Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Wstęp do programowania sterowników PLC

Wstęp do programowania sterowników PLC

52.50zł
39.38zł
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III 59.00zł
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III

Tytuł: Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III
Autor: Andrzej Niemczyk
ISBN: 978-83-246-4397-4
Ilość stron: 392
Data wydania: 03/2012 (wydanie 3)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł


Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach.

Szef sprzedawców to pomost między przełożonymi, którzy oczekują przede wszystkim dobrych wyników, i podwładnymi, którzy żądają pomocy i zrozumienia. Musi on stworzyć zgrany i sprawnie funkcjonujący zespół, wykreować i dać swoim ludziom do ręki odpowiednie narzędzia, ustalić jasny i uczciwy system wynagrodzeń. Musi rozsądzać spory między podwładnymi (w tym sektorze zdarzają się one często — w końcu mamy do czynienia z wojownikami!).

Bywa buforem między firmą i niezadowolonym klientem. A w czasach trwającego od kilku lat kryzysu żąda się od niego recepty na zyski o wysokości sięgającej czasów prosperity…

Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trudnych czasach, gdy niemal wszyscy oszczędzają i uważnie wydają pieniądze.

Zawartość książki stanowi wypadkową wiedzy i doświadczenia Andrzeja Niemczyka-handlowca i przełożonego handlowców oraz Andrzeja Niemczyka-trenera, który od lat szkoli zespoły sprzedażowe firm działających na polskim rynku.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rola szefa sprzedaży (11)
Między młotem a kowadłem (11)

Rozdział 2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (25)
Zespół handlowy (25)
Rekrutacja handlowców (34)
Motywowanie handlowców (51)
Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (76)
Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (90)
Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (94)
Gwiazda w zespole - zagrożenia (103)
Zwalnianie handlowców (110)

Rozdział 3. Rozwój handlowców (123)
Szkolenia i dojrzewanie handlowców (123)
Błędy treningu i coachingu handlowego (132)
Typy przedstawicieli handlowych (144)

Rozdział 4. Osoba szefa (159)
Miękko zarządzający szef sprzedaży (159)
Twardy szef (166)
Prawidłowo zarządzający szef (178)
W jaki sposób dobrze zarządzający szef sprzyja rozwojowi swoich handlowców? (197)
Asertywność i prawidłowa komunikacja szefa (214)
Błędy szefów sprzedaży (238)
Kiedy szef traci pracę w firmie (262)

Rozdział 5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (271)
Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (271)
Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (284)
Kierowanie zespołem handlowym w okresie zmian (296)
Co robić, gdy spada sprzedaż? (307)
Kierowanie zespołem handlowym podczas recesji (318)
Wsparcie dla handlowców, którzy tracą pewność siebie (327)
Gdy handlowiec chce odejść (354)

Dodatek. Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (365)

Epilog (379)
Sprzedaż nie musi być nudna

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III”, kupili także:
<b>Adaptacja pracowników do przekształceń w przedsiębiorstwach Ocena po 24 latach transformacji w Polsce</b>, <font color="navy">Danuta Barańska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Adaptacja pracowników do przekształceń w przedsiębiorstwach Ocena po 24 latach transformacji w Polsce, Danuta Barańska, Wydawnictwo WNT
<b>Olo na Atlantyku. Kajakiem przez ocean. Wydanie 2</b>, <font color="navy">Aleksander Doba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Olo na Atlantyku. Kajakiem przez ocean. Wydanie 2, Aleksander Doba, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Adobe Premiere Pro CS4 Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Premiere Pro CS4 Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Teoria kwantowa Odkrycia, które zmieniły świat</b>, <font color="navy">Jim Baggott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Teoria kwantowa Odkrycia, które zmieniły świat, Jim Baggott, Wydawnictwo Prószyński
<b>Zarządzanie innowacjami</b>, <font color="navy">John Bessant, Joe Tidd</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zarządzanie innowacjami, John Bessant, Joe Tidd, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Telewizyjne systemy dozorowe</b>, <font color="navy">Paweł Kałużny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Telewizyjne systemy dozorowe, Paweł Kałużny, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Przyszłość umysłu Dążenie nauki do zrozumienia i udoskonalenia naszego umysłu</b>, <font color="navy">Michio Kaku</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Przyszłość umysłu Dążenie nauki do zrozumienia i udoskonalenia naszego umysłu, Michio Kaku, Wydawnictwo Prószyński
<b>Biblia e-biznesu</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Biblia e-biznesu, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELION
<b>Nowoczesne API. Ewoluujące aplikacje sieciowe w technologii ASP.NET</b>, <font color="navy">Glenn Block, Pablo Cibraro, Pedro Felix, Howard Dierking, Darrel Mille</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nowoczesne API. Ewoluujące aplikacje sieciowe w technologii ASP.NET, Glenn Block, Pablo Cibraro, Pedro Felix, Howard Dierking, Darrel Mille, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

69.30zł
55.44zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION

czwartek, 20 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami