Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Egzamin 70-347: Udostępnianie usług Office 365

Egzamin 70-347: Udostępnianie usług Office 365

98.70zł
78.96zł
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III 59.00zł
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III

Tytuł: Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III
Autor: Andrzej Niemczyk
ISBN: 978-83-246-4397-4
Ilość stron: 392
Data wydania: 03/2012 (wydanie 3)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł


Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach.

Szef sprzedawców to pomost między przełożonymi, którzy oczekują przede wszystkim dobrych wyników, i podwładnymi, którzy żądają pomocy i zrozumienia. Musi on stworzyć zgrany i sprawnie funkcjonujący zespół, wykreować i dać swoim ludziom do ręki odpowiednie narzędzia, ustalić jasny i uczciwy system wynagrodzeń. Musi rozsądzać spory między podwładnymi (w tym sektorze zdarzają się one często — w końcu mamy do czynienia z wojownikami!).

Bywa buforem między firmą i niezadowolonym klientem. A w czasach trwającego od kilku lat kryzysu żąda się od niego recepty na zyski o wysokości sięgającej czasów prosperity…

Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trudnych czasach, gdy niemal wszyscy oszczędzają i uważnie wydają pieniądze.

Zawartość książki stanowi wypadkową wiedzy i doświadczenia Andrzeja Niemczyka-handlowca i przełożonego handlowców oraz Andrzeja Niemczyka-trenera, który od lat szkoli zespoły sprzedażowe firm działających na polskim rynku.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rola szefa sprzedaży (11)
Między młotem a kowadłem (11)

Rozdział 2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (25)
Zespół handlowy (25)
Rekrutacja handlowców (34)
Motywowanie handlowców (51)
Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (76)
Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (90)
Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (94)
Gwiazda w zespole - zagrożenia (103)
Zwalnianie handlowców (110)

Rozdział 3. Rozwój handlowców (123)
Szkolenia i dojrzewanie handlowców (123)
Błędy treningu i coachingu handlowego (132)
Typy przedstawicieli handlowych (144)

Rozdział 4. Osoba szefa (159)
Miękko zarządzający szef sprzedaży (159)
Twardy szef (166)
Prawidłowo zarządzający szef (178)
W jaki sposób dobrze zarządzający szef sprzyja rozwojowi swoich handlowców? (197)
Asertywność i prawidłowa komunikacja szefa (214)
Błędy szefów sprzedaży (238)
Kiedy szef traci pracę w firmie (262)

Rozdział 5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (271)
Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (271)
Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (284)
Kierowanie zespołem handlowym w okresie zmian (296)
Co robić, gdy spada sprzedaż? (307)
Kierowanie zespołem handlowym podczas recesji (318)
Wsparcie dla handlowców, którzy tracą pewność siebie (327)
Gdy handlowiec chce odejść (354)

Dodatek. Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (365)

Epilog (379)
Sprzedaż nie musi być nudna

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III”, kupili także:
<b>Świat według Mozilli Thunderbirds</b>, <font color="navy">Bartosz Danowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Świat według Mozilli Thunderbirds, Bartosz Danowski, Wydawnictwo HELION
<b>Rachunek ekonomiczny w energetyce</b>, <font color="navy">Ryszard Bartnik, Berenika Bartnik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Rachunek ekonomiczny w energetyce, Ryszard Bartnik, Berenika Bartnik, Wydawnictwo WNT
<b>Ciekawostki matematyczne. Skarbnica zadziwiających rozrywek</b>, <font color="navy">Ingmar Lehmann , Alfred S. Posamentier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Ciekawostki matematyczne. Skarbnica zadziwiających rozrywek, Ingmar Lehmann , Alfred S. Posamentier, Wydawnictwo Prószyński
<b>OpenGL i wprowadzenie do programowania gier</b>, <font color="navy">Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
OpenGL i wprowadzenie do programowania gier, Wojciech Sterna, Bartosz Chodorowski, Wydawnictwo NAKOM
<b>Java rozmówki</b>, <font color="navy">Timothy R. Fisher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java rozmówki, Timothy R. Fisher, Wydawnictwo HELION
<b>COACHING KREATYWNOŚĆ ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów</b>, <font color="navy">Maciej Bennewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
COACHING KREATYWNOŚĆ ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów, Maciej Bennewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Macromedia Flash 8 oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">James English</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Macromedia Flash 8 oficjalny podręcznik, James English, Wydawnictwo HELION
<b>Typografia</b>, <font color="navy">Gavin Ambrose, Paul Harris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Typografia, Gavin Ambrose, Paul Harris, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zbiór zadań z informatyki dla gimnazjalistów</b>, <font color="navy">Błażej Gruszczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zbiór zadań z informatyki dla gimnazjalistów, Błażej Gruszczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Testy z matematyki dla uczniów gimnazjum Klasa I II III

Testy z matematyki dla uczniów gimnazjum Klasa I II III

26.25zł
19.95zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Excel profesjonalna analiza i prezentacja danych Jinjer Simon HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION

czwartek, 22 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami