi wypadkową wiedzy i doświadczenia Andrzeja Niemczyka-handlowca i przełożonego handlowców oraz Andrzeja Niemczyka-trenera, który od lat szkoli zespoły sprzedażowe firm działających na polskim rynku.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rola szefa sprzedaży (11)
Między młotem a kowadłem (11)

Rozdział 2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (25)
Zespół handlowy (25)
Rekrutacja handlowców (34)
Motywowanie handlowców (51)
Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (76)
Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (90)
Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (94)
Gwiazda w zespole - zagrożenia (103)
Zwalnianie handlowców (110)

Rozdział 3. Rozwój handlowców (123)
Szkolenia i dojrzewanie handlowców (123)
Błędy treningu i coachingu handlowego (132)
Typy przedstawicieli handlowych (144)

Rozdział 4. Osoba szefa (159)
Miękko zarządzający szef sprzedaży (159)
Twardy szef (166)
Prawidłowo zarządzający szef (178)
W jaki sposób dobrze zarządzający szef sprzyja rozwojowi swoich handlowców? (197)
Asertywność i prawidłowa komunikacja szefa (214)
Błędy szefów sprzedaży (238)
Kiedy szef traci pracę w firmie (262)

Rozdział 5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (271)
Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (271)
Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (284)
Kierowanie zespołem handlowym w okresie zmian (296)
Co robić, gdy spada sprzedaż? (307)
Kierowanie zespołem handlowym podczas recesji (318)
Wsparcie dla handlowców, którzy tracą pewność siebie (327)
Gdy handlowiec chce odejść (354)

Dodatek. Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (365)

Epilog (379)
Sprzedaż nie musi być nudna

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III”, kupili także:
<b>Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem</b>, <font color="navy">The LEAD Project</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem, The LEAD Project, Wydawnictwo HELION
<b>Egzamin 70-347: Udostępnianie usług Office 365</b>, <font color="navy">Orin Thomas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Egzamin 70-347: Udostępnianie usług Office 365, Orin Thomas, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Kształtowanie metali lekkich</b>, <font color="navy">Kazimierz E. Oczoś, Andrzej Kawalec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kształtowanie metali lekkich, Kazimierz E. Oczoś, Andrzej Kawalec, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Prowadź blog! przewodnik dla małych firm</b>, <font color="navy">Andy Wibbels</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Prowadź blog! przewodnik dla małych firm, Andy Wibbels, Wydawnictwo HELION
<b>Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych</b>, <font color="navy">Piotr Stalewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych, Piotr Stalewski, Wydawnictwo HELION
<b>Active Directory w systemach wolnego oprogramowania</b>, <font color="navy">Zbigniew Góra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Active Directory w systemach wolnego oprogramowania, Zbigniew Góra, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft Office Project 2010 Microsoft Official Academic Course MOAC</b>, <font color="navy">Microsoft Official Academic Course MOAC</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Office Project 2010 Microsoft Official Academic Course MOAC, Microsoft Official Academic Course MOAC, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Programowanie w języku R Analiza danych, obliczenia, symulacje Wydanie 2</b>, <font color="navy">Marek Gągolewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Programowanie w języku R Analiza danych, obliczenia, symulacje Wydanie 2, Marek Gągolewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Skype dla każdego</b>, <font color="navy">Mirosław Sławik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Videograf</font>
Skype dla każdego, Mirosław Sławik, Wydawnictwo Videograf
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Nowoczesne kompendium chemii

Nowoczesne kompendium chemii

99.00zł
73.26zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Modelowanie danych Sharon Allen HELION

poniedziałek, 25 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami