Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy teoretyczne technologii chemicznej

Podstawy teoretyczne technologii chemicznej

110.25zł
89.30zł
Jak zarabiać w internecie Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na 49.00zł
Jak zarabiać w internecie Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na

Tytuł: Jak zarabiać w internecie Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na
Autor: Tomasz Bonek , Marta Smaga
ISBN: 978-83-264-8252-6
Ilość stron: 208
Data wydania: 06/2015
Oprawa: Miękka
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł


Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe.

Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję.

Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.:
• jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę,
• jak mierzyć oglądalność witryny,
• jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci,
• jak zarabiać na sprzedaży online,
• jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie,
• na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.

Książka będzie przydatna przedsiębiorcom, pracownikom zajmującym się marketingiem i promocją, blogerom, osobom prowadzącym fora lub tematyczne serwisy internetowe oraz wszystkim tym, którzy chcą zacząć zarabiać przez internet.

Spis treści:

1. Jak założyć serwis internetowy lub stronę i ile to kosztuje     11
Wybór i zakup domeny     12
Jakiego hostingu potrzebuje strona firmowa     14
Co to jest CMS     15
Jak zaprojektować własną witrynę     17
Jak stworzyć witrynę przyjazną urządzeniom mobilnym     20

2. Strona przedsiębiorstwa a portal sprzedażowy     26
Co powinno się znaleźć na internetowej wizytówce firmy     27
Co to jest newsletter     29
Co to jest blog firmowy i jak go pisać     30

3. Jak mierzyć oglądalność witryny i co wiadomo o jej użytkownikach     32
Jak mierzy się oglądalność strony internetowej     32
Co można wyczytać ze wskaźników popularności strony     36
Jakie są źródła ruchu na stronie internetowej     37
Dla kogo Google Analytics     39
Dla kogo gemiusTraffic     40
Jak korzystać z systemu statystyk Google Analytics     41
Jak przeprowadzić badania jakościowe użytkowników     42

4. SEO i SEM, czyli jak być widocznym w wyszukiwarce Google     46
Na czym polega marketing w wyszukiwarkach     46
Dlaczego Google     48
Czym jest pozycjonowanie strony internetowej     52
Czym jest Page Authority     55
Jak pozyskiwać linki dla strony internetowej     56
Jak zbudować stronę przyjazną wyszukiwarce     59
Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO witryny internetowej     64
Jak pisać tekst, by dobrze pozycjonował się w Google     65
Czym jest black hat SEO     65
Jak wybrać firmę świadczącą usługi pozycjonowania     67
Czy warto reklamować się w Google     70
Jak badać skuteczność działań reklamowych w Google     74
Jak optymalizować kampanię w Google Adwords     75

5. Jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep     77
Do jakich odbiorców można dotrzeć w internecie     77
Jakie są metody promocji w sieci i które z nich wybrać     78
Czym jest marketing szeptany     83
Jak wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych     87
W jakich katalogach i wyszukiwarkach firm warto być obecnym     90
Jak zorganizować konkurs w internecie     90
Czy promować firmę za pomocą bloga eksperckiego     91
Jak prowadzić internetowe centrum prasowe     93
Czy w portalu trzeba oddzielać treści reklamowe od redakcyjnych     98
Jak współpracować z agencją, której firma zleca promocję w internecie     99

6. Jak efektywnie reklamować się w sieci     103
Jakie są zalety reklamy internetowej     103
Jakie są rodzaje reklam internetowych     105
Jakie są modele emisji reklam internetowych     105
Jak mierzy się skuteczność reklam internetowych     107
Jak efektywność kampanii mierzą wydawcy     108
Jakie są formy reklamy display     108
Jak rozesłać skuteczny mailing reklamowy     114
Jak działa marketing efektywnościowy     117
Które formy reklamy internetowej są najskuteczniejsze     117
Jakie możliwości daje remarketing     121
Czy warto kupować reklamę wideo     122
Jak się kupuje reklamę w internecie     124
Na jakie praktyki portali internetowych powinni uważać reklamodawcy     128
Jak rozwija się rynek reklamy internetowej     131

7. Promocja firmy w mediach społecznościowych     133
Na czym polega siła mediów społecznościowych     133
W jakich portalach społecznościowych warto być obecnym     134
Jak założyć profil firmy na Facebooku i pozyskać fanów     135
Z jakimi zagrożeniami musimy się liczyć, utrzymując konto w portalu społecznościowym     139

8. Jak zarabiać na sprzedaży online     141
Co trzeba zrobić, aby uruchomić sklep internetowy     141
Jak zadbać o użyteczność sklepu internetowego     144
Jakie rodzaje płatności internetowych powinien udostępniać e-sklep     152
Jakie metody dostawy produktów powinny być dostępne w sklepie internetowym     153
Jak monitorować statystyki sprzedaży     153
Jak zwiększać konwersję w sklepie internetowym     154
Jak promować sklep internetowy     157
Jak reklamować się w porównywarkach cen     158
Jak wykorzystać newsletter do promocji sprzedaży     158
Czy warto sprzedawać produkty przez Allegro     160
Jak rozwija się handel internetowy w Polsce     162

9. Sprzedaż produktów i usług finansowych sposobem na zarabianie w internecie     165
Jak działa firma zajmująca się pośrednictwem finansowym online     165
Na sprzedaży jakich produktów finansowych zarabia się najwięcej     166
Dlaczego klienci kupują u pośredników     169
Masz własną stronę WWW? Możesz zarabiać na e-finansach!     171

10. Jak sprawdzić oglądalność innych witryn     174
Co pokazuje megapanel PBI/GEMIUS     174
Jak inaczej niż przez megapanel sprawdzić oglądalność witryny     179

11. Prawo a biznes w internecie - na co należy zwrócić szczególną uwagę     186
Jak założyć firmę działającą w internecie     186
Jakie są wymogi dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników witryny     191
Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego     195

Jak zarabiać w internecie Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Jak zarabiać w internecie Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na”, kupili także:

Biznes na Facebooku i nie tylko, Tomasz Bonek , Marta Smaga, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Biznes w internecie, Tomasz Bonek , Marta Smaga, Wydawnictwo Wolters Kluwer

ASP.NET MVC 5. Zaawansowane programowanie, Adam Freeman, Wydawnictwo Helion

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012, Itzik Ben-Gan, Adam Machanic, Dejan Sarka, Kevin Farlee, Wydawnictwo Microsoft Press

Samotna planeta, Ryszard Prościński, Wydawnictwo Novae Res

Sygnały cyfrowe Podstawy kodowania i przetwarzania, Włodzimierz Kwiatkowski, Wydawnictwo BEL Studio

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami