Tytuł: | Jak zarabiać w internecie Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na | Autor: | Tomasz Bonek , Marta Smaga | ISBN: | 978-83-264-8252-6 | Ilość stron: | 208 | Data wydania: | 06/2015 | Oprawa: | Miękka | Format: | 176 x 250 mm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 49.00zł |
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe.
Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję.
Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.: • jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę, • jak mierzyć oglądalność witryny, • jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci, • jak zarabiać na sprzedaży online, • jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie, • na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.
Książka będzie przydatna przedsiębiorcom, pracownikom zajmującym się marketingiem i promocją, blogerom, osobom prowadzącym fora lub tematyczne serwisy internetowe oraz wszystkim tym, którzy chcą zacząć zarabiać przez internet.
Spis treści:
1. Jak założyć serwis internetowy lub stronę i ile to kosztuje 11 Wybór i zakup domeny 12 Jakiego hostingu potrzebuje strona firmowa 14 Co to jest CMS 15 Jak zaprojektować własną witrynę 17 Jak stworzyć witrynę przyjazną urządzeniom mobilnym 20
2. Strona przedsiębiorstwa a portal sprzedażowy 26 Co powinno się znaleźć na internetowej wizytówce firmy 27 Co to jest newsletter 29 Co to jest blog firmowy i jak go pisać 30
3. Jak mierzyć oglądalność witryny i co wiadomo o jej użytkownikach 32 Jak mierzy się oglądalność strony internetowej 32 Co można wyczytać ze wskaźników popularności strony 36 Jakie są źródła ruchu na stronie internetowej 37 Dla kogo Google Analytics 39 Dla kogo gemiusTraffic 40 Jak korzystać z systemu statystyk Google Analytics 41 Jak przeprowadzić badania jakościowe użytkowników 42
4. SEO i SEM, czyli jak być widocznym w wyszukiwarce Google 46 Na czym polega marketing w wyszukiwarkach 46 Dlaczego Google 48 Czym jest pozycjonowanie strony internetowej 52 Czym jest Page Authority 55 Jak pozyskiwać linki dla strony internetowej 56 Jak zbudować stronę przyjazną wyszukiwarce 59 Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO witryny internetowej 64 Jak pisać tekst, by dobrze pozycjonował się w Google 65 Czym jest black hat SEO 65 Jak wybrać firmę świadczącą usługi pozycjonowania 67 Czy warto reklamować się w Google 70 Jak badać skuteczność działań reklamowych w Google 74 Jak optymalizować kampanię w Google Adwords 75
5. Jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep 77 Do jakich odbiorców można dotrzeć w internecie 77 Jakie są metody promocji w sieci i które z nich wybrać 78 Czym jest marketing szeptany 83 Jak wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych 87 W jakich katalogach i wyszukiwarkach firm warto być obecnym 90 Jak zorganizować konkurs w internecie 90 Czy promować firmę za pomocą bloga eksperckiego 91 Jak prowadzić internetowe centrum prasowe 93 Czy w portalu trzeba oddzielać treści reklamowe od redakcyjnych 98 Jak współpracować z agencją, której firma zleca promocję w internecie 99
6. Jak efektywnie reklamować się w sieci 103 Jakie są zalety reklamy internetowej 103 Jakie są rodzaje reklam internetowych 105 Jakie są modele emisji reklam internetowych 105 Jak mierzy się skuteczność reklam internetowych 107 Jak efektywność kampanii mierzą wydawcy 108 Jakie są formy reklamy display 108 Jak rozesłać skuteczny mailing reklamowy 114 Jak działa marketing efektywnościowy 117 Które formy reklamy internetowej są najskuteczniejsze 117 Jakie możliwości daje remarketing 121 Czy warto kupować reklamę wideo 122 Jak się kupuje reklamę w internecie 124 Na jakie praktyki portali internetowych powinni uważać reklamodawcy 128 Jak rozwija się rynek reklamy internetowej 131
7. Promocja firmy w mediach społecznościowych 133 Na czym polega siła mediów społecznościowych 133 W jakich portalach społecznościowych warto być obecnym 134 Jak założyć profil firmy na Facebooku i pozyskać fanów 135 Z jakimi zagrożeniami musimy się liczyć, utrzymując konto w portalu społecznościowym 139
8. Jak zarabiać na sprzedaży online 141 Co trzeba zrobić, aby uruchomić sklep internetowy 141 Jak zadbać o użyteczność sklepu internetowego 144 Jakie rodzaje płatności internetowych powinien udostępniać e-sklep 152 Jakie metody dostawy produktów powinny być dostępne w sklepie internetowym 153 Jak monitorować statystyki sprzedaży 153 Jak zwiększać konwersję w sklepie internetowym 154 Jak promować sklep internetowy 157 Jak reklamować się w porównywarkach cen 158 Jak wykorzystać newsletter do promocji sprzedaży 158 Czy warto sprzedawać produkty przez Allegro 160 Jak rozwija się handel internetowy w Polsce 162
9. Sprzedaż produktów i usług finansowych sposobem na zarabianie w internecie 165 Jak działa firma zajmująca się pośrednictwem finansowym online 165 Na sprzedaży jakich produktów finansowych zarabia się najwięcej 166 Dlaczego klienci kupują u pośredników 169 Masz własną stronę WWW? Możesz zarabiać na e-finansach! 171
10. Jak sprawdzić oglądalność innych witryn 174 Co pokazuje megapanel PBI/GEMIUS 174 Jak inaczej niż przez megapanel sprawdzić oglądalność witryny 179
11. Prawo a biznes w internecie - na co należy zwrócić szczególną uwagę 186 Jak założyć firmę działającą w internecie 186 Jakie są wymogi dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników witryny 191 Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego 195
Jak zarabiać w internecie Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na --- Pozycja niedostępna.---
|