Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2

Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2

92.40zł
77.62zł
Jak zarabiać w Internecie Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów 37.00zł 27.75zł
Jak zarabiać w Internecie Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów

Autor: Paweł Grzesiak

ISBN: 978-83-246-0123-3

Ilość stron: 288

Data wydania: 02/2007

Od wielu lat witryny WWW dzielono na dwie grupy - profesjonalne i amatorskie. Za tymi pierwszymi stały zwykle potężne kapitały, duże firmy i ogromne zespoły projektowe. Witryny amatorskie, tworzone przez pasjonatów, którzy chcieli przekazać coś światu, znajdowały się na drugim biegunie.

Wiele z nich upadło z powodu braku środków na pokrycie kosztów prac i serwera. Na szczęście ostatnio przed twórcami i właścicielami takich witryn otworzyły się zupełnie nowe możliwości - teraz również oni mogą zarabiać na prowadzeniu serwisu WWW.

Książka "Jak zarabiać w Internecie. Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów" to przegląd nowoczesnych metod zarabiania na witrynie WWW. Czytając ją, poznasz najskuteczniejsze sposoby na to, aby Twoja strona internetowa przynosiła rekordowe dochody.

Przeczytasz o programach reklamowych, sieciach wymiany banerów, mikropłatnościach SMS i programach partnerskich. Dowiesz się także, w jaki sposób udoskonalić swoją witrynę WWW tak, aby była lepiej pozycjonowana w wyszukiwarkach, jak śledzić na niej ruch za pomocą systemu statystyk oraz zabezpieczyć ją przed dostępem osób niepowołanych.

Stwórz popularną i atrakcyjną witrynę, a Twoje zyski z niej będą jeszcze większe.

Rozdziały:

Część I. Metody zarobkowania (15)

Rozdział 1. Sieci reklamowe (17)

Rozdział 2. Sprzedaż reklam (33)

Rozdział 3. Reklama kontekstowa (45)

Rozdział 4. Mikropłatności SMS (55)

Rozdział 5. Płatność kartą lub przelewem (69)

Rozdział 6. Programy partnerskie (83)

Część II. Jak stworzyć witrynę, która zarabia? (95)

Rozdział 7. Zadbaj o treść (99)

Rozdział 8. Zadbaj o funkcjonalność (107)

Rozdział 9. Zadbaj o kod (123)

Rozdział 10. Zadbaj o wyszukiwarki (129)

Rozdział 11. Zadbaj o wydajność (149)

Rozdział 12. Zadbaj o statystyki (163)

Rozdział 13. Zadbaj o technologie (179)

Rozdział 14. Zadbaj o bezpieczeństwo (191)

Część III. Praktyka, wdrożenia (207)

Rozdział 15. phpAdsNew i własna sieć reklamowa (209)

Rozdział 16. Google AdSense (223)

Rozdział 17. Polskie systemy reklamy kontekstowej (241)

Rozdział 18. Mikropłatności SMS (253)

Rozdział 19. System obsługi płatnych linków (273)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Jak zarabiać w Internecie Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów
Tytuł książki: "Jak zarabiać w Internecie Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów"
Autor: Paweł Grzesiak
Wydawnictwo: Helion
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Jak zarabiać w Internecie Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów”, kupili także:

Autocad samouczek-kurs dla nieinfomatyków Wersje 2000-2009, Leszek Grudziński, Wydawnictwo HELP

Ustawa o wyrobach budowlanych Objaśnienia i komentarze, Bolesław Kurzępa, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Internet Information Services (IIS) 7.0 Resource Kit, Mike Volodarsky, Olga Londer, Brett Hill, Bernard Cheah, Steve Schofie, Wydawnictwo Microsoft Press

Trudne życie synowej Jak przetrwać w związku z teściową, Eden Unger Bowditch, Aviva Samet, Wydawnictwo Onepress

ABC pewności siebie i atrakcyjności, Krzysztof Król, Jan Gajos, Wydawnictwo Sensus

Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują, Rohit Bhargava, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Mechanika płynów w inżynierii i ochronie środowiska, Zdzisław Orzechowski, Jerzy Prywer, Roman Zarzycki, Wydawnictwo WNT

Mechanika, Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowoczesne API. Ewoluujące aplikacje sieciowe w technologii ASP.NET, Glenn Block, Pablo Cibraro, Pedro Felix, Howard Dierking, Darrel Mille, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami