Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Obsługiwanie, diagnozowanie oraz naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych Część 2

Obsługiwanie, diagnozowanie oraz naprawa elektrycznych i elektronicznych układów pojazdów samochodowych Część 2

65.00zł
55.25zł
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III 59.00zł
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III

Tytuł: Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III
Autor: Andrzej Niemczyk
ISBN: 978-83-246-4397-4
Ilość stron: 392
Data wydania: 03/2012 (wydanie 3)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł


Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach.

Szef sprzedawców to pomost między przełożonymi, którzy oczekują przede wszystkim dobrych wyników, i podwładnymi, którzy żądają pomocy i zrozumienia. Musi on stworzyć zgrany i sprawnie funkcjonujący zespół, wykreować i dać swoim ludziom do ręki odpowiednie narzędzia, ustalić jasny i uczciwy system wynagrodzeń. Musi rozsądzać spory między podwładnymi (w tym sektorze zdarzają się one często — w końcu mamy do czynienia z wojownikami!).

Bywa buforem między firmą i niezadowolonym klientem. A w czasach trwającego od kilku lat kryzysu żąda się od niego recepty na zyski o wysokości sięgającej czasów prosperity…

Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trudnych czasach, gdy niemal wszyscy oszczędzają i uważnie wydają pieniądze.

Zawartość książki stanowi wypadkową wiedzy i doświadczenia Andrzeja Niemczyka-handlowca i przełożonego handlowców oraz Andrzeja Niemczyka-trenera, który od lat szkoli zespoły sprzedażowe firm działających na polskim rynku.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rola szefa sprzedaży (11)
Między młotem a kowadłem (11)

Rozdział 2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (25)
Zespół handlowy (25)
Rekrutacja handlowców (34)
Motywowanie handlowców (51)
Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (76)
Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (90)
Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (94)
Gwiazda w zespole - zagrożenia (103)
Zwalnianie handlowców (110)

Rozdział 3. Rozwój handlowców (123)
Szkolenia i dojrzewanie handlowców (123)
Błędy treningu i coachingu handlowego (132)
Typy przedstawicieli handlowych (144)

Rozdział 4. Osoba szefa (159)
Miękko zarządzający szef sprzedaży (159)
Twardy szef (166)
Prawidłowo zarządzający szef (178)
W jaki sposób dobrze zarządzający szef sprzyja rozwojowi swoich handlowców? (197)
Asertywność i prawidłowa komunikacja szefa (214)
Błędy szefów sprzedaży (238)
Kiedy szef traci pracę w firmie (262)

Rozdział 5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (271)
Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (271)
Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (284)
Kierowanie zespołem handlowym w okresie zmian (296)
Co robić, gdy spada sprzedaż? (307)
Kierowanie zespołem handlowym podczas recesji (318)
Wsparcie dla handlowców, którzy tracą pewność siebie (327)
Gdy handlowiec chce odejść (354)

Dodatek. Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (365)

Epilog (379)
Sprzedaż nie musi być nudna

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III”, kupili także:

Zarządzanie projektami Zastosowanie w biznesie inżynierii i nowych technologiach, John M. Nicholas, Herman Steyn, Wydawnictwo Wolters Kluwer

UNIX Programowanie usług sieciowych Tom 1 API: gniazda i XTI, Richard W. Stevens, Wydawnictwo WNT

Mały szachista. Wspólna nauka to dobra zabawa. Wydanie II rozszerzone, Wiktor Lech, Wydawnictwo Septem

Informatyka nie tylko dla uczniów Podręcznik zakres podstawowy, Maria Wilk, Zbigniew Talaga, Edward Krawczyński, Wydawnictwo Szkolne PWN

Java Receptury Wydanie III, Ian F. Darwin, Wydawnictwo Helion

Zapory sieciowe w systemie Linux. Kompendium wiedzy o nftables. Wydanie IV, Steve Suehring, Wydawnictwo Helion

Inwestycje giełdowe Szanse i pułapki Przewodnik inwestora, Henry Blodget, Wydawnictwo Onepress
<b>VBA dla Excela 2021 i 365 PL. 234 praktyczne przykłady</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
VBA dla Excela 2021 i 365 PL. 234 praktyczne przykłady, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Komputerowa wizja Metody interpretacji i identyfikacji obiektów, Ryszard S. Choraś, Wydawnictwo EXIT

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami